SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Ik kon dat vroeger echt in twee wekenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, lang geleden dat ik zo snel 3kg afgevallen ben
Het lukte zojuist in 2 minutenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kon dat vroeger echt in twee weken![]()
Nu krijg ik het er in twee maanden aan
1.75 hier met maat 41.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Vriendinnen en zusje die net zo lang hebben allemaal 38/39.
Goeie gerrie ja?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:25 schreef FranticDJ het volgende:
Zo, lang geleden dat ik zo snel 3kg afgevallen ben
Ik moet aan het eind van de middag naar de tandarts.quote:
ja, was echt maanden geleden dat het er eentje was die alle vakjes afvinktequote:
Ah ja.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet aan het eind van de middag naar de tandarts.
Werk dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ja.
Dat is voor mij nooit vervelend![]()
Kun je in ochtend nog wel wat stralen pakken.
IK ZEI HET TOCH.quote:
Ja maar bij jou is het al heel de dag, hier was het gewoon 25 graden en zonquote:
Gaat lukken,quote:
PSV is toch geen kampioen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat lukken,
Slapen wordt toch voorlopig niks. Iets met voetjebal...
Nee klopt. Maar na een wedstrijd heb ik toch nog adrenaline in het lijf...quote:
Ohja je was natuurlijk in het stadionquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar na een wedstrijd heb ik toch nog adrenaline in het lijf...
dikke ttquote:
Dat doe jij toch ook altijd?quote:
Oh dat dacht ikquote:
De regen is onderweg naar het oosten hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
[..]
Het blijft hier ws kurkdroog vannacht.
Mijn buienradar zegt dat ie ongeveer 19 km van onze woonplaats oplostquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De regen is onderweg naar het oosten hoor
bal ingelicht over je flagrante leugens van netquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De regen is onderweg naar het oosten hoor
Even je woonplaats 19 km verplaatsen danquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn buienradar zegt dat ie ongeveer 19 km van onze woonplaats oplost
okquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bal ingelicht over je flagrante leugens van net
EttoVonnDuitslandquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
bal ingelicht over je flagrante leugens van net
Ja ik kruip gelijk onder de dekensquote:
Etto von Bismarckquote:
Het was leuk zolang het duurde.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week na de warme dag meteen regen en onweerdat was zomer 2022.
wat een haatquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
Kunnen we mensen met 10 cm nepnagels gewoon afschieten aub?
Kan wel hoor, maar als je dat doet gaan mensen echt over je lullen hoor. Zo van waarom doe je dat, waarom vermoordt je mensen alleen om lange nepnagels?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
Zwijgrecht.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kan wel hoor, maar als je dat doet gaan mensen echt over je lullen hoor. Zo van waarom doe je dat, waarom vermoordt je mensen alleen om lange nepnagels?
Ja wat zeg je dan he?
Of langzaam terugbuigen zodat ze van de vingertoppen afbreken en afscheuren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:24 schreef datismijnmening het volgende:
Wie moet jou dan op je rug krabbelen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of langzaam terugbuigen zodat ze van de vingertoppen afbreken en afscheuren.
Goed punt en dat vind ik wel heel erg lekker.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:47 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie moet jou dan op je rug krabbelen?
Wie niet, mannen willen er helaas niet aan. Beetje jammer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed punt en dat vind ik wel heel erg lekker.
Ik kan me er uren mee vermaken hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wie niet, mannen willen er helaas niet aan. Beetje jammer.
Met je lange nageltjes?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me er uren mee vermaken hoor.
Ik koop altijd maar het duurste, it's a strategy that works.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ok. Ik moet een nieuwe lader koper.
Moet ik perse HP hebben of kan een generieke ook?
Ja duren dingen kopen alshet niet nodig is is een sure fire way om arm te worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik koop altijd maar het duurste, it's a strategy that works.
Valt wel mee en het kan geen kwaad de economie aan te jagen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 02:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja duren dingen kopen alshet niet nodig is is een sure fire way om arm te worden.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 04:17 schreef bitterbal het volgende:
zooooooooooooon [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
laptop?quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ok. Ik moet een nieuwe lader koper.
Moet ik perse HP hebben of kan een generieke ook?
volgens mij staat het daar niet maar ligt hetquote:Op donderdag 12 mei 2022 04:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Per ongeluk beetje te vroegHoe staat het daar?
Ja word het nog ineens mooi weer ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 04:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Per ongeluk beetje te vroegHoe staat het daar?
Het zit nu :p straks neem k weer mijn favo positie aanquote:Op donderdag 12 mei 2022 04:57 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij staat het daar niet maar ligt het
dat is van alle tijdenquote:"Er is ook een groep die er echt last van had. Zij hebben vertraging opgelopen in de leerstof, missen basisvaardigheden en weten bijvoorbeeld niet hoe ze moeten leren of kampen met motivatieproblemen", vervolgt Termeer.
Lekker hoor, wat zal je dat straks missen of niet,quote:Op donderdag 12 mei 2022 05:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja word het nog ineens mooi weer ook![]()
![]()
Nu ontbijt en dan strand
Mooi om naar te kijken, vooral als het stormtquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:24 schreef mschol het volgende:
jaren op steenworp afstand van het strand gewoond en snap nog steeds niet waarom mensen strand en zee zo fijn vinden
als het stormt is de zee idd wel leuk om te zien (maar ben ik ook alleen maar van onder de indruk met hele harde storm),quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi om naar te kijken, vooral als het stormt
Het zand wat dan opwaait is minder maar al met al vind ik het rustgevend.
In Nederland net zo mooi. Alleen als het bloedheet is zul je mij niet aan het strand zien liggen in de zon te bakken tussen al die mensen. Gedeelte van mij familie woont in het westen vlak bij de zee en als ik daar heen ga ik altijd naar de zee kijken. Vroeguh ging ik dan lekker wandelen, tegenwoordig in de scootmobiel lukt het niet meer om het strand op te komen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als het stormt is de zee idd wel leuk om te zien (maar ben ik ook alleen maar van onder de indruk met hele harde storm),
maar gezien het reageren op ballie dacht ik dat je meer een zomer strand/zee aanbidder was
Jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, wat zal je dat straks missen of niet,
Ben gek op strand en zee
Jij houdt niet eens van zonquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:24 schreef mschol het volgende:
jaren op steenworp afstand van het strand gewoond en snap nog steeds niet waarom mensen strand en zee zo fijn vinden
Moet je die veel gebruiken?quote:Op donderdag 12 mei 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Nederland net zo mooi. Alleen als het bloedheet is zul je mij niet aan het strand zien liggen in de zon te bakken tussen al die mensen. Gedeelte van mij familie woont in het westen vlak bij de zee en als ik daar heen ga ik altijd naar de zee kijken. Vroeguh ging ik dan lekker wandelen, tegenwoordig in de scootmobiel lukt het niet meer om het strand op te komen.
nee, meestal niet nee, geen idee wat de lol daarvan is, na 2 minuten in de zon zitten ben ik er wel weer klaar meequote:
Ik zag laatst iemand met een soort terreinscootmobiel op het strandquote:Op donderdag 12 mei 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In Nederland net zo mooi. Alleen als het bloedheet is zul je mij niet aan het strand zien liggen in de zon te bakken tussen al die mensen. Gedeelte van mij familie woont in het westen vlak bij de zee en als ik daar heen ga ik altijd naar de zee kijken. Vroeguh ging ik dan lekker wandelen, tegenwoordig in de scootmobiel lukt het niet meer om het strand op te komen.
Komen we allemaal buurten bij Ballie’s Bar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel gaat gebeuren
Bitterballen met mayo Op het strand :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komen we allemaal buurten bij Ballie’s Bar.
En crackers met hagelslag. Is dat strand na een paar jaar bruin.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterballen met mayo Op het strand :p
Met pensioen in thailand of eerder?quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dat ook wel gaat gebeuren
Pensioen? wat is dat?quote:
Dat is overdracht van de nachtdienst op de dagdienst?quote:
In huis niet maar zodra ik meer dan 100 meter moet lopen wel.quote:
IK hou ook niet zo van in de zon zitten hoor. Of ik moet een boekje lezen of zo dan lukt het wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:02 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, meestal niet nee, geen idee wat de lol daarvan is, na 2 minuten in de zon zitten ben ik er wel weer klaar mee
Heb je wel eens angst dat je ergens strandt met een lege accu?quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In huis niet maar zodra ik meer dan 100 meter moet lopen wel.
Voordeel is ik verslijt bijna geen schoen meer en ik zit lekker als je ergens in een rij moet staan
Ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is overdracht van de nachtdienst op de dagdienst?
Cool. Je komt er met een gewone scoot ook niet door hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst iemand met een soort terreinscootmobiel op het strand
Nee nog nooit gehad, weet niet hoeveel km je kan rijden voor dat ding leeg is. Ik ga er geen kilometers verweg meequote:Op donderdag 12 mei 2022 07:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je wel eens angst dat je ergens strandt met een lege accu?
Of heb je zo'n groot bereik dat dat nooit een probleem is?
wachtverslag?quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:14 schreef Makrelis het volgende:
Goedemorgen. Ik met mijn goede gedrag klaarzitten, maar zie ik tien over zeven nog geen wachtverslag.
zelfs als ik wat doe (fietsen ofzo) ben ik het na 2 minuten wel zat, ik heb liever grotendeels bewolktquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK hou ook niet zo van in de zon zitten hoor. Of ik moet een boekje lezen of zo dan lukt het wel.
Maar ik zit dan liever lekker in de schaduw dan bakken in de zon
O echt, ik vind het altijd wel gezellig staan als de zon schijnt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
zelfs als ik wat doe (fietsen ofzo) ben ik het na 2 minuten wel zat, ik heb liever grotendeels bewolkt
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2066988/0quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel geld je moet hebben om te kunnen zeggen "ik ga vervroegd met pensioen, doei".
boksquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het gewoon snel ongemakkelijk warm.
Ja ben ook niet iemand die van de hele warmte houdt hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het gewoon snel ongemakkelijk warm.
Alcohol? Water? Zweet?quote:
Gewoon een miljoen of 10 op je bankrekening kom je denk ik wel een eind mee als je gewoon normaal blijft leven en niet helemaal losgaat met geld uitgevenquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me altijd af hoeveel geld je moet hebben om te kunnen zeggen "ik ga vervroegd met pensioen, doei".
ik ben meer een winter winter persoon, -10 met een forse laag sneeuwquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ik vind het altijd wel gezellig staan als de zon schijnt.
Dan komen er voor jou een paar vervelende maanden aan
-10, dikke laag sneeuw, windstil en strakblauwe lucht met zonquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben meer een winter winter persoon, -10 met een forse laag sneeuw
ligt er puur aan met welke mate van luxe je genoegen neemtquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een miljoen of 10 op je bankrekening kom je denk ik wel een eind mee als je gewoon normaal blijft leven en niet helemaal losgaat met geld uitgeven
een goeie sneeuwstormquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
-10, dikke laag sneeuw, windstil en strakblauwe lucht met zon
Dan spaar ik nog even door.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een miljoen of 10 op je bankrekening kom je denk ik wel een eind mee als je gewoon normaal blijft leven en niet helemaal losgaat met geld uitgeven
Ja dat ook, als ik nu met pensioen zou willen dan wil ik gewoon minstens 6 maanden per jaar op vakantie, voor de rest hoef ik niet zoveel luxe dus kan ik misschien wel met wat minder uitquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ligt er puur aan met welke mate van luxe je genoegen neemt
In Nederland veelquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Zou gewoon bij al je facturen een 0 erachter zettenquote:
Das wat veel denk kquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In een 24uursbedrijf 3 shifts/ploegen. Overdracht is op 7u, 15u en 23u. Ik kan niet midden in de nacht een bedrijf bellen om een probleem op te lossen. 90% van de techniek is uitbesteed. Om 7u ben ik de eerste. Daarom is het belangrijk dat ik dingen op tijd weet anders ben ik de 17wachtende. Maargoed. Geen grote problemen geweest zo te zien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is overdracht van de nachtdienst op de dagdienst?
Ja ok misschien kom je met de helft ook wel een eindquote:
ah, je bent een koorknaapjequote:Op donderdag 12 mei 2022 08:07 schreef UitStraling het volgende:
Mijn baas is 81, bezit de meeste grond ter wereld en werkt nog vrolijk door.
Daar kan ik mij ook wel in vinden, helaas zien we dat niet meer hier in Nederlandquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben meer een winter winter persoon, -10 met een forse laag sneeuw
Denk in je hele werkende leven kom je niet bij de 10 miljoenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok misschien kom je met de helft ook wel een eind
nee helaas..quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ik mij ook wel in vinden, helaas zien we dat niet meer hier in Nederland
ligt aan je start salaris..quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk in je hele werkende leven kom je niet bij de 10 miljoen
12 graden, briesje, beetje miezerregenquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
-10, dikke laag sneeuw, windstil en strakblauwe lucht met zon
En dan kan je nog op vakantie ook toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:12 schreef Karzai het volgende:
ik geef zo,n 20.000 uit per jaar aan alles
ja hoorquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan kan je nog op vakantie ook toch?
In je hele werkende leven? K denk ik ook niet :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ligt aan je start salaris..
ik kom de miljoen niet over denk ik
O heerlijk he, deed ik ook altijd, zodra er een pak sneeuw lag naar buiten en wandelen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:12 schreef mschol het volgende:
[..]
nee helaas..
laatste keer dat ik een fatsoenlijke sneeuwstorm hier meemaakte ging ik gelijk een paar blokjes om
ook als er een dikker pak sneeuw ligt ben ik vrij snel buiten te vinden
Daar ga ik wel ruim overheen als het goed isquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In je hele werkende leven? K denk ik ook niet :p
even een vlugge berekening met huidig salaris gedaan en denk het niet, maar dan tel ik toeslagrn ed niet meequote:Op donderdag 12 mei 2022 08:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
In je hele werkende leven? K denk ik ook niet :p
Nog niet nee, maar je moet ook in acht nemen dat alles over 30 jaar gewoon een stuk duurder isquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk in je hele werkende leven kom je niet bij de 10 miljoen
Alles sparen ;pquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar ga ik wel ruim overheen als het goed is
Ja maar geen 10 miljoen. Denk als je nu dat op de bank hebt je gerust met pensioen kan :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog niet nee, maar je moet ook in acht nemen dat alles over 30 jaar gewoon een stuk duurder is
Zou het zeker doen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar geen 10 miljoen. Denk als je nu dat op de bank hebt je gerust met pensioen kan :p
oei kan mij voorstellen dat dat wat lastig is inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heerlijk he, deed ik ook altijd, zodra er een pak sneeuw lag naar buiten en wandelen.
Het liefst nog voor er gestrooid was en er een hoop mensen over heen waren gelopen.
De wereld is dan zo helder en zo mooi.
Nu kan dat niet meer, met de scoot in de sneeuw is echt drama al verscheidenen keren vast gezeten
Komt de belastingdienst ook vanzelf langs.quote:
zou nooit volledig met pensioen gaan, misschien flexibel 2 dagen werken ofzo?quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar geen 10 miljoen. Denk als je nu dat op de bank hebt je gerust met pensioen kan :p
Roverheidquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komt de belastingdienst ook vanzelf langs.
Beter om het ergens in te hebben zitten wat inkomen genereert. Een huis ofzo.quote:
Dat is wel weer waar, en bovenal geen koude voetenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
oei kan mij voorstellen dat dat wat lastig is inderdaad
voordeel is wel dat je niet uitglijdt
Mijn eigen huis doet dat niet helaas. Moet ik ieder maand nog voor betalen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter om het ergens in te hebben zitten wat inkomen genereert. Een huis ofzo.
Ik heb het ook zo even niet liggen nee.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn eigen huis doet dat niet helaas. Moet ik ieder maand nog voor betalen.
Alsof die te betalen zijn.quote:
Als je vermogensbelasting hebt betaald in de jaren 2017 tot en met nu en bezwaar hebt gemaakt :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:32 schreef CherryLips het volgende:
Hoe weet ik of ik belasting terugkrijg op spaargeld?
Nog even bezwaar maken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je vermogensbelasting hebt betaald in de jaren 2017 tot en met nu en bezwaar hebt gemaakt :p
Zijn iets van 60 duizend mensen. De mensen die ook belasting betaald hebben maar geen bezwaar is nog niet duidelijk of die wat terug krijgen
Voor die laatste groep zal het ongetwijfeld "technisch niet mogelijk" zijnquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je vermogensbelasting hebt betaald in de jaren 2017 tot en met nu en bezwaar hebt gemaakt :p
Zijn iets van 60 duizend mensen. De mensen die ook belasting betaald hebben maar geen bezwaar is nog niet duidelijk of die wat terug krijgen
Ja politiek staat daar wel positief tegen over maar het gaat om veel geldquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor die laatste groep zal het ongetwijfeld "technisch niet mogelijk" zijn
Ja niet mijn probleem.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja politiek staat daar wel positief tegen over maar het gaat om veel geld
K kom er aanquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week lekker warm en benauwd met regen
je weet het leuk te brengenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:38 schreef CherryLips het volgende:
Volgende week lekker warm en benauwd met regen
Gewoon mensen met meer huizen extra belastenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja indirect wel. Dat geld moet ergens vandaan komen:p
ja prins bernard en zoquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon mensen met meer huizen extra belasten
Ja, en dan niet alleen een paar lullige regels instellen waar zij niet eens wat van merken.quote:
Ja die kant gaat het ook op:pquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon mensen met meer huizen extra belasten
quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die kant gaat het ook op:p
Al denk k dat huur nog steeds meer opbrengt dan de belasting die je moet betalen :p
Misschien als de staat spaargeld wat gewoon op de bank staat niet zo zwaar had belast er ook niet zoveel burgers waren die ineens pandjes baas gingen worden :p
quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter om het ergens in te hebben zitten wat inkomen genereert. Een huis ofzo.
Ja alleen heb ik het nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet wel meer dan gemiddeld spaargeld hebben voordat je huisjesmelker kunt worden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die kant gaat het ook op:p
Al denk k dat huur nog steeds meer opbrengt dan de belasting die je moet betalen :p
Misschien als de staat spaargeld wat gewoon op de bank staat niet zo zwaar had belast er ook niet zoveel burgers waren die ineens pandjes baas gingen worden :p
Klopt wel ja.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij was de mediaan iets van 15k voor spaargeld in Nederland.
Zijn ook mensen die er van die speciale hypotheken voor afsluiten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel meer dan gemiddeld spaargeld hebben voordat je huisjesmelker kunt worden.
Mwah, je zal toch iets van vermogen moeten hebben ergens. Zo'n hypotheekverstrekker doet dat alleen als ze er zelf baat bij hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn ook mensen die er van die speciale hypotheken voor afsluiten.
Joh :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, je zal toch iets van vermogen moeten hebben ergens. Zo'n hypotheekverstrekker doet dat alleen als ze er zelf baat bij hebben.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Met een tientje gaat het niet lukken nee
Ik bedoel er vooral mee te zeggen dat je het zonder extra vermogen dan wat je kan genereren uit een modaal salaris over het algemeen wel kan vergeten.quote:
Hmm, pekingeend zal er wel niet mee lukken.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Ondanks at DHL nu 1 portal heeft met alle smaakjes.. komen ze vandaag wel 3x langs
dat je pakketbezorger je sociale controle is ipv Gerda van de geraniumsquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een tijdje niks besteld. PostNL zal me wel missen.
Ja, ik snap 'm. Maar mooie combinatie van posts zo.quote:
en moet ook nog naar dat vlooienhok van een buurtpunt omdat die knurften een paar keer rechtstreeks daarheen zijn geredenquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik snap 'm. Maar mooie combinatie van posts zo.
O dat heb ik gisteren gegetenquote:
Op zich heb ik wel een redelijk punt in de buurt gelukkig, al vind ik dat met bus wel irritant, want doodlopend en als het vol staat, kan ik niet keren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en moet ook nog naar dat vlooienhok van een buurtpunt omdat die knurften een paar keer rechtstreeks daarheen zijn gereden
Ik vind het sowieso prijzig tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh. Maar dan moet ik naar die dure.
Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik gisteren gegeten![]()
Maar daar heb jij natuurlijk nu niets aan
Vis is duur geworden jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh. Maar dan moet ik naar die dure.
Alles is duur geworden.quote:
Mja dat buurtpunt hier is tussen 20 en 22 geopend. En als je de voortuin betreed wordt je al besprongen door een leger vlooien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich heb ik wel een redelijk punt in de buurt gelukkig, al vind ik dat met bus wel irritant, want doodlopend en als het vol staat, kan ik niet keren.
Maar DHL en hun aflevergewoontes...
Ja en deze is sowieso duurder dan die op de markt, en je krijgt minder ook.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso prijzig tegenwoordig.
Eau ja. Praktisch.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja dat buurtpunt hier is tussen 20 en 22 geopend. En als je de voortuin betreed wordt je al besprongen door een leger vlooien.
Maximale tokkies.
Voor?quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Aangemeld voor een opfriscursus. Kon ook online maar ga er toch gewoon naartoe denk ik.
oh daar was ik afgelopen jaar ook wel erg goed in.. mezelf uitnodigen bij m'n oudersquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet mezelf uitnodigen bij m'n ouders straks, want daar staat een goed op de markt.
Douchen voor Dummies?quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Aangemeld voor een opfriscursus. Kon ook online maar ga er toch gewoon naartoe denk ik.
Checks out I guess.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet HUET binnenkort herhalen. Zie daar als een berg tegenop
is het ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Onderwaterhelikoptertraining klinkt kut.
Kan geen kwaad. Is al zestien jaar geleden dat ik het heb geleerd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh. Waarom moet je dat opfrissen?
dit ziet er uit als een soort sex schommelquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:17 schreef Karzai het volgende:
Een grote rijdende design, baby stoel voor volwassenen. Misschien iets voor @:citizen?
[ afbeelding ]
Op wieltjes is dan wel weer een extra uitdaging. Uitkijken dat je de ander niet lanceert enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ziet er uit als een soort sex schommel
Mission accomplishedquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ik moet te hard lachen om het mental image.
En dan die "wheeee" soundbite eronder.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan die "wheeee" soundbite eronder.
Eindelijk warm hier joh.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:30 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het vandaag nou weer een stuk koeler? De enige dag dat ik echt wat ga doen deze week 🙄
Warmer dan gisteren?quote:
Niet zo moeilijk, was hoogstens 15 graden gisteren hier.quote:
vandaag is het een stuk kouder als de zon zich verstoptquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, was hoogstens 15 graden gisteren hier.
Maar nu is die zon er daadwerkelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag is het een stuk kouder als de zon zich verstopt
hier twijfelt die nog.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar nu is die zon er daadwerkelijk.
Dat is toch wel aanzienlijk kouder dan het in het midden van het land wasquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, was hoogstens 15 graden gisteren hier.
Taxi naar Albaniëquote:
Geen idee maar niets meer vanaf Tilburg naar Eindhovenquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]rijden er geen treinen naar Schiphol
Ik snapte 'm al even niet.quote:
Oh Eindhoven. Wat irritant. Gelukkig heb je een taxi gevondenquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar niets meer vanaf Tilburg naar Eindhoven
4EBE?quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer mijn oortjes vergeten. Zit hier achter me in de trein iemand keihard TYP TYP TYP te doen
Had je veel stress? Lijkt me echt kut als je een vliegtuig moet halen en de NS faalt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Anyhow, taxi deelgroepje bij elkaar gezocht en we rijden
@4EverBlackEyedquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer mijn oortjes vergeten. Zit hier achter me in de trein iemand keihard TYP TYP TYP te doen
Er schijnen nu ook laptops met mechanische keyboards te zijn. Als 4EBE dan gaat typen, kan de hele trein meegenieten.quote:
Doe jij nu ook typ typ typ?quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf wel gewoon de hele zomer binnen, zodat ik in de winter huidkankerloos nog meer binnen kan zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Het ad heeft een artikel over de zonnebrandcrčme die nu slecht is :p
Als fokker zit je sowieso altijd binnenquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon de hele zomer binnen, zodat ik in de winter huidkankerloos nog meer binnen kan zitten.
Sommigen mensen denken dat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Het ad heeft een artikel over de zonnebrandcrčme die nu slecht is :p
+1quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon de hele zomer binnen, zodat ik in de winter huidkankerloos nog meer binnen kan zitten.
Voortaan je oortjes niet meer vergeten :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn telefoon. Werken in de trein lukt me niet met al die prikkels
Jij bent ook een fokkerquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als fokker zit je sowieso altijd binnen
quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voortaan je oortjes niet meer vergeten :p
living the dreamquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |