Dat is echt veel te kort door de bocht...quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jou echt onrecht is aangedaan dan vertel je dat zonder probleem.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is echt veel te kort door de bocht...
Natuurlijk moet er geluisterd worden maar dan moet je eerst je verhaal doen he.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Juist door dit gedrag wordt het de vrouwen of zelfs de mannen die zulke dingen meemaken het niet makkelijker op om erover te praten. Het vergoelijken of zeggen dat ze het gewoon moeten vertellen is triest. Ik heb niet de illusie dat ik jullie uberhaupt kan overtuigen want dat is vorige keer toch al niet gelukt en jullie blijven zelfde dingen roepen.
Het gaat niet om het cancellen of woke-gedoe maar om serieuze dingen waar er naar geluisterd moet worden. Maar jullie luisteren duidelijk niet.
Dat hebben ze ook bij Ajax gedaan. Waarom ze nu niet naar ISR stappen weet ik niet maar daar zullen ze wel hun redenen voor hebben. Ajax blijkt ook niet erg veel openheid van zaken te geven dus daar valt hun ook wat te verwijten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er geluisterd worden maar dan moet je eerst je verhaal doen he.
Het is niet aan Ajax om hun verhaal neer te leggen bij het ISR dat zou wel heel apart zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook bij Ajax gedaan. Waarom ze nu niet naar ISR stappen weet ik niet maar daar zullen ze wel hun redenen voor hebben. Ajax blijkt ook niet erg veel openheid van zaken te geven dus daar valt hun ook wat te verwijten.
Om dan nu te roepen dat het wel mee valt is jammer want wij weten het verhaal niet.
Ajax valt in deze niet zoveel te verwijten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook bij Ajax gedaan. Waarom ze nu niet naar ISR stappen weet ik niet maar daar zullen ze wel hun redenen voor hebben. Ajax blijkt ook niet erg veel openheid van zaken te geven dus daar valt hun ook wat te verwijten.
Om dan nu te roepen dat het wel mee valt is jammer want wij weten het verhaal niet.
Denk jij dat er ook kaarsen in het spel waren?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is niet aan Ajax om hun verhaal neer te leggen bij het ISR dat zou wel heel apart zijn.
Het was sowieso al mega overdreven allemaal en dat wordt alleen maar bevestigd.
Wat zijn jouw bronnen, dat je precies weet wat er gebeurd is?quote:
https://www.voetbalprimeu(...)pioenswedstrijd.htmlquote:Supporters van Ajax drinken recordhoeveelheid bier weg tijdens kampioenswedstrijd
https://www.espn.nl/voetb(...)-die-ik-gewonnen-hebquote:Na de zege in de finale op Torino wordt de bekerwinst met de supprters gevierd en schreeuwt Van Gaal op karakteristieke wijze naar de eigen fans. Bij het bekijken van die beelden zegt Van Gaal. ''Je moet die mensen een beetje entertainen, anders is het niet leuk.'' Vol weemoed besluit hij: ''Ik denk wel dat dit de mooiste beker is die ik gewonnen heb.''
gewoon brobeast halenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Mike en Valentijn is de interesse voor Haller toch wel concreet, van Bayern Munchen en Borissua Dortmund nog wel.
Is de interesse voor Bergwijn eigenlijk als buitenspeler of als spits?
dat was toen ook zo, want z'n eerste Europese prijs, maar hij weet nu wel beter en dat zou jij ook moeten doenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Tarado Deze week is er een docu bij ESPN over de Uefa Cup (EC III) van 1992. Louis had een opmerkelijke quote.
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)-die-ik-gewonnen-heb
Eens kijken hoe we later op de EC III van dit jaar terugkijken.
Ging dat niet over de fysieke beker? Mooier dan die met grote orenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Tarado Deze week is er een docu bij ESPN over de Uefa Cup (EC III) van 1992. Louis had een opmerkelijke quote.
[..]
https://www.espn.nl/voetb(...)-die-ik-gewonnen-heb
Eens kijken hoe we later op de EC III van dit jaar terugkijken.
Louis was toen ook nog een Pietje Pukquote:Op vrijdag 13 mei 2022 23:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Ging dat niet over de fysieke beker? Mooier dan die met grote oren
Deze uitspraak heeft hij een paar weken geleden gedaan.quote:
De enige grotere prijs die hij gepakt heeft was de CL in 94/95. Die UEFA-cup campagne was overigens erg leuk, met de tandem Bergkamp-Jonk. De UEFA-cup winnen was in die jaren niet heel veel makkelijker dan de CL winnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 06:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Deze uitspraak heeft hij een paar weken geleden gedaan.
Hier de video. Dit zegt hij dus na al zijn andere successen.
https://www.espn.nl/video/clip/_/id/10364616
Dat laatste lijkt me niet. In de route naar 95 moest je Bayern en Milan (3 keer) verslaan om hem te winnen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:37 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De enige grotere prijs die hij gepakt heeft was de CL in 94/95. Die UEFA-cup campagne was overigens erg leuk, met de tandem Bergkamp-Jonk. De UEFA-cup winnen was in die jaren niet heel veel makkelijker dan de CL winnen.
Zoek voor de gein de routes van CL-finalisten Barcelona en Sampdoria dat jaar eens op. Clubs als Kipest Honved, Hansa Rostock, Panatinaikos waren nog minder. Liverpool en Real speelden toen ook in de Uefa cup.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet. In de route naar 95 moest je Bayern en Milan (3 keer) verslaan om hem te winnen.
In 92 waren de tegenstanders van het niveau Torino, Genua en Osasuna. Europese middelmaat dus. Zelfs Feyenoord heeft nu grotere tegenstanders deze Conference League met Marseille en Roma.
Maar je ziet wel dat de ontlading bij zo'n Uefa Cup dus net zo groot kan zijn. Dat maakt Europees succes hoe dan prachtig.
De Uefa cup indertijd was duidelijk van eem niveautje lager inderdaad. Maar de clubs Genoa, Torino en Osasuna hadden toen wel een wat hogere status dan nu. Lastig te vergelijken.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me niet. In de route naar 95 moest je Bayern en Milan (3 keer) verslaan om hem te winnen.
In 92 waren de tegenstanders van het niveau Torino, Genua en Osasuna. Europese middelmaat dus. Zelfs Feyenoord heeft nu grotere tegenstanders deze Conference League met Marseille en Roma.
Maar je ziet wel dat de ontlading bij zo'n Uefa Cup dus net zo groot kan zijn. Dat maakt Europees succes hoe dan prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |