Juist voor de mensen daar was het goed geweest als ze wel door was gegaan want de rest van die nationale finale was echt ranzig slecht, heel gedateerd. En mensen zaten daar al te zeiken dat ze dat hadden meoten kiezen...quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef TLC het volgende:
Toch sneu dat zo'n traditioneel ESF land als Ierland al in jaren niks meer weet klaar te spelen en bijna nooit meer de finale haalt![]()
hun hoogtijdagen zijn allang voorbij
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Momo het volgende:
Nummer van Servie heeft trouwens op 1 gestaan in Macedonie, Montenegro, Kroatie etc. Dus denk dat het wel de nummer 2 was van vanavond.
Ik ben er dan niet. Tot volgend jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Tot zaterdag.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef Aratanax het volgende:
ik zal servië ff uitleggen voor de minder begaafden onder ons:
iets met meghan markle
biti zdrava (klap klap)
biti-biti-biti-biti zdrava (klap klap)
etc. etc.
latijn
eindpose met alle mimiek uitgeschakeld
Ik heb wel zin in een Oostbloktour met de auto volgend jaar. Dan kan @Moira naar de liveshows en ga ik met de locals lekker bier drinken en mooie verhalen aanhoren over de Sovjetsquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Momo het volgende:
Nummer van Servie heeft trouwens op 1 gestaan in Macedonie, Montenegro, Kroatie etc. Dus denk dat het wel de nummer 2 was van vanavond.
Je hebt van te voren van die juryshows die gaven ook nooit wat aan Georgie terwijl het publiek het wel ok vondquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Georgië![]()
![]()
. Ik geef de schuld alvast aan de jury's.
Duidelijk!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef Aratanax het volgende:
iets met meghan markle
biti zdrava (klap klap)
etc. etc.
latijn
Denk dat we eerder naar Madrid of Londen gaan maar die zijn ook primaquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:21 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een Oostbloktour met de auto volgend jaar. Dan kan @:Moira naar de liveshows en ga ik met de locals lekker bier drinken en mooie verhalen aanhoren over de Sovjets
Goed ideeeee georganiseerde ESF-busreis. Zonder Martine van Os dan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:21 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een Oostbloktour met de auto volgend jaar. Dan kan @:Moira naar de liveshows en ga ik met de locals lekker bier drinken en mooie verhalen aanhoren over de Sovjets
Tot nooit meer ziens in ESF danquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:24 schreef Gerard-Joling het volgende:
Als Servie zaterdag de top 10 haalt kijk ik nooit meer....
Ook leuk. Maar stiekem hoop ik op Oostblok. Al wordt het Azerbaijan. Enige nadeel is dat je dan via Turkije moet rijden of Rusland.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat we eerder naar Madrid of Londen gaan maar die zijn ook prima![]()
Ik ver moed dat dit dan een afscheid is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:24 schreef Gerard-Joling het volgende:
Als Servie zaterdag de top 10 haalt kijk ik nooit meer....
Dit is Azerbeidzjans inzending dus Baku 2023 zal het niet wordenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:26 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ook leuk. Maar stiekem hoop ik op Oostblok. Al wordt het Azerbaijan. Enige nadeel is dat je dan via Turkije moet rijden of Rusland.
Rusland zal wel lastig worden, maar Turkije wil ik niet doorheen, omdat ik misschien problemen aan de grens krijg
Geen Mata Hari. Gemiste kans.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit is Azerbeidzjans inzending dus Baku 2023 zal het niet worden
Mijn hond heet Biet en is fan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef Aratanax het volgende:
iets met meghan markle
biti zdrava (klap klap)
etc. etc.
latijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |