abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204711748
Sinds een paar maanden ben ik gevoelens gaan ontwikkelen voor een collega. Ze zit al een tijdje in ons team, maar door bepaalde verschuivingen van personeel ga ik eigenlijk pas sinds kort veel met haar om. Wel werken wij nog veel thuis waardoor ook veel virtueel gaat. Meerdere keren per week bellen we en we zien elkaar af en toe op kantoor.

Het bellen blijft nooit bij alleen zakelijke onderwerpen. Met haar aan de telefoon is een uurtje snel voorbij. En kantoordagen zijn altijd een en al gezelligheid met haar. Omdat wij grotendeels thuiswerken krijgen we als team ook de vrijheid om de kantoordagen ook te gebruiken voor teambuilding. Een gezellige dag waarop de productiviteit niet heel hoog is is op zijn tijd dan ook niet zo erg. Dat maakt het natuurlijk wel makkelijker om haar op kantoor toch op een leuke manier te leren kennen.

We zijn allebei single en inmiddels merk je op kantoor wel dat er iets in de lucht hangt tussen ons twee. We flirten erop los en hebben het erg gezellig. Af en toe gaan we met ons tweeën ook een stukje lopen in de pauze. Tot zover lijkt geen vuiltje aan de lucht. Probleem vind ik alleen dat we in een tijd leven waarin je vooral als man heel erg moet opletten wat je zegt. Het kleinste ding kan al opgevat worden als grensoverschrijdend gedrag. En dat houdt mij tegen om haar mee uit te vragen. Nu gaf een collega vandaag aan dat hij uiteten was geweest bij een restaurant in de plaats waar zij ook woont. Later op de dag haalde zij dat restaurant nog even aan. Ik vroeg haar wat dat precies voor een restaurant is omdat ik niet zo bekend ben in de plaats waar zij woont. Toen zei ze 'Best een leuk plekje is dat. Daar kun je lekker rustig aan het water zitten.' De manier waarop ze het zei klonk bijna als aanzetje om haar mee uit te vragen, maar ik met mijn voorzichtigheid heb daar niks mee gedaan...

Het is eigenlijk al zo duidelijk en de kantoordagen voelen aan als halve dates met haar, maar het is ons door de maatschappij zo lastig gemaakt om, zeker op het werk, acties te ondernemen. Ik wil haar heel graag ook buiten werk leren kennen, maar ik wil ook mijn baan niet verliezen. Hoe zouden jullie in mijn situatie, waarin de signalen heel sterk zijn, hiermee omgaan?

[ Bericht 5% gewijzigd door ficus op 11-05-2022 21:57:17 ]
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 21:51:18 #2
5428 crew  miss_sly
pi_204711902
Iemand op een leuke, vriendelijke manier mee uit vragen is nooit grensoverschrijdend gedrag.

Dus vergeet dat smoesje, zet je over je verlegenheid heen en vraag haar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204711907
Een kwart van alle relaties ontstaan nog altijd op het werk. Iemand uitvragen is ook geen grensovershreidend gedrag, tenzij jouw manier met een dickpic of iets dergeljks gaat. Dus als het goed voelt doe het gewoon.
Nieuw is niet altijd beter.
  Spellchecker woensdag 11 mei 2022 @ 21:55:27 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_204712036
Vraag haar mee uit naar dat leuke restaurant waar je lekker rustig aan het water kunt zitten. O+

Al is het maar om gezellig koffie/thee te drinken. c_/
pi_204712216
Als je echt verliefd ben kan ik me zo voorstellen dat die baan ineens ook minder belangrijk is geworden. Dat is toch lastig, maarja je kan er niks aan doen. Wie weet, wordt het wat, maar toch jammer als de relatie toch niet goed gaat en je werkt er nog allebei.
pi_204712223
Kijk het nog even aan, wellicht zie je ze vliegen.
pi_204712527
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
Kijk het nog even aan, wellicht zie je ze vliegen.
_O-
pi_204712626
openingszin: Ben je gevaccineerd?
weet je gelijk genoeg
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_204712861
Nog zo een :') Zwakzinnige mongolen allemaal die eindelijk op de werkvloer eens een meisje tegenkomen, beetje lachen en ze zijn gelijk verliefd. Open er een hele subforum over man wtf

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2022 22:28:18 ]
pi_204712963
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Selenophilia het volgende:
Nog zo een :') Zwakzinnige mongolen allemaal die eindelijk op de werkvloer eens een meisje tegenkomen, beetje lachen en ze zijn gelijk verliefd. Open er een hele subforum over man wtf
_O-
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 22:41:32 #11
441859 crew  Lenny77
pi_204713196
quote:
Ik vraag mij wel eens af hoe jij zo zuur bent geworden...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 11 mei 2022 @ 22:41:40 #12
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_204713199
Mijn opinie: jij bent vooral bang afgewezen te worden door haar. De maatschappij gebruik je als een handige en veilige smoes omdat je helemaal niet zo zeker bent van je zaak.

