Je ziet bij de UK de mensen die de constructie openklappen en de gitaar aangeven ook nog even wegsluipen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:58 schreef lashatumbai het volgende:
Hier zijn veel video's van de jury halve finale terug te zien in HD
Inclusief de geweldige optredens van Spanje en UK
https://www.facebook.com/francoist13
Super leuk zelfs!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbers: we rijden morgenavond weer naar elkaar toe om de Juryshow finale te live streamen als jullie dat leuk vinden.
Jaaaa maar net als ik een avond niet kanquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbers: we rijden morgenavond weer naar elkaar toe om de Juryshow finale te live streamen als jullie dat leuk vinden.
Wat is het toch een leuk figuur!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:48 schreef koffieleuk het volgende:
Even een mini-kickje. Dress rehearsal start om 13:00, jury show om 21:00.
[ twitter ]
Begint met die Rockin' 1000, en hoorde iets over dansers zonder shirtquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:17 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga het niet helemaal volgen vanmiddag, maar ik wil wel even weten hoe de opening eruit ziet en zo
Moet helaas sociaal doen, maar hopelijk kan ik wat eerder weg. Wil ik uiteraard niet missen!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:18 schreef Momo het volgende:
Ik kijk vanavond naar onze eigen verslaggevers
Dat doe ik ook, maar die gasten zijn niet heel boeiend, dus het is vooral met geen oor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Begint met die Rockin' 1000, en hoorde iets over dansers zonder shirt
Heb de ESCUnited stream aan staan, maar denk dat ik het met een half oor ga volgen
Een paar seconden later kwamen ze erachter dat het toch oranje shirts warenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Begint met die Rockin' 1000, en hoorde iets over dansers zonder shirt
Heb de ESCUnited stream aan staan, maar denk dat ik het met een half oor ga volgen
Ja wij allemaal Laura, maar we zitten er gewoon weer klaar voorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:12 schreef koffieleuk het volgende:
Laura is er niet nu, wordt gezegd dat ze wat rust nodig had
Dan volg jij het met nog meer oren.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Een paar seconden later kwamen ze erachter dat het toch oranje shirts warenDat heb ik wel gehoord.
Vond haar gisteren prima, maar nu houdt ze duidelijk in voor vanavond.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Vind toch de vocals van Tsjechie erg matig. Klinkt ook weer zo via de stream.
Ze zeggen dat ze inhoudt. Best slim, dat nummer 8 keer achter elkaar volop doen lijkt me niet fijn voor je stemquote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:32 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Vind toch de vocals van Tsjechie erg matig. Klinkt ook weer zo via de stream.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |