abonnement Unibet Coolblue
pi_204732113
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204732149
Berichten over oversterfte blijven maar terugkomen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204732186
Vaccinatieschade

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204732201
spuitje nr 4 gaat alle verschil uitmaken hoor, trust me bro O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204732214
Nieuwe campagne van de EU O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:36:46 #106
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204732220
En zie hier waarom wij ook een 2nd Amendment nodig hebben hier :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204732225
Ik wil optimistisch blijven, maar ik vrees dat het al veel te laat is

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204732274
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:36 schreef HeatWave het volgende:
En zie hier waarom wij ook een 2nd Amendment nodig hebben hier :').
Yep, was altijd fel tegenstander van wapens, maar ik ben inmiddels volledig bekeerd
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_204732286
We gaan jouw en je familie van elkaar scheiden om een nieuwe uitbraak te voorkomen O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:48:02 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204732316
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Yep, was altijd fel tegenstander van wapens, maar ik ben inmiddels volledig bekeerd
Nou ja, het was misschien een beetje grappig bedoeld. Maar dit zijn wel goeie voorbeelden waarom de VS die wet heeft, om totaal doorgeslagen machtswellustelingen in een regering tegen te kunnen gaan.

Ik ben uiteraard geen voorstander van geweld per se, maar wat deze mensen allemaal van plan zijn lijkt soms zo uit een dystopische roman te komen. Ze lijken burgers als lastige insecten te zien ipv individuele personen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204732338
Het einde van onze democratie *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:37:06 #112
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204732761
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:37 schreef Ali_boo het volgende:
Ik wil optimistisch blijven, maar ik vrees dat het al veel te laat is

[ twitter ]
Het is bizar wat er nu allemaal gebeurt en nog meer bizar dat 80% van de mensen het normaal vind.
To BG or not to BG!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:37:48 #113
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204732769
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef Ali_boo het volgende:
Het einde van onze democratie *O*

[ twitter ]
Misschien zijn ze al verder dan we denken en worden de meeste mensen al gemanipuleerd. :@
To BG or not to BG!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:38:25 #114
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204732773
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:44 schreef Ali_boo het volgende:
We gaan jouw en je familie van elkaar scheiden om een nieuwe uitbraak te voorkomen O+

[ twitter ]
Dit moet wel fake zijn. Toch? -O-
To BG or not to BG!
pi_204734363
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:35 schreef Ali_boo het volgende:
Nieuwe campagne van de EU O+

[ twitter ]
Dystopische Orwelliaanse knettergekke fascistische machtsgreep gepropageerd als positief.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204734559
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:27 schreef Ali_boo het volgende:
Berichten over oversterfte blijven maar terugkomen

[ twitter ]
30% meer suïcide bij jonge mannen right.

Hoeveel % van totaal is dat normaliter?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204734624
Tzijn weer veel te hoge getallen maar okay.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204735266
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:44 schreef Ali_boo het volgende:
We gaan jouw en je familie van elkaar scheiden om een nieuwe uitbraak te voorkomen O+

[ twitter ]
Komen ze na 2 jaar mee die kinderlijk naief domme mensen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204735304
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 16:19 schreef ludovico het volgende:
Tzijn weer veel te hoge getallen maar okay.
Nog meer hoge getallen vandaag:

quote:
70.000 werknemers kampen met long covid: 'Moet regeling voor komen'
Zo'n 70.000 werknemers in Nederland kampen met long covid en zijn langer dan 3 maanden ziek. Zij zouden, net als zorgmedewerkers, financiële steun moeten krijgen om hun baan te behouden.

Een derde van de werknemers met long covid is zelfs na een jaar nog niet beter, zo bleek vrijdag uit cijfers van OVAL, de brancheorganisatie van arbodiensten. Nieuwszender BNR vroeg de data op.

De cijfers maken voor het eerst inzichtelijk hoe groot de groep met long covid is, en hoe lang ze precies uit de running zijn.

"Eerder werd gedacht dat het om enkele duizenden medewerkers zou gaan, maar het zijn wel hele forse aantallen", zegt Van Gelderen, jurist bij Van Gelderen Arbeidsrechtadvocaten.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)re-integratie-arbeid
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204735525
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nog meer hoge getallen vandaag:
[..]

Sommuge mensen werkuh, anderen drinken bier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204735573
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 17:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sommuge mensen werkuh, anderen drinken bier.
Toch nog een energietoeslag van 800 Euro:
https://www.ad.nl/rotterd(...)-stichting~a777133f/

En een 13e maand huursubsidie:
NWS / Grootste woningbouwvereniging wil een '13e maand' voor huurtoeslag

Als er ook nog een 13e maand zorgtoeslag komt kan ik die gebruiken voor extra kratjes Schultenbrau

Maar geen longcovid hier, dus die bijdrage van het rijk ga ik niet krijgen -O-
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:35:42 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204739626
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:34 schreef Ali_boo het volgende:
spuitje nr 4 gaat alle verschil uitmaken hoor, trust me bro O+

[ twitter ]
OKI wanneer kan ik me aanmelden..

Maart even alle grappen aan de kant, de meeste mensen denken dus dat het gewoon voorbij is zonder dat er campagne voor gevoerd word zal dit dus weinig mensen bereiken ik schat op de nieuwe vaccinatiegraad minder dan 10% sure het risico is momenteel niet in de buurt van de groep dus no worries en denk ik niet dat er snel verandering in komt
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 14 mei 2022 @ 00:54:41 #123
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204739741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:50 schreef Ali_boo het volgende:
Het einde van onze democratie *O*

[ twitter ]
Onder het mom van 'technologische vooruitgang' worden we stapje voor stapje een autocratie in gerommeld. En we zijn al goed op weg.

Maar ben bang dat er ook nog een oorlog zit aan te komen nu china de wereldleider gaat worden en amerika niet zomaar zijn 'wereldmunt' gaat opgeven.

Nu als gek geld bijdrukken, de lonen gaan stijgen, economie knalt, dan oorlog. De geschiedenis hethaalt zich volgens vast patroon.
To BG or not to BG!
pi_204741297
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 12:38 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Dit moet wel fake zijn. Toch? -O-
Hmm
Ik vrees dat de huidige beelden en berichtgeving over de onmenselijke lockdowns in China een voorbereiding, gewenning zijn voor wat bij ons gaat komen.
cant say we didnt tell you
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204741313
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 00:35 schreef theguyver het volgende:

[..]
OKI wanneer kan ik me aanmelden..

Maart even alle grappen aan de kant, de meeste mensen denken dus dat het gewoon voorbij is zonder dat er campagne voor gevoerd word zal dit dus weinig mensen bereiken ik schat op de nieuwe vaccinatiegraad minder dan 10% sure het risico is momenteel niet in de buurt van de groep dus no worries en denk ik niet dat er snel verandering in komt
Campagne voeren ? _O-
Een avondje berichtgeving op tv en krant is voldoende om de prikschapen weer in de rij te krijgen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204741888
quote:
Noord-Korea heeft zaterdag melding gemaakt van 21 mensen die zijn overleden „terwijl ze koorts hadden.” Nog eens 280.810 mensen met symptomen worden op dit moment behandeld, meldt staatspersbureau KCNA. In de afgelopen 24 uur werd bij 174.440 mensen koorts vastgesteld.

Noord-Korea maakte donderdag voor het eerst officieel melding van een besmetting met het coronavirus. Een dag later werd de eerste dode als gevolg van het virus gemeld. Van vijf andere mensen die met koorts overleden wordt de doodsoorzaak nog onderzocht. Dat aantal loopt nu vermoedelijk op.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-koorts-vastgesteld
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 11:42:04 #127
236264 crew  capricia
pi_204741901
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Overleden terwijl ze koorts hadden...damn..ze hebben niet eens normale covid-testen daar? :o
Definitely not CIA
pi_204741941
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:42 schreef capricia het volgende:

[..]
Overleden terwijl ze koorts hadden...damn..ze hebben niet eens normale covid-testen daar? :o
Nee, en ze hebben meerdere keren vaccins geweigerd van andere landen, dus niemand is gevaccineerd.
En de bewoners hebben tot nu toe ook helemaal geen weet van corona.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 11:50:08 #129
236264 crew  capricia
pi_204741969
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, en ze hebben meerdere keren vaccins geweigerd van andere landen, dus niemand is gevaccineerd.
En de bewoners hebben tot nu toe ook helemaal geen weet van corona.
Ja. Dat van die vaccins weet ik. Maar dat ze ook geen normale testen hebben, dat is nieuw voor mij.
Definitely not CIA
pi_204742027
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:50 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Dat van die vaccins weet ik. Maar dat ze ook geen normale testen hebben, dat is nieuw voor mij.
Stond eerder al iets over in de Volkskrant

quote:
Welke gevolgen zou een omikronuitbraak hebben voor de Noord-Koreanen?
Dat is afwachten, al zijn de voortekenen niet goed. Noord-Korea heeft weliswaar een relatief jonge bevolking, maar volgens schattingen is meer dan 40 procent verzwakt door ondervoeding. Ziekenhuizen kampen met medicijntekorten en het land heeft nauwelijks coronatesten in huis om een uitbraak mee te monitoren.

De Noord-Koreaanse bevolking is bovendien niet gevaccineerd. Het regime vreest voor gezichtsverlies als het bijvoorbeeld Chinese vaccins moet uitdelen aan de bevolking, vermoedt Breuker. Nu heeft het misschien geen andere keuze meer, ‘al zou het me niets verbazen als er stickers op vaccins worden geplakt waarop staat dat ze Noord-Koreaans zijn’.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204743435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Stond eerder al iets over in de Volkskrant
[..]

Was corona volgens sommigen niet alleen maar gevaarlijk voor dikke mensen?
pi_204743442
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 15:28 schreef Weird- het volgende:

[..]
Was corona volgens sommigen niet alleen maar gevaarlijk voor dikke mensen?
Yup, en onder de 35 zou de kans op overlijden maar 0,00000000024% zijn ofzo.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 15:31:12 #133
236264 crew  capricia
pi_204743453
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 15:28 schreef Weird- het volgende:

[..]
Was corona volgens sommigen niet alleen maar gevaarlijk voor dikke mensen?
We gaan wel zien hoe onschuldig een Omikronnetje is in NK.
Definitely not CIA
pi_204743703
Denken jullie ook dat ik heel boos ben en ook in de offline wereld? =)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204744629
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 16:09 schreef ludovico het volgende:
Denken jullie ook dat ik heel boos ben en ook in de offline wereld? =)
Je doet raar sinds je geprikt bent. :P
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zaterdag 14 mei 2022 @ 21:28:55 #136
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204747860
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 17:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je doet raar sinds je geprikt bent. :P
En het erge is dat ik diezelfde prik ga krijgen binnenkort :'(
Lach met een schone bips
pi_204752978
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 17:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Je doet raar sinds je geprikt bent. :P
Is dat de 5g verbinding?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204756201
Pfizer’s Covid Vaccine Protection Against Omicron Fades Just Weeks After Second And Third Doses, Study Finds

https://www.forbes.com/si(...)nds/?sh=3aa4235432af

_O-

omdat immune system kapot wordt gemaakt? :M
pi_204757037
quote:
5s.gif Op zondag 15 mei 2022 00:52 schreef Mytho het volgende:
Pfizer’s Covid Vaccine Protection Against Omicron Fades Just Weeks After Second And Third Doses, Study Finds

https://www.forbes.com/si(...)nds/?sh=3aa4235432af

_O-

omdat immune system kapot wordt gemaakt? :M
Vanaf de dag dat het allereerste vaccin gezet werd, krijgen we al te horen dat je immuunsysteem kapot zou gaan van het vaccin. Eerst zouden we in weken te zien krijgen dat gevaccineerden mensen massaal dood neer zouden vallen, daarna zou het maanden gaan duren. Vervolgens ging je er niet direct dood aan, maar zouden we ernstige schade gaan zien bij gevaccineerden. Daarna werd er beweerd dat je 2 vaccinaties nodig had voor je echte schade zou gaan zien.

En inmiddels zijn de meeste mensen in de westerse wereld al 3 of 4x gevaccineerd waarvan een deel al ruim een half jaar en nog steeds storten we niet massaal neer of is er ook maar enig bewijs van enige schade doordat je gevaccineerd bent.

We hebben zelfs een Duitser die een paar honderd vaccins in zijn lijf gespoten heeft gekregen en die heeft nooit ergens last van gehad.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ali_boo op 15-05-2022 11:20:51 ]
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 15 mei 2022 @ 07:47:14 #140
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_204758067
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 01:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Oh god, niet die bs weer.

Hoelang gaat deze onzin nog geroepen worden?
Zolang er iemand is die dat wil mag dat in bnw geventileerd worden, daarvoor is het bnw. Betekend niet dat iedereen het ermee eens is trouwens.
To BG or not to BG!
  zondag 15 mei 2022 @ 17:47:11 #141
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204763059
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 01:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Vanaf de dag dat het allereerste vaccin gezet werd, krijgen we al te horen dat je immuunsysteem kapot zou gaan van het vaccin. Eerst zouden we in weken te zien krijgen dat gevaccineerden mensen massaal dood neer zouden vallen, daarna zou het maanden gaan duren. Vervolgens ging je er niet direct dood aan, maar zouden we ernstige schade gaan zien bij gevaccineerden. Daarna werd er beweerd dat je 2 vaccinaties nodig had voor je echte schade zou gaan zien.

En inmiddels zijn de meeste mensen in de westerse wereld al 3 of 4x gevaccineerd waarvan een deel al ruim een half jaar en nog steeds storten we niet massaal neer of is er ook maar enig bewijs van enige schade doordat je gevaccineerd bent.

We hebben zelfs een Duitser die een paar honderd vaccins in zijn lijf gespoten heeft gekregen en die heeft nooit ergens last van gehad.

En mijn vader die om die week ziek is na 2 spuiten.. maar dat ligt vast niet aan die spuit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204763376
quote:
99s.gif Op zondag 15 mei 2022 17:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
En mijn vader die om die week ziek is na 2 spuiten.. maar dat ligt vast niet aan die spuit
Hoe zieker je bent, hoe beter het vaccin werkt. :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator zondag 15 mei 2022 @ 20:14:37 #143
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204764308
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hoe zieker je bent, hoe beter het vaccin werkt. :+
Dan hoop ik dat ik er niet ziek van ga worden :)
Lach met een schone bips
pi_204764405
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 20:14 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Dan hoop ik dat ik er niet ziek van ga worden :)
Ik heb nog nooit iemand gekend die hoopt dat 'ie ziek wordt.
pi_204765813
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 18:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Hoe zieker je bent, hoe beter het vaccin werkt. :+
Van de week had ik koorts,keelpijn,hoesten,snotneus,heel veel niezen,schijterijen.
Verkoudheid/griepje dus.
Ik zie het als een soort natural cleansing process is....but at certain moments I did think I might die, omdat ik zo weinig zin in een biertje en een shaggi had. Misschien manflu dus :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 15 mei 2022 @ 22:51:02 #146
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204766010
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:25 schreef Tingo het volgende:

[..]
Van de week had ik koorts,keelpijn,hoesten,snotneus,heel veel niezen,schijterijen.
Verkoudheid/griepje dus.
Ik zie het als een soort natural cleansing process is....but at certain moments I did think I might die, omdat ik zo weinig zin in een biertje en een shaggi had. Misschien manflu dus :)
Awwww Je bent zwanger O+
Lach met een schone bips
pi_204766152
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 22:51 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Awwww Je bent zwanger O+
Of misschien male menopause? Is ook een ding he?
Nee hoor, twas gewoon een griepje, but thank you for your concern.lovvie :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 15 mei 2022 @ 23:24:04 #148
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204766246
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 01:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Vanaf de dag dat het allereerste vaccin gezet werd, krijgen we al te horen dat je immuunsysteem kapot zou gaan van het vaccin. Eerst zouden we in weken te zien krijgen dat gevaccineerden mensen massaal dood neer zouden vallen, daarna zou het maanden gaan duren. Vervolgens ging je er niet direct dood aan, maar zouden we ernstige schade gaan zien bij gevaccineerden. Daarna werd er beweerd dat je 2 vaccinaties nodig had voor je echte schade zou gaan zien.

En inmiddels zijn de meeste mensen in de westerse wereld al 3 of 4x gevaccineerd waarvan een deel al ruim een half jaar en nog steeds storten we niet massaal neer of is er ook maar enig bewijs van enige schade doordat je gevaccineerd bent.

We hebben zelfs een Duitser die een paar honderd vaccins in zijn lijf gespoten heeft gekregen en die heeft nooit ergens last van gehad.

Ik wou zeggen beetje overkill..
Maar schijnbaar mislukt.
https://www.google.com/am(...)es-report/a-61338245
Kon alleen deze vinden maar 87x is toch ook best netjes :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204766261
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:24 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik wou zeggen beetje overkill..
Maar schijnbaar mislukt.
https://www.google.com/am(...)es-report/a-61338245
Kon alleen deze vinden maar 87x is toch ook best netjes :)
Ja, 87x die in 2 maanden in 1 Duitse provincies bewezen zijn gezet. Waarschijnlijk heeft hij vele honderden vaccinaties gehad want dit was zijn 'werk'. En de beste man was 60+er en volledig gezond toen hij gesnapt werd.

Maar blijkbaar word met elke vaccinatie je immuunsysteem kapot gemaakt en is er een user wiens opa ziek
werd na een vaccinatie dus is het allemaal bewezen en een feit.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 15 mei 2022 @ 23:38:11 #150
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204766309
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ja, 87x die in 2 maanden in 1 Duitse provincies bewezen zijn gezet. Waarschijnlijk heeft hij vele honderden vaccinaties gehad want dit was zijn 'werk'. En de beste man was 60+er en volledig gezond toen hij gesnapt werd.

Maar blijkbaar word met elke vaccinatie je immuunsysteem kapot gemaakt en is er een user wiens opa ziek
werd na een vaccinatie dus is het allemaal bewezen en een feit.
Iedereen hier kent wel mensen die gevaccineerd zijn.
En ze kunnen dit ook zelf zien dat er niks loos is, met die lui.
Plus ik post ook nog steeds heb ook vaccin gehad al was het maar de eerste dubbele shot.
Nergens last van.
Mocht men gelijk hebben dan zijn ze eindelijk van me af ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator zondag 15 mei 2022 @ 23:52:31 #151
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204766384
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, 87x die in 2 maanden in 1 Duitse provincies bewezen zijn gezet. Waarschijnlijk heeft hij vele honderden vaccinaties gehad want dit was zijn 'werk'. En de beste man was 60+er en volledig gezond toen hij gesnapt werd.

Maar blijkbaar word met elke vaccinatie je immuunsysteem kapot gemaakt en is er een user wiens opa ziek
werd na een vaccinatie dus is het allemaal bewezen en een feit.
quote:
1s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:38 schreef theguyver het volgende:
edereen hier kent wel mensen die gevaccineerd zijn.
En ze kunnen dit ook zelf zien dat er niks loos is, met die lui.
Plus ik post ook nog steeds heb ook vaccin gehad al was het maar de eerste dubbele shot.
Nergens last van.
Mocht men gelijk hebben dan zijn ze eindelijk van me af ;)
Jullie zijn zoooo cute *;
Lach met een schone bips
  zondag 15 mei 2022 @ 23:55:37 #152
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204766399
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Jullie zijn zoooo cute *;
Thx
loveyoulongtime

Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 16 mei 2022 @ 09:12:53 #154
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204767335
Ojee we worden weer langzaam voorbereid



Eerst waren het de bedden nu personeelstekort.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_204768047
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee we worden weer langzaam voorbereid

[ afbeelding ]

Eerst waren het de bedden nu personeelstekort.
huh corona was toch klaar? althans dat zeggen de experts hier.
  maandag 16 mei 2022 @ 11:49:12 #156
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204768405
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 11:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
huh corona was toch klaar? althans dat zeggen de experts hier.
allemaal de schuld van de ongevaccineerden *)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:08:47 #157
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768604
Allemaal goed geluisterd naar het nieuws vandaag
we moeten ons voorbereiden op een nieuwe Cojonagolf in de herfst

Direct naar de supermarkt gereden en al het wc papier opgekocht
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:10:07 #158
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768620
twitter


voor wie aan zelfkastijding doet..
u kunt meekijken en luisteren
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204768650
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee we worden weer langzaam voorbereid

[ afbeelding ]

Eerst waren het de bedden nu personeelstekort.
ja en zie China
We mogen al zien hoe de volgende lockdowns zullen zijn.

"een heftige coronagolf"

zoals gezegd ... echtgenoot van collega werkt bij Pfizer. Productie ligt nu stil maar staat gepland om deze zomer volop hervat te worden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204768671
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:10 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

voor wie aan zelfkastijding doet..
u kunt meekijken en luisteren
Marc van ranst :r
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:15:56 #161
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768693
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Marc van ranst :r
heb hem aanstaan
angstporno eerste klas
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:18:02 #162
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768707
twitter


Wat werken er tegenwoordig toch voor een mensen bij die kranten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:20:31 #163
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768726
twitter


Dan deze nog even
waarbij wordt vermeld dat wappies overstappen op het volgende complot,
terwijl hier al jaren over wordt geruzied..
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:21:50 #164
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768743
twitter


ja joh lekker tappen :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:21:54 #165
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204768745
Ja we mogen binnenkort weer gaan prikken? *O*

Echt, ze grijpen de eerste beste kans ook meteen weer aan voor dit :')
  maandag 16 mei 2022 @ 12:25:10 #166
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768767
twitter


euhhhh 10 jaar :o :o :o
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:29:27 #167
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768800
https://www.blckbx.tv/cor(...)een-groot-toneelspel

:+ :+ :+
heb ik hier nog een mening over??
ja maar niet geschikt om te posten
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:36:36 #168
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204768857
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:20 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

Dan deze nog even
waarbij wordt vermeld dat wappies overstappen op het volgende complot,
terwijl hier al jaren over wordt geruzied..
Tja, denk dat uren in de zon zitten met of zonder zonnebrandcrème niet gezond is. Je ziet het nu ook weer zonaanbidders die uren gaan liggen braden in de zon want ingesmeerd en dan kan het.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:38:40 #169
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768873
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Tja, denk dat uren in de zon zitten met of zonder zonnebrandcrème niet gezond is. Je ziet het nu ook weer zonaanbidders die uren gaan liggen braden in de zon want ingesmeerd en dan kan het.
domme mensen
ik verbrand mega snel
kwartiertje afgelopen weekend
ingesmeerd en al
dan moet ik er echt uit
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:40:53 #170
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768887
De WEF puppets komen weer bijeen
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:50:49 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204768976
Hoe verzinnen ze het 8)7

twitter


Dus tegenwoordig moet je je laten vaccineren tegen de ziekte én daarna ook de ziekte krijgen, dán ben je pas goed beschermd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 16 mei 2022 @ 12:51:45 #172
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204768986
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe verzinnen ze het 8)7

[ twitter ]

Dus tegenwoordig moet je je laten vaccineren tegen de ziekte én daarna ook de ziekte krijgen, dán ben je pas goed beschermd.
het beste is natuurlijk als je je 2 keer vaccineert en 2 x boostert en tussen door ook een paar keer Cojona krijgt
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204769009
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe verzinnen ze het 8)7

[ twitter ]

Dus tegenwoordig moet je je laten vaccineren tegen de ziekte én daarna ook de ziekte krijgen, dán ben je pas goed beschermd.
Dus volgende keer 2 prikken :
- 1x het "vaccin"
- 1x Covid

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204769279
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee we worden weer langzaam voorbereid

[ afbeelding ]

Eerst waren het de bedden nu personeelstekort.
De angst moet weer aangewakkerd worden :Y
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204769341
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
De WEF puppets komen weer bijeen
[ twitter ]
kan Putin geen bommetje gooien op de WEF gebouw :X
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204769377
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:29 schreef greysbones het volgende:
https://www.blckbx.tv/cor(...)een-groot-toneelspel

:+ :+ :+
heb ik hier nog een mening over??
ja maar niet geschikt om te posten
Ik zeg ook maar niks, maar ik denk dat jij er net zo denkt als ik..
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204769440
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:50 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoe verzinnen ze het 8)7

[ twitter ]

Dus tegenwoordig moet je je laten vaccineren tegen de ziekte én daarna ook de ziekte krijgen, dán ben je pas goed beschermd.
En hoe zou het dan zitten met ongevaccineerden die covid gehad hebben ?
Blijkbaar tellen wij sowieso al niet meer mee :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 16 mei 2022 @ 13:52:26 #178
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204769449
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 13:51 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En hoe zou het dan zitten met ongevaccineerden die covid gehad hebben ?
Blijkbaar tellen wij sowieso al niet meer mee :')
ben er al achter dat het stuk is geschreven door/ism Keulemans
die doet niet aan waarheidsbevinding
betaalde overheidstrol is het
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 13:53:06 #179
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204769453
Ow en @UncleScorp
kun je die van Ranst niet opsluiten in Belgie?
nu komt hij alweer een BS verhaal op hangen in NL
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204769607
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
Ow en @:UncleScorp
kun je die van Ranst niet opsluiten in Belgie?
nu komt hij alweer een BS verhaal op hangen in NL
sorry de media geilheid van virologen en covid-experten overschrijdt alle landsgrenzen :P

ow en btw ... blame Ab Osterhaus

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204769701
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2022 13:53 schreef greysbones het volgende:
Ow en @:UncleScorp
kun je die van Ranst niet opsluiten in Belgie?
nu komt hij alweer een BS verhaal op hangen in NL
En vergeet niet de sleutel weg te gooien als je toch bezig bent
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204769714
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 14:33 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
En vergeet niet de sleutel weg te gooien als je toch bezig bent
Sleutel ?
Welke sleutel ?
:+

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204773269
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 09:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Ojee we worden weer langzaam voorbereid

[ afbeelding ]

Eerst waren het de bedden nu personeelstekort.
Ik vind het redelijker om het kabinet af te zetten dan welk covid beleid dan ook als ze zelf niks gedaan hebben om het te voorkomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204773288
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 12:13 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Marc van ranst :r
Keb een Block van hem op Twitter.

Geen idee waar ik die eer aan verdien. Hij neemt blijkbaar veel mensen serieus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 16 mei 2022 @ 22:10:49 #185
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204774342
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Keb een Block van hem op Twitter.

Geen idee waar ik die eer aan verdien. Hij neemt blijkbaar veel mensen serieus.
Ik ook _O-
En Sander schimmelpennick
Keulemans wil nog niet lukken :+
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204774393
twitter
  maandag 16 mei 2022 @ 22:28:02 #187
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204774602
twitter

Die gekke Belg
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 16 mei 2022 @ 22:31:12 #188
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204774646
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204774747
quote:
Ook samenleving zelf moet zich voorbereiden op nieuwe coronagolf, zegt Kuipers
Minister Kuipers van Volksgezondheid roept de sectoren in de samenleving op zich voor te bereiden op een nieuwe golf coronabesmettingen in het najaar. "Maak je eigen plan", zegt hij in een gesprek met NOS. Hij reageert daarmee op de kritiek die ziekenhuisdirecteuren, virologen en wetenschappers vanmorgen uitten.

Zij vrezen nieuwe lockdowns, omdat het kabinetsbeleid in hun ogen te vrijblijvend is en de uitwerking van de plannen te lang duurt. Nederland is volgens hen slecht voorbereid op een nieuwe coronagolf, omdat er geen heldere strategie is.

De minister erkent dat we in Nederland nog niet goed voorbereid zijn, maar hij legt de bal nadrukkelijk bij de sectoren in de samenleving. Ook hij verwacht vanaf het najaar een opleving van het virus. "We krijgen mogelijk 5 tot 10 miljoen besmettingen in het winterseizoen." Maar anders dan de afgelopen twee jaar wil Kuipers dat niet de overheid, maar de verschillende sectoren in de samenleving de regie nemen bij de bestrijding van het virus.

Kuipers: "Wat ik kan doen is het goed monitoren van het virus, zo nodig een nieuwe vaccinatieronde afkondigen en de zorg stimuleren om alle maatregelen te nemen. Maar dan is tegelijkertijd de vraag aan de school of aan de restauranthouder: wat doe je in je eigen omgeving?"

Den Haag niet meer alleen verantwoordelijk
"Corona is echt van ons allemaal, Den Haag is niet meer alleen verantwoordelijk", zegt de minister. "De sectoren en de burgers zeggen zelf: laat ons de regie nemen." Toch zijn nog lang niet alle sectoren goed voorbereid.
https://nos.nl/artikel/24(...)onagolf-zegt-kuipers
5 tot 10 miljoen besmettingen dit najaar en de gevolgen daarvan zijn voor eigen rekening.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_204774774
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Die gekke Belg
Kan die creep niet zijn mond houden??? }:|
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204774808
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
5 tot 10 miljoen besmettingen dit najaar en de gevolgen daarvan zijn voor eigen rekening.
"oh Hans! Corona komt weer terug! Doe 4 mondkapjes op!"
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 22:52:15 #192
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204774911
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:40 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Kan die creep niet zijn mond houden??? }:|
Is toch prachtig hoe hij het woord "ontsnappen" gebruikt? :) En bij velen gaan nog immer geen alarmbellen af.......
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 16 mei 2022 @ 22:56:20 #193
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_204774940
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:44 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
"oh Hans! Corona komt weer terug! Doe 4 mondkapjes op!"
Alles moet kapot en failliet :) Dan kan de overheid daarna wel beslissen wat goed voor ons is. We gaan in een stroomversnelling. Ik ga me binnenkort laten inspuiten met die Novavax troep omdat ik in September echt ergens moet zijn.... Het is goed in elkaar gezet de playbook :) Ik geef het ze na. Hoop dat September niet te laat is :)
Lach met een schone bips
pi_204775078
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Alles moet kapot en failliet :) Dan kan de overheid daarna wel beslissen wat goed voor ons is. We gaan in een stroomversnelling. Ik ga me binnenkort laten inspuiten met die Novavax troep omdat ik in September echt ergens moet zijn.... Het is goed in elkaar gezet de playbook :) Ik geef het ze na. Hoop dat September niet te laat is :)
over novavax heb ik nog niks slechts over gehoord. dus ik hoop 0 bijwerkingen voor je.
ik hoop echt dat een groot deel van de NLers wakker zijn geworden en er niet meer intrappen en het niet meer gaan pikken.
klaus schwap and co hebben het idd goed in elkaar gezet door eerst hun schoothondjes op de juiste plekken te zetten zodat ze het makkelijk kan uitrollen...
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_204775153
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ik ook _O-
En Sander schimmelpennick
Keulemans wil nog niet lukken :+
Sander Schimmelpeninck ja?
Waar gaat hij dan slecht op?
Wat denkt die gast sowieso hij zegt non stop de meest wereldvreemde bullshit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_204775167
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 23:19 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
over novavax heb ik nog niks slechts over gehoord. dus ik hoop 0 bijwerkingen voor je.
ik hoop echt dat een groot deel van de NLers wakker zijn geworden en er niet meer intrappen en het niet meer gaan pikken.
klaus schwap and co hebben het idd goed in elkaar gezet door eerst hun schoothondjes op de juiste plekken te zetten zodat ze het makkelijk kan uitrollen...
Mweh ik voelde na prik 1 een maand lichtelijk wat.

En de 2e prik heeft heftigere bijwerkingen...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 17 mei 2022 @ 09:55:38 #197
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_204776622
Daar hebben we hem weer Ab de Virusverdiener.

Ab Osterhaus over corona: ‘We krijgen weer ziektegolven, ook in de zomer’

quote:
Volgens viroloog Ab Osterhaus moeten we er rekening mee houden dat we nog niet van corona af zijn. “Nieuwe varianten zullen komen, zelfs in de zomertijden,” voorspelt hij in Goedemorgen Nederland op NPO 1. “In verschillende landen zien we momenteel dat de golven optreden, niet alleen in Noord-Korea.”

In Noord-Korea moet het leger gaan helpen bij het distribueren van medicijnen. Het land kampt met een explosieve corona-uitbraak; gisteren werden er 300.000 coronagevallen vastgesteld en dat terwijl het land donderdag pas een eerste coronabesmetting meldde.

Nieuwe omikron-varianten
Dichter bij huis zullen de nieuwe omikron-varianten van corona BA4 en BA5 de komende weken en maanden mogelijk gaan leiden tot een zogenaamde zomergolf, met verhoogde ziekenhuis- en IC-opnames. Dat voorspelt het Europees Centrum voor Ziektepreventie en Bestrijding.

Maar vooral in de winterperiode zullen we daar problemen mee gaan krijgen, zegt Osterhaus. Volgens hem is het daarbij heel belangrijk dat mensen uit de risicogroepen zich laten boosteren, zodat we de vaccinatiegraad hoog houden. “Gelukkig komen binnenkort ook de vaccins die specifiek tegen omikron gericht zijn.”
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 09:56:45 #198
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204776638
twitter


het gebruiken en misbruiken van grafieken en statistieken
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_204776739
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 21:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind het redelijker om het kabinet af te zetten dan welk covid beleid dan ook als ze zelf niks gedaan hebben om het te voorkomen.
Gelukkig gaat onze regering eindelijk wat doen aan het grote probleem in de zorg. Het kan namelijk niet zo zijn
dat het dit najaar helemaal fout toch nog goed gaat en we geen lockdown krijgen.

En dus gaan we er alles aan doen om te voorkomen dat er teveel mensen in de zorg werken. Oftewel lagere salarissen, werken in de zorg onaantrekkelijker maken en voorkomen dat er teveel studenten kiezen voor een opleiding in de gezondheidszorg. Keiharde aanpak van onze minister van Langdurige Zorg!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 17 mei 2022 @ 10:27:06 #200
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_204776922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 10:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Gelukkig gaat onze regering eindelijk wat doen aan het grote probleem in de zorg. Het kan namelijk niet zo zijn
dat het dit najaar helemaal fout toch nog goed gaat en we geen lockdown krijgen.

En dus gaan we er alles aan doen om te voorkomen dat er teveel mensen in de zorg werken. Oftewel lagere salarissen, werken in de zorg onaantrekkelijker maken en voorkomen dat er teveel studenten kiezen voor een opleiding in de gezondheidszorg. Keiharde aanpak van onze minister van Langdurige Zorg!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je het ook zien???
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')