Nee, maar Greys en Cee gaan live!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:59 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Kunnen we vanavond een vage livestream van de juryshow verwachten?
Da's beter dan niks! Zonde dat er geen livestream van de juryshow zal zijn. Dat was echt heerlijk om te volgen toen Anouk zich in 2013 plaatste voor de finale. Ik weet nog dat mensen hier op dit forum helemaal uit hun plaat gingen en zelfs zenuwachtig werden tijdens de puntentelling hahaquote:
Wat vind je van the Rasmus?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Da's beter dan niks! Zonde dat er geen livestream van de juryshow zal zijn. Dat was echt heerlijk om te volgen toen Anouk zich in 2013 plaatste voor de finale. Ik weet nog dat mensen hier op dit forum helemaal uit hun plaat gingen en zelfs zenuwachtig werden tijdens de puntentelling haha![]()
.
Eerlijk gezegd begint dat nummer wel een beetje te groeien bij mij. Ik was er niet zo'n fan van, maar gisteren vond ik het een stuk leuker dan eerder het geval was. Morgen zal ik in ieder geval op ze gaan stemmen. Ze zijn trouwens ook de enige Finse act ooit die ik live heb gezien. Dat was in 2003 tijdens Pepsi Chart Live in Ahoy. Ik was als klein jochie toen al fan van ze.quote:
Zijn we al lajf?quote:
Nice, wel jammer van de plekken die jullie hadden (zeker voor dat geld).quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was heel tof, show van gisteren moet ik alleen wel nog eens goed terugkijken omdat er de helft van de tijd een Servisch-Amerikaanse gozer en een Maltezer tegen ons aan zaten te praten, wel gezellig maar heb volgens mij best veel gemist. Plekken van gisteren waren overigens ook niet top, we zaten helemaal bovenin, waardoor we vaak ook tegen de lichtbalken zaten aan te kijken die voor ons zicht werden gehouden, en dat voor 150 EUR.
Qua ervaring komt deze live-ESF wel onderaan de lijst, na Rotterdam, Stockholm en Lissabon
quote:
Bij nul punten mogen de andere kandidaten met taarten gooienquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Jeezas. Dat wordt me teveel realityshow hoor.
Lachband en sad trombone op de achtergrondquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij nul punten mogen de andere kandidaten met taarten gooien
Nou dit hoeft van mij ook weer niet. Ik vind het met gewoon het noemen van de punten al drama genoeg.quote:
Benieuwd wat de definitie van 'low' gaat zijnquote:
We werden eigenlijk júist rustig van het idee van niet streamen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wie zegt dat mensen daar naar gaan kijken, rustaaahgg.
Ohh als jullie rustig willen kijken en eigenlijk niet willen streamen moeten jullie je ook niet verplicht voelen hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
We werden eigenlijk júist rustig van het idee van niet streamen.Cee is ook net klaar met werk enzo.
Maar we gooien hem wel ff aan en roep gewoon als het niet meer hoeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |