Joh :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, je zal toch iets van vermogen moeten hebben ergens. Zo'n hypotheekverstrekker doet dat alleen als ze er zelf baat bij hebben.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Met een tientje gaat het niet lukken nee
Ik bedoel er vooral mee te zeggen dat je het zonder extra vermogen dan wat je kan genereren uit een modaal salaris over het algemeen wel kan vergeten.quote:
Hmm, pekingeend zal er wel niet mee lukken.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Ondanks at DHL nu 1 portal heeft met alle smaakjes.. komen ze vandaag wel 3x langs
dat je pakketbezorger je sociale controle is ipv Gerda van de geraniumsquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al een tijdje niks besteld. PostNL zal me wel missen.
Ja, ik snap 'm. Maar mooie combinatie van posts zo.quote:
en moet ook nog naar dat vlooienhok van een buurtpunt omdat die knurften een paar keer rechtstreeks daarheen zijn geredenquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik snap 'm. Maar mooie combinatie van posts zo.
O dat heb ik gisteren gegetenquote:
Op zich heb ik wel een redelijk punt in de buurt gelukkig, al vind ik dat met bus wel irritant, want doodlopend en als het vol staat, kan ik niet keren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en moet ook nog naar dat vlooienhok van een buurtpunt omdat die knurften een paar keer rechtstreeks daarheen zijn gereden
Ik vind het sowieso prijzig tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh. Maar dan moet ik naar die dure.
Kloptquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat heb ik gisteren gegeten![]()
Maar daar heb jij natuurlijk nu niets aan
Vis is duur geworden jaquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh. Maar dan moet ik naar die dure.
Alles is duur geworden.quote:
Mja dat buurtpunt hier is tussen 20 en 22 geopend. En als je de voortuin betreed wordt je al besprongen door een leger vlooien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich heb ik wel een redelijk punt in de buurt gelukkig, al vind ik dat met bus wel irritant, want doodlopend en als het vol staat, kan ik niet keren.
Maar DHL en hun aflevergewoontes...
Ja en deze is sowieso duurder dan die op de markt, en je krijgt minder ook.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso prijzig tegenwoordig.
Eau ja. Praktisch.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja dat buurtpunt hier is tussen 20 en 22 geopend. En als je de voortuin betreed wordt je al besprongen door een leger vlooien.
Maximale tokkies.
Voor?quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Aangemeld voor een opfriscursus. Kon ook online maar ga er toch gewoon naartoe denk ik.
oh daar was ik afgelopen jaar ook wel erg goed in.. mezelf uitnodigen bij m'n oudersquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Of ik moet mezelf uitnodigen bij m'n ouders straks, want daar staat een goed op de markt.
Douchen voor Dummies?quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Aangemeld voor een opfriscursus. Kon ook online maar ga er toch gewoon naartoe denk ik.
Checks out I guess.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ik moet HUET binnenkort herhalen. Zie daar als een berg tegenop
is het ookquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Onderwaterhelikoptertraining klinkt kut.
Kan geen kwaad. Is al zestien jaar geleden dat ik het heb geleerd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh. Waarom moet je dat opfrissen?
dit ziet er uit als een soort sex schommelquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:17 schreef Karzai het volgende:
Een grote rijdende design, baby stoel voor volwassenen. Misschien iets voor @:citizen?
[ afbeelding ]
Op wieltjes is dan wel weer een extra uitdaging. Uitkijken dat je de ander niet lanceert enzo.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit ziet er uit als een soort sex schommel
Mission accomplishedquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
God, ik moet te hard lachen om het mental image.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |