Dat is botweg een leugen wat je hier vertelt, Poetin heeft helemaal niet geprobeerd om een diplomatieke oplossing te vinden, Poetin is begonnen met het beinvloeden van de Oekrainse verkiezingen, zijn favoriete kandidaat verloor daardoor die verkiezingen toen de fraude uitkwam.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer je goed had opgelet had je gezien dat ik de acties aldaar nooit heb goed gepraat.
Dit probleem speelde al heel lang en had voorkomen kunnen worden.
Tevens begrijp ik de issue waarvoor Putin al jaren op diplomatieke wijze heeft getracht een oplossing te vinden.
Dat is niet hetzelfde als het goedpraten van het vallen van slachtoffers, aan beide kanten overigens.
Met tientallen miljarden aan wapenleverancies los je het bloedvergieten iig niet op.
Dat doe je de hele tijd. Het is allemaal de schuld van Oekraïne en het westen volgens jou.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer je goed had opgelet had je gezien dat ik de acties aldaar nooit heb goed gepraat.
Ja, door Rusland gewoon in z'n hok te laten zitten.quote:Dit probleem speelde al heel lang en had voorkomen kunnen worden.
Dit is een glasharde leugen. Eisen stellen aan de politieke richting die een ander land wilt varen is niet 'diplomatie bedrijven'.quote:Tevens begrijp ik de issue waarvoor Putin al jaren op diplomatieke wijze heeft getracht een oplossing te vinden.
Dat is het wel.quote:Dat is niet hetzelfde als het goedpraten van het vallen van slachtoffers, aan beide kanten overigens.
Met tientallen miljarden aan wapenleverancies los je het bloedvergieten iig niet op.
Kan best zijn. Maar wat Za doet is wel gewoon het schoolvoorbeeld van 'whataboutism'.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik word wel erg moe van dat nieuwe toverwoord "whataboutism". Mensen denken tegenwoordig blijkbaar dat dat een goed argument is om een valide vergelijking te weerleggen. Niet op de inhoud ingaan, maar alleen "whataboutism" zeggen en dan denken dat je een punt hebt.
Ik ben niet gelovig, maar het splinter/balk-verhaal is al zo oud als de bijbel zelf en een heel normale manier van redeneren. Niet wanneer het twee totaal losstaande zaken zijn, maar wel wanneer de beschuldigende partij er totaal niet voor schroomt om zich in andere gevallen van identieke praktijken te bedienen. Dan kan iemand wel leuk "whataboutism" roepen, maar dat gaat echt nergens over.
Even voor de lurkers. Za hier geloofd dus in de verzonnen feiten en beweegredenen van een land dat vandaag nog meerdere propaganda stukken de deur uit heeft gedaan dat Oekraïne onder andere met steun van de halve EU biologische wapens heeft ontwikkeld en ingezet tegen specifiek kinderen in 2020. In de biolabs hebben ze daarvoor een al decennia te genezen ziekte gebruikt en een hele valsmunterij operatie opgezet want de tuberculose zat op valse bankbiljetten en kinderen stoppen die vaak in de mond! Dat was het slimme meesterplan van de VS, EU en Oekraïne om kinderen te vermoorden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:08 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk, hier houdt de discussie met jou wmb op.
Voor de zoveelste keer:quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef Za het volgende:
[..]
Dit probleem speelde al heel lang en had voorkomen kunnen worden.
Tevens begrijp ik de issue waarvoor Putin al jaren op diplomatieke wijze heeft getracht een oplossing te vinden.
Dat is niet hetzelfde als het goedpraten van het vallen van slachtoffers, aan beide kanten overigens.
Een decennium is 10 jaar. No way dat Rusland in slechts 10 jaar weer op het punt van feb 2022 staat qua economie en leger.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit dus. Dit is de goedkoopste oorlog die de VS ooit gevoerd heeft. Dit kost Rusland een decennium om weer op te bouwen. Als ze dat al kunnen en zorgt ervoor dat Europa zichzelf kan verdedigen zodat de VS zich op China kan richten.
Er is geen discussie. Ik zeg slechts dat je een massamoordenaarsteuner bent. C'est toutquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:08 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk, hier houdt de discussie met jou wmb op.
Waarom dan precies?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Kan best zijn. Maar wat Za doet is wel gewoon het schoolvoorbeeld van 'whataboutism'.
Tuurlijk. Ben het vaak niet met hem eens, maar die loopt niet gewoon flagrante onzin en leugens te verkondigen voor zover ik weet. Niks mis met anders denken over iets.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef SeaOfLove het volgende:
Lospedreso oid reageert toch ook gewoon nog? En hij heeft een andere mening dan de meesten hier en hij post nog steeds vrijuit.
Er zijn videos van.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef Tijger_m het volgende:
Dat is botweg een leugen wat je hier vertelt, Poetin heeft helemaal niet geprobeerd om een diplomatieke oplossing te vinden
De videos dat ze burgers doodschieten bedoel je? Dat is geen diplomatiequote:
Waarin prednisonplofkop Putin andere regeringsleiders gewoon loopt te intimideren en bedreigen. Finland, Oekraïne, de Baltische staten, Polen, het lijstje is lang. Dat is geen diplomatie, dat zijn bullytactics.quote:
De whataboutism is vroeger begonnen als afleiding van de Sovjet misdrijven. Waarom heb je het over de goelag? Jullie lynchen negers!quote:
Benieuwd of je er weer zo'n originele TT uit flanst!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:36 schreef Za het volgende:
Post even door ik heb een nieuwtje voor het volgende deel.
Dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:40 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Benieuwd of je er weer zo'n originele TT uit flanst!
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |