Hehe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eens aan je sociale vaardigheden werken in plaats van overal maar op af te geven
Ho ho, die bestaan echtquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tof. Leuker dan die verzonnen bruggen op de euro’s
Wanneer trekken jullie er in?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zo snel als ik gehoopt hadVandaag heeft Gergi de aannemer op z'n flikker gegeven. Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen. Ineens was z'n arrogante toon een stuk minder.
Ik zit ESF te kijken, dus van mij heb je geen lastquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dames, dames... houden we het een beetje gezellig?
Braafquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit ESF te kijken, dus van mij heb je geen last
Kwiwi is gewoon de redneck van Foqueville! Die zag ik niet aankomen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou gewoon omdat schieten een leuke hobby is eigenlijkmaar kan geen kwaad er eentje in een kluis te hebben liggen thuis.
Ja nou ja, je moet het er maar mee doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja wist ik maar dat is flauw
Nee dat is mijn taakquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Kwiwi is gewoon de redneck van Foqueville! Die zag ik niet aankomen.
En hoe is het met Stefania uit Kanaleneiland voor Greece?quote:
die doet niet mee dit jaarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is het met Stefania uit Kanaleneiland voor Greece?
Die was net in de voorbeschouwing, en vliegt een dezer dagen naar Hellas om de punten op Tv bekend te maken zaterdag...quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En hoe is het met Stefania uit Kanaleneiland voor Greece?
Kwiwi heeft straks een ranch, koeien voor het raam en een wapenkluis met wapens. Hoe ver ben jij?quote:
Dat is ook een leuk idee.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet gevraagd eigenlijk. Ik had stroopwafels voor ze mee, vonden ze leuk 😀
Yep, volgens hem moet dat wel goed komen en gebeurt er niets, ze hebben een sterke politie. Ik help het hem hopen maar vrees het ergste. De stewardessen vandaag waren ook al zielig vandaag, mensen klagen altijd over babys in het vliegtuig. Die mensen hebben nog nooit een knetterlamme groep studenten meegemaakt denk ik 😥quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk idee.Heb je het nog over de voetbalfinale gehad?
en omgerolde schapen voor het hekquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Kwiwi heeft straks een ranch, koeien voor het raam en een wapenkluis met wapens. Hoe ver ben jij?
je hebt toch geen vage pakketjes de grens over gesmokkeld he?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
En toen de vliegtuigbus in Tirana kwam waren er 3 verschillende mensen die ik met dingen moest helpen 😀
Zat er er een studentenvereniging in het vliegtuig?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, volgens hem moet dat wel goed komen en gebeurt er niets, ze hebben een sterke politie. Ik help het hem hopen maar vrees het ergste. De stewardessen vandaag waren ook al zielig vandaag, mensen klagen altijd over babys in het vliegtuig. Die mensen hebben nog nooit een knetterlamme groep studenten meegemaakt denk ik 😥
Lol nee maar iemand die niet wist hoe bij haar hotel te komen, een stel welke bank ze het beste konden pinnen en advies over restaurants aan een jongen 😀quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hebt toch geen vage pakketjes de grens over gesmokkeld he?
Reisleidster Liesje!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee maar iemand die niet wist hoe bij haar hotel te komen, een stel welke bank ze het beste konden pinnen en advies over restaurants aan een jongen 😀
Altijd wel weer eoa Neanderthaler die hier verbaasd over isquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:42 schreef Karzai het volgende:
Australie doen die ook al meeligt aan de ander kant van de wereld
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zat er er een studentenvereniging in het vliegtuig?
Ben je alweer aan de overkant?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naar
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naarquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Zat er er een studentenvereniging in het vliegtuig?
Lol yep, moest boekje ophalen of och?quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Karzai volgend jaar op vakantie naar Cyprus?
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel vaak wel, goedkope bestelling, maar deze kwamen al knetterlam het vliegtuig in, gingen ook eigen drankjes mixen, schreeuwen, met de wc deur slaan, kotsen op de wc, met twee man de wc in en ze lachten de stewardessen gewoon uit. Was echt heel naar
ja weet ik, wist niet dat je vandaag al zou gaan dan. Maar die vliegjoekels gaan ook maar 2 keer per week natuurlijkquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
Lol yep, moest boekje ophalen of och?
Uuuhquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Kwiwi heeft straks een ranch, koeien voor het raam en een wapenkluis met wapens. Hoe ver ben jij?
Ik weet niet of er nog gevolgen aanzaten maar denk het niet, zelfs de copiloot kwam ze aanspreeken, en dan moeten de Feyenoorders nog komen dusquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]In sommige landen nemen ze wangedrag in een vliegtuig heel hoog op. Het is geen bus die even kan stoppen.
Lijkt me ook echt kut om er tussen te zitten.
Wat zou erger zijn? Dronken studenten of Feyenoordersupporters? Arme stewardessen!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog gevolgen aanzaten maar denk het niet, zelfs de copiloot kwam ze aanspreeken, en dan moeten de Feyenoorders nog komen dus
Denk de Feyenoorders.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat zou erger zijn? Dronken studenten of Feyenoordersupporters? Arme stewardessen!
Zo'n vliegtuig is niet echt gemaakt om bestand te zijn tegen supportersgeweld.quote:
Heb je in Tukkertania ook vriendquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
Het is wel lekker warm in Tirana, zo te zien. 27-28 graden de komende dagen.
Wat loop je te stalken?quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:59 schreef Recce het volgende:
Het is wel lekker warm in Tirana, zo te zien. 27-28 graden de komende dagen.
Doet ie altijd toch. Lek een vluchtnummer en binnen een kwartier heb je de aanbiedingen van de slager op de hoek in Marbella op de chatquote:
Die studenten waren denk een man of 12, ik denk de vluchten rond de wedstrijd wel vijftig procent supportersquote:Op donderdag 12 mei 2022 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n vliegtuig is niet echt gemaakt om bestand te zijn tegen supportersgeweld.Waarschijnlijk gaat er wel wat beveiliging mee als ze vluchten charteren.
Maar al die supporters kunnen niet met de normale lijnvluchten. Het zijn er minstens 3000, dacht ik. De supporters zullen wel een aantal vliegtuigen charteren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die studenten waren denk een man of 12, ik denk de vluchten rond de wedstrijd wel vijftig procent supporters
Of een overzicht van de lokale flora en fauna.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doet ie altijd toch. Lek een vluchtnummer en binnen een kwartier heb je de aanbiedingen van de slager op de hoek in Marbella op de chat
"Hey Siri wanneer bloeien de krokusbloemetjes in Albaantje?"quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Of een overzicht van de lokale flora en fauna.
Volgens mij had je vroeger een telefoonnummer dat je kon bellen voor allerlei vragen. Een soort Google voordat er internet was. Of was dat een telefoonnummer dat je kon bellen en dan gingen ze voor je op internet kijken? Was in ieder geval lang geleden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Hey Siri wanneer bloeien de krokusbloemetjes in Albaantje?"
Je moet toch ergens bang voor zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok dat zijn wel echt wappies
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet toch ergens bang voor zijn.
Die piepjes zouden wel echt verboden moeten wordenquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.
Je wilt gewoon ongestoord zonder gordel kunnen rijden?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die piepjes zouden wel echt verboden moeten worden
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze binnenkort opeens bang worden voor autogordels. Die zijn ook een complot om ons allemaal te vermoorden.
Is ook, maar de normale vlucht is ook al lang uitverkochtquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar al die supporters kunnen niet met de normale lijnvluchten. Het zijn er minstens 3000, dacht ik. De supporters zullen wel een aantal vliegtuigen charteren.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die piepjes zouden wel echt verboden moeten worden
Nee maar moet dat gelijk in eerste minuut?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Je wilt gewoon ongestoord zonder gordel kunnen rijden?
Hopelijk krijg je deze keer wel wat je vraagt dan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nog een keer de rekening vragen, echt kapot moe
is toch pas over twee weken, maar die gaan alleen naar de wedstrijd en gaan meteen weer terugquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ook, maar de normale vlucht is ook al lang uitverkocht
Nog een fles wijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je deze keer wel wat je vraagt dan.
Ja! Mijn vader reed altijd weg zonder gordel om en ging dan de gordel tijdens het rijden in de eerste bocht omdoen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar moet dat gelijk in eerste minuut?
was ook een zware trip met al die vertragingen, hoelang blijf je?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik ga nog een keer de rekening vragen, echt kapot moe
Ja dat doe ik ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja! Mijn vader reed altijd weg zonder gordel om en ging dan de gordel tijdens het rijden in de eerste bocht omdoen.Dat gepiep is tegen dat soort figuren.
Ik ben benieuwd of Tesla nog met één of ander vaag alternatief voor de gordel komt. Lijkt me wel iets voor dat bedrijf.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook![]()
Of als je de auto even moet verplaatsen
oh link?quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Liesje heeft ook een hele site over Albaantje hč?
Niks. Boekjes is mijn department. Abblijvequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het boekje aangepast!
Ik had ook een nieuw boekje:quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks. Boekjes is mijn department. Abblijve
Oh ehm, okeequote:Op donderdag 12 mei 2022 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had ook een nieuw boekje:
[ afbeelding ]
Handig voor als je een Saturnus V-raket bezit. Normaal maakt Haynes onderhoudsboekjes voor auto's.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Raketten bouwen en het Kremlin platgooienquote:
Best nuttige shizzle.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Raketten bouwen en het Kremlin platgooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |