Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja schoenen ook inderdaad. Bij Gabor en the North Face weet ik dat 41 me altijd past. Nou, dat was het dan ook, de rest is prijsschieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
heb ik pas gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets ziet er keurig uit hoor![]()
Counting shades of grey![]()
Eigenlijk zou ik me gewoon eens een keer een pak moeten laten aanmeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fikken wij zo ook af?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville is eigenlijk een soort verkleinde versie van de bibliotheek van Alexandrië, alle kennis is er wel te vinden, Fles had het alleen maar even moeten vragen hier.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?181, jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik pas gedaanIk dacht dat je binnen de maritieme sector was gebleven maar toch maar boswachter geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boswachter Marcel, geniet van de bloemetjes en de bijtjes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je binnen de maritieme sector was gebleven maar toch maar boswachter geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FranticBWquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je binnen de maritieme sector was gebleven maar toch maar boswachter geworden?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik pas gedaanMouwen net een halve cm te lang, maar verder primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
lees het bijschrift muppet. Dit is van de 1e fitting. hierna zijn alle details op maat gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mouwen net een halve cm te lang, maar verder prima
Normale maat dan toch? Ik krijg vaak te horen dat mijn schoenen klein lijken voor m'n lengte dus jij zit precies goed dan blijkbaarquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 sc[quote]
[b]Op woensdag 11 mei 2022 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
177
Niet gezienquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lees het bijschrift muppet. Dit is van de 1e fitting. hierna zijn alle details op maat gemaakt.
dat krijg je als je begint te roepen voordat het pijn doetquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezien![]()
Maar dan zal die wel goed vallen
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
Ik heb nieuwe kussens op bed en nu vind ik slapen nog chiller.
Ja? Vriendinnen en zusje die net zo lang hebben allemaal 38/39.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normale maat dan toch? Ik krijg vaak te horen dat mijn schoenen klein lijken voor m'n lengte dus jij zit precies goed dan blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow ik ook, komt dichtbij zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Vriendinnen en zusje die net zo lang hebben allemaal 38/39.Your beauty never ever scared me.![]()
oh daar kan ik niet eens op lopen. Dat worden bij mij gewoon deze.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat krijg je als je begint te roepen voordat het pijn doet![]()
maar hij valt perfectook nog mooie patta's voor er onder incl bijpassende riem
[ afbeelding ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat valt meteen op en is niet heel erg sierlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Vriendinnen en zusje die net zo lang hebben allemaal 38/39.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UniformenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-![]()
Mja ik heb smalle voeten. dus moet zelfs met werkschoenen al opletten wat ik koop. Nu puma's omdat die een smalle leest hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh daar kan ik niet eens op lopen. Dat worden bij mij gewoon deze.
[ [url=https://res.cloudinary.com/dvzhzj0p2/image/fetch/c_fit,e_trim:1,f_auto,q_40,w_1400/https://lowamedia.blob.co(...)outer.png]afbeelding[/url] ]
en deze![]()
![]()
Nou, weer even een avondje niet over eten, kak of kwijlslierten gepraatKan ook
![]()
Ik ga slapen
Het kan nog.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik ga slapenTap tap tap![]()
Over 2 uur een lekkere kwijlsliert in je mondhoekquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik ga slapen![]()
![]()
Tevens jeej regen over het land in aanzienlijke hoeveelheden. Meer nodig, wel graag snachts
Tijd voor de BBQquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
God volgende week 28 graden. Wil niet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben ik ook blij mee, wilde eigenlijk vanavond nog even flink de sproeier aan maar dat hoeft dus niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens jeej regen over het land in aanzienlijke hoeveelheden. Meer nodig, wel graag snachts![]()
![]()
Vandaag de airco even getest.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
God volgende week 28 graden. Wil niet.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is dit nou voor een “koop dan een touw” TT?
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: