abonnement Unibet Coolblue
pi_204717408
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:08 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Wat denken jullie is Celsius ook in gevaar?
Een munt die geen enkele economische waarde genereert maar wel 18% rendement belooft gaat vroeg of laat omvallen natuurlijk. Iedereen die daar langer dan 1 minuut over nadenkt snapt dat dat rendement alleen betaald kan worden met nieuwe instroom en op den duur onhoudbaar zal worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2022 13:17:26 ]
pi_204717413
_O-

Dus dit is een beetje het einde voor alles behalve bitcoin en etherium oid?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204717428
Het is wel grappig om de twee super kritische denkers weer in dit topic terug te zien na de grote "crash".

Alleen jammer dat we nu zeker 500% hoger staan _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2022 13:19:17 ]
pi_204717440
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:16 schreef ludovico het volgende:
_O-

Dus dit is een beetje het einde voor alles behalve bitcoin en etherium oid?
Natuurlijk niet, genoeg hele mooie projecten in de space.
blablablabla
pi_204717447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:16 schreef ludovico het volgende:
_O-

Dus dit is een beetje het einde voor alles behalve bitcoin en etherium oid?
Onderschat de domheid van de mens niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_204717450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Natuurlijk niet, genoeg hele mooie projecten in de space.
Ik begrijp het idee er niet zo van, makkelijk transacties doen, anoniem, niet te falsificeren, overal toegankelijk, lage kosten, met een munt die niet verwaterd, klinkt goed.

Maar daar heb je er maar 1 van nodig die dan zo grootmogelijk geaccepteerd wordt? Want valuta is uiteindelijk natuurlijk vertrouwen.

Bitcoin heeft de naam. Maar is wat log (?) wordt weleens gezegd.

Die overige 100 zijn toch totale kolder cmon?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204717453
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:15 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Een munt die geen enkele economische waarde genereert maar wel 18% rendement belooft gaat vroeg of laat omvallen natuurlijk. Iedereen die daar langer dan 1 minuut over nadenkt snapt dat dat rendement alleen betaald kan worden met nieuwe instroom en op den duur onhoudbaar zal worden.
Ik bedoel het platform niet die munt.
pi_204717478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik begrijp het idee er niet zo van, makkelijk transacties doen, anoniem, niet te falsificeren, overal toegankelijk, lage kosten, met een munt die niet verwaterd, klinkt goed.

Maar daar heb je er maar 1 van nodig die dan zo grootmogelijk geaccepteerd wordt? Want valuta is uiteindelijk natuurlijk vertrouwen.

Bitcoin heeft de naam. Maar is wat log (?) wordt weleens gezegd.

Die overige 100 zijn toch totale kolder cmon?
Wat doen de "overige 100" wat bitcoin momenteel niet kan?
pi_204717492
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:22 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Ik bedoel het platform niet die munt.
Als ik op Twitter lees dat mensen niet meer kunnen withdrawen dan heb ik weinig vertrouwen.
pi_204717509
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik begrijp het idee er niet zo van, makkelijk transacties doen, anoniem, niet te falsificeren, overal toegankelijk, lage kosten, met een munt die niet verwaterd, klinkt goed.

Maar daar heb je er maar 1 van nodig die dan zo grootmogelijk geaccepteerd wordt? Want valuta is uiteindelijk natuurlijk vertrouwen.

Bitcoin heeft de naam. Maar is wat log (?) wordt weleens gezegd.

Die overige 100 zijn toch totale kolder cmon?
Waarom zou er geen ruimte zijn voor meerdere ontwikkelingsplatformen met allemaal hun eigen unieke kwaliteiten en kenmerken? Je kunt voor je OS toch ook kiezen tussen bijvoorbeeld Windows, iOs en Android en Linux? Waarom dan niet (bijvoorbeeld) ETH, Solana en Cardano als verschillende gedecentraliseerde applicaties/ smart contracts?
blablablabla
pi_204717520
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:22 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik begrijp het idee er niet zo van, makkelijk transacties doen, anoniem, niet te falsificeren, overal toegankelijk, lage kosten, met een munt die niet verwaterd, klinkt goed.

Maar daar heb je er maar 1 van nodig die dan zo grootmogelijk geaccepteerd wordt? Want valuta is uiteindelijk natuurlijk vertrouwen.

Bitcoin heeft de naam. Maar is wat log (?) wordt weleens gezegd.

Die overige 100 zijn toch totale kolder cmon?
Er zijn zoals gezegt genoeg mooie projecten, helaas zorgt speculatie voor een vertekend beeld, zo zijn er vage meme coins zonder enige nut die meer waard zijn dan AMSL, maar er zijn ook hele leuke projectjes die echt nut hebben, ik vind dit bijvoorbeeld wel een aardige: https://heliumminers.nl/b(...)ning-in-een-notendop

En volgens mij zijn er ook projecten waarbij je energie kunt terugleveren en de opbrengst verdelen via Blockchain.

En zo zijn er best veel projecten die gewoon heel nuttig zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204717547
Overigens denk ik dat er uiteindelijk maar 5 dominante layer 1 networks zullen zijn, ik durf gerust te stellen dat 2 plekjes al vergeven zijn namelijk Bitcoin en Ethereum.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204717564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:31 schreef raptorix het volgende:

[..]
Er zijn zoals gezegt genoeg mooie projecten, helaas zorgt speculatie voor een vertekend beeld, zo zijn er vage meme coins zonder enige nut die meer waard zijn dan AMSL, maar er zijn ook hele leuke projectjes die echt nut hebben, ik vind dit bijvoorbeeld wel een aardige: https://heliumminers.nl/b(...)ning-in-een-notendop

En volgens mij zijn er ook projecten waarbij je energie kunt terugleveren en de opbrengst verdelen via Blockchain.

En zo zijn er best veel projecten die gewoon heel nuttig zijn.
Zoveel mooie projecten inderdaad.
ETH heeft ook genoeg problemen qua schaalbaarheid, en we moeten maar zien of de transitie naar PoS vlekkeloos verloopt. Maar de concurrentie stelt ook weinig voor. Het kan zomaar zo zijn dat de uiteindelijke ETH-killer qua technische functionaliteit nog moet worden uitgevonden, of nu ergens voor 0.00002 cent te koop is :P ..
blablablabla
pi_204717569
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Als ik op Twitter lees dat mensen niet meer kunnen withdrawen dan heb ik weinig vertrouwen.
Klopt las ik ook. Belooft niet veel goeds.
pi_204717588
Je krijgt toch het gevoel BTC gaat best lekker zo alleen stonden we gisteren nog op 30K rond deze tijd _O- .
blablablabla
pi_204717617
Trouwens de Mempool van BTC zat nog nooit zo vol :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:43:47 #117
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_204717630
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:22 schreef ludovico het volgende:
Ik begrijp het idee er niet zo van, makkelijk transacties doen, anoniem, niet te falsificeren, overal toegankelijk, lage kosten, met een munt die niet verwaterd, klinkt goed.
Maar daar heb je er maar 1 van nodig die dan zo grootmogelijk geaccepteerd wordt? Want valuta is uiteindelijk natuurlijk vertrouwen.
Bitcoin heeft de naam. Maar is wat log (?) wordt weleens gezegd.
Die overige 100 zijn toch totale kolder cmon?
Ik ben begin 2020 begonnen met crypto en heb me toen goed ingelezen in de technieken erachter, blockchain, smart contracts, t verschil tussen bitcoin en ethereum en geprobeerd een deel van de andere munten te doorgronden, het was toen nog redelijk overzichtelijk met munten die uit een fork waren ontstaan en andere die smartcontract functionaliteit implementeerden enzo nog wat leuke projecten, in de maanden erna is crypto ontploft en nam ook het aantal shitcoins via pancakeswap en andere ongereguleerde swaps enorm toe.

Dat daar een hoop scamcoins en onzin bij zat zag je onmiddellijk maar t nam een enorme vlucht toen die Shibainu werd gelanceerd en elke simplehead die zich op dogecoin had gestort daar het nieuwe goud in zag.
Dat is best een tijd nog goed gegaan maar de influx van memecoins was zo groot dat er wat dat betreft wel verzadiging moest optreden en toen die squidgame scam rondging was het erna voor een deel wel over met de happy handel, NFT's waren ineens heel hot, Meta beloofde nog meer gouden bergen en iedereen ging farmen en staken en met het beetje beperkte kennis wat ik heb dacht ik toen al dat het best wel eens het einde van de crypto hype kon zijn en dat gebeurde ook, koersen stagneerde of gingen vrolijk omlaag en we kwamen in de zijwaartse beweging terecht waar we al maanden in zitten, daardoor ben ik veel minder actief ermee en heb ook het hele Terra/Luna verhaal gemist wat nu die crash veroorzaakt en de paniek is compleet.

Maar de grotere coins die nog steeds waarde hebben zijn meestal al wat ouder hebben een enthousiaste developement groep erachter en hebben een duidelijk verhaal wat het doel van die munt is, en dat is dan niet het geijkte sneller geld overmaken overal ter wereld blablabla....just my 2 cents waarom er meer munten dan BTC en ETH zijn :7
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 12 mei 2022 @ 13:44:16 #118
206731 Mortaxx
Doomer
pi_204717634
Gelukkig mag er nog 90% af voor ik op verlies sta ;(
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_204717663
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Waarom zou er geen ruimte zijn voor meerdere ontwikkelingsplatformen met allemaal hun eigen unieke kwaliteiten en kenmerken? Je kunt voor je OS toch ook kiezen tussen bijvoorbeeld Windows, iOs en Android en Linux? Waarom dan niet (bijvoorbeeld) ETH, Solana en Cardano als verschillende gedecentraliseerde applicaties/ smart contracts?
Als valuta, welke voordelen zie je daar dan aan?
Smart contract (?) Lijkt me nogal case sensitief en niet functioneel als valuta.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204717725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als valuta, welke voordelen zie je daar dan aan?
Smart contract (?) Lijkt me nogal case sensitief en niet functioneel als valuta.
Smart Contracts gaat dan vooral over bezit, een nog veel interessanter vlak van Crypto omdat er veel meer bezit dan valuta is, en het onzettend handig is als je bezit op een geautomatiseerde manier kunt verhandelen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204717730
8,17 miljard Luna :D

Dat is 60% inflatie t.o.v. 11:39 uur :P

https://fcd.terra.dev/v1/circulatingsupply/luna
pi_204717733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
Smart Contracts gaat dan vooral over bezit, een nog veel interessanter vlak van Crypto omdat er veel meer bezit dan valuta is, en het onzettend handig is als je bezit op een geautomatiseerde manier kunt verhandelen.
Klinkt als een ledger voor een beroepsgroep als een Notaris.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204717738
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als valuta, welke voordelen zie je daar dan aan?
Smart contract (?) Lijkt me nogal case sensitief en niet functioneel als valuta.
Waarom hebben we ETH nodig als valuta terwijl we BTC hebben? Juist als valuta is ETH toch redelijk nutteloos, de kracht zit hem in het feit dat het een grote praktische functionaliteit heeft. Daar zit de intrinsieke waarde van veel altcoins, die waarde vervalt als het protocol technisch of bijvoorbeeld vanuit veiligheidsoogpunt blijkt te falen. Zoals Solana dat direct 10% daalde na die hack in februari.
blablablabla
pi_204717741
Wat ik niet begrijp, waarom zou je je 0,50 UST nu niet gewoon omwisselen naar USDT of bitcoin?

Ja je boekt dat 50% verlies, maar zoals het er nu naar uitziet is die 50 cent totaal onbacked en kan dus nog heel erg makkelijk 100% verlies worden...

De Terra printer is nu echt op weimar snelheid aan het printen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2022 13:58:03 ]
pi_204717749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:57 schreef Elan het volgende:
Waarom hebben we ETH nodig als valuta terwijl we BTC hebben? Juist als valuta is ETH toch redelijk nutteloos, de kracht zit hem in het feit dat het een grote praktische functionaliteit heeft.
BTC was toch duur om transacties mee te verrichten.
Etherium dan beter.

Praktische functionaliteiten klinkt leuk maar na 10 jaar crypto's ken ik nog geen enkel voorbeeld, klinkt als een hoop theoretisch geneuzel van fanboys.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')