abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204728113
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Za het volgende:

[..]
Wanneer je goed had opgelet had je gezien dat ik de acties aldaar nooit heb goed gepraat.
Dit probleem speelde al heel lang en had voorkomen kunnen worden.
Tevens begrijp ik de issue waarvoor Putin al jaren op diplomatieke wijze heeft getracht een oplossing te vinden.
Dat is niet hetzelfde als het goedpraten van het vallen van slachtoffers, aan beide kanten overigens.

Met tientallen miljarden aan wapenleverancies los je het bloedvergieten iig niet op.
Dat is botweg een leugen wat je hier vertelt, Poetin heeft helemaal niet geprobeerd om een diplomatieke oplossing te vinden, Poetin is begonnen met het beinvloeden van de Oekrainse verkiezingen, zijn favoriete kandidaat verloor daardoor die verkiezingen toen de fraude uitkwam.

Dezelfde kandidaat werd later President en negeerde doelbewust de democratische keuzes van zowel het volk als het parlement om EU lidmaatschap aan te vragen omdat hij omgekocht was door Poetin en moest later het land ontvluchten omdat het volk in opstand kwam naar Rusland. Op dat moment begon Poetin zogenaamde rebellen te bewapenen met zwaar materieel nadat hij jarenlang met geld en lichte wapens de zogenaamde rebellen al gesteund had en de rebellen geschapen had.

Je verzint dus gewoon een nieuwe geschiedenis voor Oekraine om jouw favoriete narratief te kunnen volhouden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2022 23:18:26 ]
pi_204728119
quote:

[..]
Wanneer je goed had opgelet had je gezien dat ik de acties aldaar nooit heb goed gepraat.
Dat doe je de hele tijd. Het is allemaal de schuld van Oekraïne en het westen volgens jou.
quote:
Ja, door Rusland gewoon in z'n hok te laten zitten.
quote:
Tevens begrijp ik de issue waarvoor Putin al jaren op diplomatieke wijze heeft getracht een oplossing te vinden.
Dit is een glasharde leugen. Eisen stellen aan de politieke richting die een ander land wilt varen is niet 'diplomatie bedrijven'.
quote:
Dat is niet hetzelfde als het goedpraten van het vallen van slachtoffers, aan beide kanten overigens.

Met tientallen miljarden aan wapenleverancies los je het bloedvergieten iig niet op.
Dat is het wel.

En dat laatste moeten we nog maar zien, gezien alle Russische rhetoriek dat Oekraïne geen bestaansrecht zou hebben.

Massamoordenaarsteuner.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_204728122
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:13 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik word wel erg moe van dat nieuwe toverwoord "whataboutism". Mensen denken tegenwoordig blijkbaar dat dat een goed argument is om een valide vergelijking te weerleggen. Niet op de inhoud ingaan, maar alleen "whataboutism" zeggen en dan denken dat je een punt hebt.

Ik ben niet gelovig, maar het splinter/balk-verhaal is al zo oud als de bijbel zelf en een heel normale manier van redeneren. Niet wanneer het twee totaal losstaande zaken zijn, maar wel wanneer de beschuldigende partij er totaal niet voor schroomt om zich in andere gevallen van identieke praktijken te bedienen. Dan kan iemand wel leuk "whataboutism" roepen, maar dat gaat echt nergens over.
Kan best zijn. Maar wat Za doet is wel gewoon het schoolvoorbeeld van 'whataboutism'.
Цой жив
pi_204728127
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:08 schreef Za het volgende:

[..]
Kijk, hier houdt de discussie met jou wmb op.
Even voor de lurkers. Za hier geloofd dus in de verzonnen feiten en beweegredenen van een land dat vandaag nog meerdere propaganda stukken de deur uit heeft gedaan dat Oekraïne onder andere met steun van de halve EU biologische wapens heeft ontwikkeld en ingezet tegen specifiek kinderen in 2020. In de biolabs hebben ze daarvoor een al decennia te genezen ziekte gebruikt en een hele valsmunterij operatie opgezet want de tuberculose zat op valse bankbiljetten en kinderen stoppen die vaak in de mond! Dat was het slimme meesterplan van de VS, EU en Oekraïne om kinderen te vermoorden.

Redelijk toch?
pi_204728129
quote:

[..]

Voor de zoveelste keer:

Hou verder gewoon eens je bek of draag bij aan de discussie. Er is ruimte genoeg op FOK! voor discussie.

Jij slaat discussie gewoon dood
pi_204728169
Lospedreso oid reageert toch ook gewoon nog? En hij heeft een andere mening dan de meesten hier en hij post nog steeds vrijuit.
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:20:27 #282
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204728173
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit dus. Dit is de goedkoopste oorlog die de VS ooit gevoerd heeft. Dit kost Rusland een decennium om weer op te bouwen. Als ze dat al kunnen en zorgt ervoor dat Europa zichzelf kan verdedigen zodat de VS zich op China kan richten.
Een decennium is 10 jaar. No way dat Rusland in slechts 10 jaar weer op het punt van feb 2022 staat qua economie en leger.
pi_204728190
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:08 schreef Za het volgende:

[..]
Kijk, hier houdt de discussie met jou wmb op.
Er is geen discussie. Ik zeg slechts dat je een massamoordenaarsteuner bent. C'est tout :)
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:21:52 #284
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204728202
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Kan best zijn. Maar wat Za doet is wel gewoon het schoolvoorbeeld van 'whataboutism'.
Waarom dan precies?
pi_204728226
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Lospedreso oid reageert toch ook gewoon nog? En hij heeft een andere mening dan de meesten hier en hij post nog steeds vrijuit.
Tuurlijk. Ben het vaak niet met hem eens, maar die loopt niet gewoon flagrante onzin en leugens te verkondigen voor zover ik weet. Niks mis met anders denken over iets.
pi_204728238
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef Tijger_m het volgende:

Dat is botweg een leugen wat je hier vertelt, Poetin heeft helemaal niet geprobeerd om een diplomatieke oplossing te vinden
Er zijn videos van.
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:25:37 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204728276
_O_

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:26:29 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204728295
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef Za het volgende:

[..]
Er zijn videos van.
De videos dat ze burgers doodschieten bedoel je? Dat is geen diplomatie
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204728308
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:23 schreef Za het volgende:

[..]
Er zijn videos van.
Waarin prednisonplofkop Putin andere regeringsleiders gewoon loopt te intimideren en bedreigen. Finland, Oekraïne, de Baltische staten, Polen, het lijstje is lang. Dat is geen diplomatie, dat zijn bullytactics.
pi_204728373
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:21 schreef Repentless het volgende:

[..]
Waarom dan precies?
De whataboutism is vroeger begonnen als afleiding van de Sovjet misdrijven. Waarom heb je het over de goelag? Jullie lynchen negers!

Za is vraagt zich af waarom er emo ophef over executies is. Wij desertstormen en bombarderen er tenslotte op los!

Wat ik doe is niet erg want jij doet ook wat ergs dat er niks mee te maken heeft.
pi_204728448
Post even door ik heb een nieuwtje voor het volgende deel.
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:38:21 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204728483
twitter
pi_204728501
quote:
84s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:38 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Gewoon diplomatie natuurlijk.
pi_204728511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef Za het volgende:
Post even door ik heb een nieuwtje voor het volgende deel.
Benieuwd of je er weer zo'n originele TT uit flanst!
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:41:26 #295
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204728531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:40 schreef Kidjuh het volgende:

[..]
Benieuwd of je er weer zo'n originele TT uit flanst!
Dat gaat niet gebeuren
  donderdag 12 mei 2022 @ 23:41:46 #296
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204728537
quote:
9s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Gewoon diplomatie natuurlijk.
Ja ;(
pi_204728545
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')