nee zeker niet, ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden, je hebt nog wel een middenvelder nodig die het spel makkelijk kan verleggen want die zie ik er niet bijquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens hoor maar het eeuwige leven heeft ook hij niet

Zijn kwaliteiten en uitstraling en dan heb je het geeneens over zijn blessure gevoeligheid en de korte termijn oplossing die het is.quote:

Dit inderdaadquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten en uitstraling en dan heb je het geeneens over zijn blessure gevoeligheid en de korte termijn oplossing die het is.

10 miljoen voor iemand als Wijndal altijd doen, wat haalt Ajax tegenwoordig nou nog voor 10 miljoen. Zelfs die Zuid-Amerikaanse jonkies zijn allemaal minimaal 15 miljoen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 11:06 schreef papert het volgende:
Wijndal voor 10 miljoen, ja of nee?
Q Timber, ja of nee?

Je hebt keepers zat. Gorter eerste doelman, Setford tweede doelman.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Heb liever dat ze het keepersprobleem structureel oplossen ipv weer een stopgap als Cilessen.

Beide wel grote vraagtekens.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt keepers zat. Gorter eerste doelman, Setford tweede doelman.

Het is echt wel een prima keeper daar is geen discussie over mogelijk dat die af en toe een beetje dom uit zijn doppen kijkt zal me een rotzorg zijn als die maar ballen eruit tikt.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn kwaliteiten en uitstraling en dan heb je het geeneens over zijn blessure gevoeligheid en de korte termijn oplossing die het is.

Op basis waarvan noem je hem nog steeds een prima keeper. Laatste jaren meer geblesseerd dan niet en de momenten dat die er wel is is het allemaal weinig overtuigend waardoor die nu ook tweede keeper is bij Valencia.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is echt wel een prima keeper daar is geen discussie over mogelijk dat die af en toe een beetje dom uit zijn doppen kijkt zal me een rotzorg zijn als die maar ballen eruit tikt.
Hij kan prima nog een paar jaar mee en dan kan Gorter op huurbasis ergens minuten maken want die overtuigd ook totaal niet.

Een redelijke keeper ja. Zelden spectaculair en vaak net niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niks
Het is een enorme lul maar wel een goede keeper

Ik zei goed, niet redelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Een redelijke keeper ja. Zelden spectaculair en vaak net niet.

Heeft ook gewoon hele goede fases gehad bij Valencia.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op basis waarvan noem je hem nog steeds een prima keeper. Laatste jaren meer geblesseerd dan niet en de momenten dat die er wel is is het allemaal weinig overtuigend waardoor die nu ook tweede keeper is bij Valencia.
Je wordt geen tweede keeper bij Valencia als je een prima keeper bent.

ik had ook liever wat spectaculairders gehad, maar als ze een Nederlander willen kom je wel bij hem terechtquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Potje gezien?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Overigens Ajax O18 weer eens kansloos verloren van PSV, Volgens mij verliezen ze de laatste jaren alles van PSV en AZ en ook vaak van Feijenoord. De tijd dat Ajax heersend was in de jeugd ligt al even achter ons, inmiddels lopen we achter op zowel PSV als AZ.

Dat is allemaal niet zo belangrijk dat ze eens wat verliezen in de jeugd. Ajax 1 is het belangrijkst. Overigens de vrouwen hebben gewonnen vandaag van Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:27 schreef Pedroso het volgende:
Overigens Ajax O18 weer eens kansloos verloren van PSV, Volgens mij verliezen ze de laatste jaren alles van PSV en AZ en ook vaak van Feijenoord. De tijd dat Ajax heersend was in de jeugd ligt al even achter ons, inmiddels lopen we achter op zowel PSV als AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |