Komt de kogel niet altijd van links?quote:Op zondag 15 mei 2022 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Tadic, Sinisterra en Gakpo komen vanaf links.
Einde Pro artikel.
En toch blijf ik mijn abonnement lekker houden nu ze die walgelijke toto/andere goksites inmenging hebben afgekapt.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Einde Pro artikel.
Hij wil naar Engeland dus geen zorgen.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Flemming wordt weer naar Feyenoord gepraat.
Vrijdag niet meegetraind met kleine pijntjes.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend @:fetx is Trauner blessa of krijgt hij rust?
Zonde en tragisch. Vrij uniek dat je een wedstrijd graag kijkt door een back.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Mazraoui heeft het precies 1 wedstrijd weer volgehouden.![]()
Ik vond hem mits fit vrijwel elke keer de beste dit seizoen.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonde en tragisch. Vrij uniek dat je een wedstrijd graag kijkt door een back.
Kan je gewoon geblesseerd zeggen?quote:Op zondag 15 mei 2022 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
@:slobeend @:fetx is Trauner blessa of krijgt hij rust?
Als je p.o. de play offs wint, heb je opeens 2 maanden vakantie minder.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
"Iedereen zegt wel eensdat niemand 8ste wil worden"
Heb alleen Jan Joost dit horen zeggen, maar goed.
Dit zou echt verschrikkelijk zijn. Hup Willem II en Fortunaquote:Op zondag 15 mei 2022 09:46 schreef Paul het volgende:
vandaag salonremisegenot
Maurice Steijn sluit een salonremise niet uit. "Als de tussenstanden op de andere velden zo zijn dat zowel Heracles als wij aan een gelijkspel voldoende heeft, dan kan ik mij voorstellen dat wij daar allebei dan vrede mee hebben.”
Karlsson ook maar even noemenquote:Op zondag 15 mei 2022 13:11 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Einde Pro artikel.
Wat is er met je incasseringsvermogen aan de hand?quote:Op zondag 15 mei 2022 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hugo borst miste inderdaad nog. Ik heb mijn dosis voorbeschouwen gehad.
Dat is nooit groot geweest.quote:Op zondag 15 mei 2022 13:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is er met je incasseringsvermogen aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |