Dat werd ons wel wijs gemaakt door bepaalde users, ik noem geen namen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Eens. Maar was dit niet de sterke halve finale? Tot nu toe heb ik dat idee nog niet heel echt...
Nah, winnaar is of Zweden of een land uit semi #1 (of een BIg Five land)quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Eens. Maar was dit niet de sterke halve finale? Tot nu toe heb ik dat idee nog niet heel echt...
Schijt aan, verslaafd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Van koffie krijg je houten tanden. Ter info.
Ik zou toch graag namen en rugnummers willenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat werd ons wel wijs gemaakt door bepaalde users, ik noem geen namen.
Neuh, er komen nog wat goede nummersquote:
Werd dat echt beweerd? Nee, de eerste halve finale was stukken beter.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:04 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
dit is nog niet 10% zo erg als dinsdagquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik krijg een beetje een Morticia gevoel bij Laura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |