En dan die "wheeee" soundbite eronder.quote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan die "wheeee" soundbite eronder.
Eindelijk warm hier joh.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:30 schreef dud0r het volgende:
Waarom is het vandaag nou weer een stuk koeler? De enige dag dat ik echt wat ga doen deze week 🙄
Warmer dan gisteren?quote:
Niet zo moeilijk, was hoogstens 15 graden gisteren hier.quote:
vandaag is het een stuk kouder als de zon zich verstoptquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, was hoogstens 15 graden gisteren hier.
Maar nu is die zon er daadwerkelijk.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag is het een stuk kouder als de zon zich verstopt
hier twijfelt die nog.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar nu is die zon er daadwerkelijk.
Dat is toch wel aanzienlijk kouder dan het in het midden van het land wasquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, was hoogstens 15 graden gisteren hier.
Taxi naar Albaniëquote:
Geen idee maar niets meer vanaf Tilburg naar Eindhovenquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]rijden er geen treinen naar Schiphol
Ik snapte 'm al even niet.quote:
Oh Eindhoven. Wat irritant. Gelukkig heb je een taxi gevondenquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee maar niets meer vanaf Tilburg naar Eindhoven
4EBE?quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer mijn oortjes vergeten. Zit hier achter me in de trein iemand keihard TYP TYP TYP te doen
Had je veel stress? Lijkt me echt kut als je een vliegtuig moet halen en de NS faalt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:48 schreef liesje1979 het volgende:
Anyhow, taxi deelgroepje bij elkaar gezocht en we rijden
@4EverBlackEyedquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Weer mijn oortjes vergeten. Zit hier achter me in de trein iemand keihard TYP TYP TYP te doen
Er schijnen nu ook laptops met mechanische keyboards te zijn. Als 4EBE dan gaat typen, kan de hele trein meegenieten.quote:
Doe jij nu ook typ typ typ?quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik blijf wel gewoon de hele zomer binnen, zodat ik in de winter huidkankerloos nog meer binnen kan zitten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Het ad heeft een artikel over de zonnebrandcrčme die nu slecht is :p
Als fokker zit je sowieso altijd binnenquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon de hele zomer binnen, zodat ik in de winter huidkankerloos nog meer binnen kan zitten.
Sommigen mensen denken dat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Het ad heeft een artikel over de zonnebrandcrčme die nu slecht is :p
+1quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon de hele zomer binnen, zodat ik in de winter huidkankerloos nog meer binnen kan zitten.
Voortaan je oortjes niet meer vergeten :pquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn telefoon. Werken in de trein lukt me niet met al die prikkels
Jij bent ook een fokkerquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als fokker zit je sowieso altijd binnen
quote:Op donderdag 12 mei 2022 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voortaan je oortjes niet meer vergeten :p
living the dreamquote:Op donderdag 12 mei 2022 12:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |