abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 18:13:40 #1
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204720100


quote:
De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.

Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.

De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.

Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.vandaaginside.nl/

Twitter Vandaag Inside

Instagram Vandaag Inside



Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_204720225
Baantjer Jr. is not amused JAAAAA.
SOONY
  donderdag 12 mei 2022 @ 18:30:59 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_204720311
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:23 schreef DKUp het volgende:
Baantjer Jr. is not amused JAAAAA.
JAAAA GENOTTTTT!
pi_204720400
Het was volgens ‘Baantjer jr’ natuurlijk allemaal weer de schuld van de pers

Het is jammer dat SBS of Talpa geen camera heeft staan op de doorlopende ontwikkelingen in de soap rond Vandaag Inside. Dat zou ze een programma opleveren dat meer plottwisten en cliffhangers kent dan een seizoen GTST en een groter kijkcijferkanon zou zijn dan Wie is de Mol?.

Elke keer als je denkt dat deze neverending story niet gekker kan worden, gebeurt dat dus wel. We hadden natuurlijk Johan Derksen die woensdag tegen mijn collega Dennis Jansen aankondigde dat VI maandag weer terug is. Waarna Talpa er op zijn beurt een officiële mededeling uitdeed dat dit ‘voorbarig’ is.

Dat statement was om drie redenen hilarisch. 1. Bizar om te zien hoe de hoge heren van het mediabedrijf er nu ineens wel als de kippen bij zijn, terwijl ze bij de kaarsrel de boel onnodig lang op zijn beloop lieten, met alle gevolgen van dien. 2. Er is lang over de formulering nagedacht, want ‘voorbarig’ klinkt serieus, maar is natuurlijk iets heel anders dan ‘incorrect’. En dat brengt me bij punt 3: Talpa wilde woensdagavond liever zélf naar buiten brengen dat VI weer terugkomt. Maar toen Johan ze voor was, waren de heertjes gepikeerd. Ongelofelijk toch? Je zou denken dat we het hier over een professioneel mediabedrijf hebben dat van communicatie zijn speerpunt heeft gemaakt, maar een kleuterklas is er niks bij.

Toen moest het toppunt nog komen. Het voorlopige toppunt dan. Over een uur kan alles immers weer anders zijn. Eén van die hoge Talpa-heren, Paul Römer - voor de VI-kijkers: Johan noemt hem altijd Baantjer jr, als verwijzing naar de glansrol van vader Piet - zat donderdagmorgen in het mediaforum van Spraakmakers op Radio 1. Dat zit hij wel vaker. Niks mis mee. Maar je zou toch denken dat hij nu, op dit moment in de rel, even had afgebeld. Omdat het niet heel handig om nog meer olie op het vuur te gooien of verwarring te zaaien. Zeker als je twee weken geleden op precies dezelfde plek nog heel stellig was dat dit het einde was van Johan Derksen op tv omdat hij ‘een grens over was gegaan’.

Maar wie schetst mijn verbazing? Het was volgens Römer natuurlijk allemaal weer de schuld van de pers die zijn woorden uit zijn verband had gerukt. En nee, nu kon hij niks zeggen, het Talpa-statement sprak voor zich, daar wilde hij het graag bij laten. Hoe Johan Derksen dan kon zeggen dat VI terugkwam? Tja, hij was niet de woordvoerder van Derksen. En zo ging dat een kwartier lang.

Wie het gemist heeft: luister het terug, en ervaar hoe de term ‘hypocriet’ een totaal nieuwe lading krijgt. Waar Römer wél gezellig over meekeuvelde? Over de laatste aflevering van Podium Witteman en het verdwijnen van de iPod. Ook heel belangrijk natuurlijk.

Zoals ik al zei: het is jammer dat Talpa geen camera’s op deze tv-rel heeft gezet. Want ik ben reuze benieuwd hoe Derksen en consorten naar dit gesprek hebben geluisterd.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:35:30 #6
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_204720967
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:37 schreef RipCity het volgende:
Het was volgens ‘Baantjer jr’ natuurlijk allemaal weer de schuld van de pers

Het is jammer dat SBS of Talpa geen camera heeft staan op de doorlopende ontwikkelingen in de soap rond Vandaag Inside. Dat zou ze een programma opleveren dat meer plottwisten en cliffhangers kent dan een seizoen GTST en een groter kijkcijferkanon zou zijn dan Wie is de Mol?.

Elke keer als je denkt dat deze neverending story niet gekker kan worden, gebeurt dat dus wel. We hadden natuurlijk Johan Derksen die woensdag tegen mijn collega Dennis Jansen aankondigde dat VI maandag weer terug is. Waarna Talpa er op zijn beurt een officiële mededeling uitdeed dat dit ‘voorbarig’ is.

Dat statement was om drie redenen hilarisch. 1. Bizar om te zien hoe de hoge heren van het mediabedrijf er nu ineens wel als de kippen bij zijn, terwijl ze bij de kaarsrel de boel onnodig lang op zijn beloop lieten, met alle gevolgen van dien. 2. Er is lang over de formulering nagedacht, want ‘voorbarig’ klinkt serieus, maar is natuurlijk iets heel anders dan ‘incorrect’. En dat brengt me bij punt 3: Talpa wilde woensdagavond liever zélf naar buiten brengen dat VI weer terugkomt. Maar toen Johan ze voor was, waren de heertjes gepikeerd. Ongelofelijk toch? Je zou denken dat we het hier over een professioneel mediabedrijf hebben dat van communicatie zijn speerpunt heeft gemaakt, maar een kleuterklas is er niks bij.

Toen moest het toppunt nog komen. Het voorlopige toppunt dan. Over een uur kan alles immers weer anders zijn. Eén van die hoge Talpa-heren, Paul Römer - voor de VI-kijkers: Johan noemt hem altijd Baantjer jr, als verwijzing naar de glansrol van vader Piet - zat donderdagmorgen in het mediaforum van Spraakmakers op Radio 1. Dat zit hij wel vaker. Niks mis mee. Maar je zou toch denken dat hij nu, op dit moment in de rel, even had afgebeld. Omdat het niet heel handig om nog meer olie op het vuur te gooien of verwarring te zaaien. Zeker als je twee weken geleden op precies dezelfde plek nog heel stellig was dat dit het einde was van Johan Derksen op tv omdat hij ‘een grens over was gegaan’.

Maar wie schetst mijn verbazing? Het was volgens Römer natuurlijk allemaal weer de schuld van de pers die zijn woorden uit zijn verband had gerukt. En nee, nu kon hij niks zeggen, het Talpa-statement sprak voor zich, daar wilde hij het graag bij laten. Hoe Johan Derksen dan kon zeggen dat VI terugkwam? Tja, hij was niet de woordvoerder van Derksen. En zo ging dat een kwartier lang.

Wie het gemist heeft: luister het terug, en ervaar hoe de term ‘hypocriet’ een totaal nieuwe lading krijgt. Waar Römer wél gezellig over meekeuvelde? Over de laatste aflevering van Podium Witteman en het verdwijnen van de iPod. Ook heel belangrijk natuurlijk.

Zoals ik al zei: het is jammer dat Talpa geen camera’s op deze tv-rel heeft gezet. Want ik ben reuze benieuwd hoe Derksen en consorten naar dit gesprek hebben geluisterd.
Lees Topshow en Inside maar eens, dan weet je precies hoe de heren over directies denken.
soooo, da's mooi!
pi_204721082
Die arme Johan: 2 weken lang z'n eigen snor alleen maar in de spiegel gezien, en niet meer op de verrekijk.
Dat zal me een geklaag hebben opgeleverd.

Volgens mij is z'n vrouw het gewoon zat. "Donder jij maar weer op naar 't Gooi!"
Ik doe het ff rustig aan.
pi_204722117
En dan hoop ik dat ze in het nieuwe seizoen gewoon weer hoofdzakelijk over voetbal gaan lullen.
Zo'n terugkeer zou ik pas echt 'geloofwaardig' vinden.
Met Hansie en vooral Jan er weer bij.

"Maar zo gaat het toch niet goed met die Gillissen..."
"Wie? Gillissen? Of bedoel je Cillessen?"
"Donderstraalt toch een keer op jonguh... ik gooit dat glas echt een keer in je smoel!"
"Ha ha ha ha!"
"Ja ja, ik weet het... euh... denk jij ook dat het met die Gillissen een aflopende zaak is, Johan?"
"Dat weet ik niet, Wilfried."
Ik doe het ff rustig aan.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 20:43:06 #9
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_204722160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:41 schreef Toby56 het volgende:
En dan hoop ik dat ze in het nieuwe seizoen gewoon weer hoofdzakelijk over voetbal gaan lullen.
Zo'n terugkeer zou ik pas echt 'geloofwaardig' vinden.
Met Hansie en vooral Jan er weer bij.

"Maar zo gaat het toch niet goed met die Gillissen..."
"Wie? Gillissen? Of bedoel je Cillessen?"
"Donderstraalt toch een keer op jonguh... ik gooit dat glas echt een keer in je smoel!"
"Ha ha ha ha!"
"Ja ja, ik weet het... euh... denk jij ook dat het met die Gillissen een aflopende zaak is, Johan?"
"Dat weet ik niet, Wilfried."
Die act van Jan was ik wel klaar mee hoor
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_204722444
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:43 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Die act van Jan was ik wel klaar mee hoor
Ik niet.
Ik vond de ouwe formule leuker.

(Maar smaken verschillen.)

En volgens mij vindt vooral Gijp dat geleuter over maatschappelijke en politieke zaken allemaal niet zo boeiend.
Vroeger ging-ie dan een tijdschriftje lezen, als-ie het saai vond worden.
"Jan, vertel jij dan hoe het is met de kwaliteit van het kunstgras in Caaaanaaadaaa, dan ga ik even een boekje lezen."
"Wat ben je toch een klootzak."

Genee en Derksen komen er wel uit, maar Gijp kijkt in de nieuwe formule vaak wat ongelukkig voor zich uit.
Er valt uiteindelijk ook niet zo veel te lachen over Oekraïne, Rutte, Kaag, pandemieën en wat niet al. Zelfs niet bij kaarslicht. Al duurt het duizend uur.

Ik wil de Gulle Lach op Heden weer terug.
Ik doe het ff rustig aan.
  donderdag 12 mei 2022 @ 22:50:24 #11
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  donderdag 12 mei 2022 @ 22:55:24 #12
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204727289
Chris Woerts weer snel aan de bar :?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)stablecoins-terrausd

60% daling :o
pi_204727385
quote:
6s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Chris Woerts weer snel aan de bar :?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)stablecoins-terrausd

60% daling :o
Token LUNA is van $110 naar 2 cent gegaan. Zou Chrisje die ook hebben? :D :D :D :D :D *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- _O- _O-
pi_204728343
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Token LUNA is van $110 naar 2 cent gegaan. Zou Chrisje die ook hebben? :D :D :D :D :D *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- _O- _O-
Ik wel …. Kan je vertellen dat voelt echt niet leuk hoor.
pi_204728374
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Token LUNA is van $110 naar 2 cent gegaan. Zou Chrisje die ook hebben? :D :D :D :D :D *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- _O- _O-
:D
pi_204728399
@Sfancta is viesmad nu. Ziedend was hij over het kaarsenincident hier in dit topic. Witheet zelfs!
U MAD?
pi_204728404
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Token LUNA is van $110 naar 2 cent gegaan. Zou Chrisje die ook hebben? :D :D :D :D :D *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- _O- _O-
Huh serieus? Wtf :’) hoe dat?
U MAD?
pi_204728457
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:29 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik wel …. Kan je vertellen dat voelt echt niet leuk hoor.
Niet all-in hoop ik? Ik ben ook goed rekt met btc
pi_204728469
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Huh serieus? Wtf :’) hoe dat?
Ja ik ga niet alles hier uitleggen
pi_204728535
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:32 schreef de_boswachter het volgende:
@:sfancta is viesmad nu. Ziedend was hij over het kaarsenincident hier in dit topic. Witheet zelfs!
Valt mee, had wel gelijk.
pi_204728672
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Niet all-in hoop ik? Ik ben ook goed rekt met btc
Ik ga nooit all in op 1 coin, maar had er wel een grote positie in en gedurende de val naar beneden zelfs nog bijgekocht…gewoon compleet naar 0 is echt bizar. Nog nooit zoiets meegemaakt in elk geval.
pi_204729125
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:58 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Token LUNA is van $110 naar 2 cent gegaan. Zou Chrisje die ook hebben? :D :D :D :D :D *O* *O* *O* *O* *O* _O- _O- _O- _O- _O-
2 cent? 0.002 nu _O-
pi_204729166
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:41 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Valt mee, had wel gelijk.
Over wat?
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_204731411
speak only if it improves the silence.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')