Nog een vraag: Welke actie had je op de werkvloer willen ondernemen als ‘de maatschappij het jullie niet zo moeilijk had gemaakt’?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  woensdag 11 mei 2022 @ 22:55:15 #13
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204713401
De meeste relaties ontstaan op werk, en misschien is nu tijdens covid het percentage gestegen. Maar let wel: werk staat op nummer 1. Het is een risico, ook the 'what if' als ze je gewoon als 'vriend ziet' en/of na een one-night oid relatie het niet meer werkt? Je blijft collega.Soms hebben bedrijven ook een protocol. Dat is natuurlijk onzin. Liefde overwint en die statement moet je dan maken. Maar het is zeer risicovol. Werk is 1 (inkomen) voor nu, onthoud dat. Als ik jou was, zou ik wachten tot zij een move maakt. En vanuit daar, ga je het gesprek aan.
pi_204713440
quote:
Ik heb mijn vriendin op de werkvloer ontmoet 11 jaar geleden. Was ook gelijk verliefd. Ging zelfs op het rooster kijken wanneer zij aan het werk was. Dan ging ik op die momenten invallen voor collega’s.

aan @TS: niks mis mee om haar uit te vragen. Nee heb je en ja kun je krijgen
  donderdag 12 mei 2022 @ 07:01:11 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204714619
Zolang je haar bij een evt nee niet gaat stalken of aanraken is er niets aan de hand.

Als zij mee uit vragen seksueel overschrijdend gedrag vind is ze heeeeel raar
pi_204714774
Ze wacht al eeuwen op jouw move man... Grow a pair.
pi_204714786
quote:
Hey ik vind jou wel leuk

Hihihi
  donderdag 12 mei 2022 @ 07:57:30 #18
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204714840
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Iemand op een leuke, vriendelijke manier mee uit vragen is nooit grensoverschrijdend gedrag.

Dus vergeet dat smoesje, zet je over je verlegenheid heen en vraag haar.
Smoesje. Ik zou niet willen onderschatten welk effect de bizarre huidige tijdsgeest heeft op doodnormale dingen. Ik zou ook wel 3x nadenken voor een bepaalde move, heel voorzichtig, te maken. Dat heeft niets met verlegenheid van doen.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 08:40:55 #19
5428 crew  miss_sly
pi_204715137
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 07:57 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Smoesje. Ik zou niet willen onderschatten welk effect de bizarre huidige tijdsgeest heeft op doodnormale dingen. Ik zou ook wel 3x nadenken voor een bepaalde move, heel voorzichtig, te maken. Dat heeft niets met verlegenheid van doen.
Als mensen zichzelf wijsmaken dat iemand op een normale, vriendelijke manier uit vragen als seksueel grensoverschrijdend gedrag kan worden gezien, zijn dat smoesjes, inderdaad. Er is werkelijk niemand die dat op zichzelf als grensoverschrijdend zal betitelen of ervaren. Als de vrouw waar TS het over heeft dat wel doet, is ze zoals @Cue_ terecht opmerkt heeeel raar.
pi_204715335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik vraag mij wel eens af hoe jij zo zuur bent geworden...
Ja echt, vraag je je dat af. :')
pi_204715340
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 07:49 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Hey ik vind jou wel leuk

Hihihi
Water bij zuur is spelen met vuur.
  donderdag 12 mei 2022 @ 09:07:38 #22
500074 Rode_Wijn
pi_204715342
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 08:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als mensen zichzelf wijsmaken dat iemand op een normale, vriendelijke manier uit vragen als seksueel grensoverschrijdend gedrag kan worden gezien, zijn dat smoesjes, inderdaad. Er is werkelijk niemand die dat op zichzelf als grensoverschrijdend zal betitelen of ervaren. Als de vrouw waar TS het over heeft dat wel doet, is ze zoals @:Cue_ terecht opmerkt heeeel raar.
Dan vergeten we maar voor het gemak even dat mensen met terugwerkende kracht op twitter voor vanalles worden veroordeeld waarbij het prima kan zijn dat het vooraf er zo aan toe gaat als TS omschrijft. En dan is dat nog wel een smoesje uit verlegenheid of lafheid. Ik weet niet wat ik lees. Geeft maar weer aan hoe bizar de huidige tijd op dit punt is.

Ik heb geen enkele moeite om op dames af te stappen maar kan mij goed voorstellen dat TS om deze reden voorzichtig is. Werkelijk alles kan op het moment als grensoverschrijdend worden uitgelegd en dat gebeurd dan ook regelmatig, ook achteraf. De veroordeling is er al voor je je verhaal kan doen. Gevolg voor ts: baan kwijt? En ja dat zou vreemd zijn van de vrouw in kwestie maar het komt helaas op het moment best veel voor.
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 09:11:34 #23
5428 crew  miss_sly
pi_204715365
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:07 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Dan vergeten we maar voor het gemak even dat mensen met terugwerkende kracht op twitter voor vanalles worden veroordeeld waarbij het prima kan zijn dat het vooraf er zo aan toe gaat als TS omschrijft. En dan is dat nog wel een smoesje uit verlegenheid of lafheid. Ik weet niet wat ik lees. Geeft maar weer aan hoe bizar de huidige tijd op dit punt is.

Ik heb geen enkele moeite om op dames af te stappen maar kan mij goed voorstellen dat TS om deze reden voorzichtig is. Werkelijk alles kan op het moment als grensoverschrijdend worden uitgelegd en dat gebeurd dan ook regelmatig, ook achteraf. De veroordeling is er al voor je je verhaal kan doen. Gevolg voor ts: baan kwijt? En ja dat zou vreemd zijn van de vrouw in kwestie maar het komt helaas op het moment best veel voor.
Welnee. Normaal vriendelijk vragen of ze een keer bij dat leuke nieuwe restaurantje koffie wil drinken met TS zal never nooit worden aangeduid als grensoverschrijdend gedrag.

Met betrekking tot het werk is het wel van belang goed te bedenken of TS zo nauw met haar samen werkt dat een afwijzing, blauwtje of einde van een eventuele relatie voor problemen zou kunnen zorgen wat hem betreft. Dat is het enige dat in deze constructie lastig kan zijn: het feit dat ze samen werken.
  donderdag 12 mei 2022 @ 09:14:16 #24
500074 Rode_Wijn
pi_204715383
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Welnee. Normaal vriendelijk vragen of ze een keer bij dat leuke nieuwe restaurantje koffie wil drinken met TS zal never nooit worden aangeduid als grensoverschrijdend gedrag.

Met betrekking tot het werk is het wel van belang goed te bedenken of TS zo nauw met haar samen werkt dat een afwijzing, blauwtje of einde van een eventuele relatie voor problemen zou kunnen zorgen wat hem betreft. Dat is het enige dat in deze constructie lastig kan zijn: het feit dat ze samen werken.
Het er niet mee eens zijn is 1 ding. Maar het je volstrekt niet voor kunnen stellen een heel ander. |:(

Achja, het zoveelste bewijs voor mij dat we stuk zijn. Niet erg verder, ik pak er nog eentje. |:)
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 09:25:18 #25
5428 crew  miss_sly
pi_204715465
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:14 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Het er niet mee eens zijn is 1 ding. Maar het je volstrekt niet voor kunnen stellen een heel ander. |:(

Achja, het zoveelste bewijs voor mij dat we stuk zijn. Niet erg verder, ik pak er nog eentje. |:)
*kijkt naar de klok

Als je er nu al eentje pakt, dan is er inderdaad iets stuk. En dan is het niet de maatschappij.
  donderdag 12 mei 2022 @ 09:37:40 #26
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204715566
Mij lijkt het een risico dat als t niet goed uitpakt je zit met een verstoorde relatie met een collega. Als dat echt een groot probleem zou kunnen worden zou ik er zelf liever niet aan beginnen. Tenzij je zeker weet dat van baan veranderen voor jou geen probleem zou zijn.
Rustig afwachten en de zaak op zijn beloop laten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204717949
Wordt er nog wel gewerkt in B.V. Nederland met al die leuke collega's onderling gezien de topics hier op Fok? *)
  Vis een optie? donderdag 12 mei 2022 @ 14:34:20 #28
70532 loveli
N
pi_204718084
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:19 schreef DjVero het volgende:
Wordt er nog wel gewerkt in B.V. Nederland met al die leuke collega's onderling gezien de topics hier op Fok? *)
Het zijn elke keer nieuwe accounts, dus waarschijnlijk 1 stalkende Fok!ker die steeds dezelfde vraag stelt.
crap in = crap out
pi_204718129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef ficus het volgende:
Probleem vind ik alleen dat we in een tijd leven waarin je vooral als man heel erg moet opletten wat je zegt. Het kleinste ding kan al opgevat worden als grensoverschrijdend gedrag. En dat houdt mij tegen om haar mee uit te vragen.
Christus, is dat gewoon niet een ongekend lullige uitvlucht, omdat je niet wil toegeven dat je een beetje bang bent dat gewoon te doen?

Omdat dat namelijk ook een risico inhoud en je je dan bloot geeft... ze kan het immers in theorie afwijzen (al lijkt de kans daarop klein te zijn, de signalen zijn overduidelijk).

niet lullen en uitvluchten zoeken, gewoon in het diepe springen... nee heb je, ja kun je krijgen.
en houd op je te verschuiven achter 'de tijd waarin we leven'...

Overigens is juist het idee van 'flirten' dat je gewoon telkens de grens opzoekt en spanning opbouwt...
juist dat kun je uitnutten door ook daarmee dan op een zeer speelse manier te peilen in hoeverre ze geneigd is ja te zeggen op een date-uitnodiging... gebruik dat, al lijkt het hier al een beetje zo te zijn dat zij bezig is je letterlijk uit te spellen dat ze graag wil dat je haar uitnodigt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:51:07 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204718220
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:07 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]

Als ze worden veroordeeld dan is het echt om grensoverschrijdend gedrag. Een manager of iets die aanhoudend vraagt of je een hapje met hem wil eten savonds in een restaurant zonder verdere aanleiding bv. Dan heb je nog een machtsverhouding enzo. Dat zijn totaal andere zaken dan waar het nu om gaat.

Ze zijn collega's en gaan al graag met z'n tweeen een rondje lopen. Kan je makkelijk vragen of ze buiten werk eens wat wil doen. Als er geen geflirt was, had het ook gewoon vriendschappelijk kunnen zijn en was er ook niets aan de hand.
Als ie het als date brengt ook geen probleem, zolang hij maar een evt nee als nee beschouwt en thats it.
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:26:13 #31
500074 Rode_Wijn
pi_204718530
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Als ze worden veroordeeld dan is het echt om grensoverschrijdend gedrag. Een manager of iets die aanhoudend vraagt of je een hapje met hem wil eten savonds in een restaurant zonder verdere aanleiding bv. Dan heb je nog een machtsverhouding enzo. Dat zijn totaal andere zaken dan waar het nu om gaat.

Ze zijn collega's en gaan al graag met z'n tweeen een rondje lopen. Kan je makkelijk vragen of ze buiten werk eens wat wil doen. Als er geen geflirt was, had het ook gewoon vriendschappelijk kunnen zijn en was er ook niets aan de hand.
Als ie het als date brengt ook geen probleem, zolang hij maar een evt nee als nee beschouwt en thats it.
Wel grappig hoe vooral de dames hier weten voor te schrijven hoe mannen zich over dat grensoverschrijdend gedoe horen te voelen.
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:52:10 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204718792
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:26 schreef Rode_Wijn het volgende:
Wel grappig hoe vooral de dames hier weten voor te schrijven hoe mannen zich over dat grensoverschrijdend gedoe horen te voelen.
Als ineens allerlei mannen het hele gebeuren enorm zwart/wit gaan zien of in de extreme zien, mag daar toch wel tegengeluid over komen?
Niets over hoe je je wel of niet zou mogen voelen (vanuit mij dan in ieder geval)
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:54:41 #33
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204718822
Persoonlijk lijkt het me enorm kut om een relatie te hebben met iemand die bij hetzelfde bedrijf werkt als ik, en al helemaal als die in hetzelfde team zit.

Maargoed, dit kun je gewoon vragen hoor. Desnoods, als je haar privénummer hebt, vraag je het buiten werktijd.
  donderdag 12 mei 2022 @ 15:58:26 #34
500074 Rode_Wijn
pi_204718855
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Als ineens allerlei mannen het hele gebeuren enorm zwart/wit gaan zien of in de extreme zien, mag daar toch wel tegengeluid over komen?
Niets over hoe je je wel of niet zou mogen voelen (vanuit mij dan in ieder geval)
Zwart wit is het niet persé, je kan het zien als een extreme voorzichtigheid. Voor je het weet heb je als man zo'n beschuldiging aan je broek, dat is de sfeer die nu gecreëerd is. Niet dat alle mannen zo denken nu maar er zijn er meer dan ik zou willen. Ook ts kennelijk. En dat wordt dan ook nog door een andere user als 'smoesjes' afgedaan.
pi_204719288
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 15:58 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Zwart wit is het niet persé, je kan het zien als een extreme voorzichtigheid. Voor je het weet heb je als man zo'n beschuldiging aan je broek, dat is de sfeer die nu gecreëerd is. Niet dat alle mannen zo denken nu maar er zijn er meer dan ik zou willen. Ook ts kennelijk. En dat wordt dan ook nog door een andere user als 'smoesjes' afgedaan.
Als jij echt bang bent dat de manier waarop je vrouwen benaderd geïnterpreteerd kan worden als seksueel grensoverschrijdend gedrag zou ik als ik jou was inderdaad maar even geen vrouwen benaderen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204719319
Zolang je geen AnthonyZeusje doet, moet het prima kunnen
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:58:48 #37
500074 Rode_Wijn
pi_204719368
quote:
10s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Als jij echt bang bent dat de manier waarop je vrouwen benaderd geïnterpreteerd kan worden als seksueel grensoverschrijdend gedrag zou ik als ik jou was inderdaad maar even geen vrouwen benaderen.
Ach ja, je kan volledige consent krijgen en na een paar maanden heeft ze spijt. Daar gaat je baantje
  donderdag 12 mei 2022 @ 16:59:04 #38
500074 Rode_Wijn
pi_204719370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zolang je geen AnthonyZeusje doet, moet het prima kunnen
Wie zn zusje?
pi_204728161
Volgens mij hebben sommigen gemist hoe erg het grensoverschrijdend gedrag is opgeblazen. Een vinger uitsteken naar een vrouw wordt door sommigen bij wijze van al opgevat als grensoverschrijdend. Dus zeker geen smoesjes, maar wel voorzichtigheid.
pi_204728842
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef ficus het volgende:
Volgens mij hebben sommigen gemist hoe erg het grensoverschrijdend gedrag is opgeblazen. Een vinger uitsteken naar een vrouw wordt door sommigen bij wijze van al opgevat als grensoverschrijdend. Dus zeker geen smoesjes, maar wel voorzichtigheid.
Lul niet zo slap.

Je ben gewoon een jankende lafaard als je geen iniatief durft te nemen naar een dame die je bijna letterlijk instructies geeft naar wel restaurant je haar best op een date kunt uitnodigen.

en nee, als je dat gelijkstelt met 'ongewenste sexuele intimiteiten' ben je vermoedelijk ook te dom om te ademen..
Zie het gewoon als een simpele test:

[] Geschikt
[] Ongeschikt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator vrijdag 13 mei 2022 @ 00:05:17 #41
5428 crew  miss_sly
pi_204728966
quote:
Als je een vraag stelt, hoef je haar nog met geen vinger aan te raken, hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 13-05-2022 06:32:49 ]
  vrijdag 13 mei 2022 @ 02:15:43 #42
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204730229
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef ficus het volgende:
Het is eigenlijk al zo duidelijk en de kantoordagen voelen aan als halve dates met haar, maar het is ons door de maatschappij zo lastig gemaakt om, zeker op het werk, acties te ondernemen.
_O- _O- _O-

Arme jij, kun je een vrouw niet meer uit vragen omdat dat wel eens opgevat zou kunnen worden als grensoverschrijdend gedrag. Straks vraag je haar mee uit eten in het restaurant wat ze noemde en staat de politie ineens een dag later voor je deur. En ben je een week of 2 verder je baan kwijt! Jongen toch!

:')_!!!

quote:
Als dat alles is wat je er uit hebt opgemaakt kun je inderdaad maar beter gewoon niks meer doen naar vrouwen toe.
pi_204730282
En? Al geneukt en/of gebeld door het OM?
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204730295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 00:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je een vraag stelt, hoef je haar nog met geen vinger aan tevreden, hoor.
Ik heb ergens gelezen dat je met één vinger een vrouw best tevreden kan maken (dacht ik)

(te raken - autocorrect? ) :)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204732241
quote:
Lul niet joh :')
Je eigen' balloosheid' verdoezelen onder het mom van 'bang voor #MeToo blah blah'.
pi_204732324
quote:
Is dit een verkapt ik ben een witte onderdrukte zielige man topic?
pi_204732517
@osodevo is back!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:17:09 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_204732583
quote:
dat wat @miss_sly zegt.. wat heeft een vraag stellen met aanraken te maken? :?
Hoezo worden die dingen allemaal door elkaar gehaald.

Als je echt denkt dat je het niet kan maken, moet je het lekker laten voor wat het is. simple as that.
Wil je kijken of er meer in zit, dus evt drankje/date, dan zal je het toch echt moeten vragen.

Je durft haar blijkbaar ook gewoon te vragen of ze buiten een rondje met je wil lopen, of is dat altijd op haar initiatief?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 08:21:39 #49
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_204740453
Zo lang je niet zomaar een dickpic stuurt en/of haar begroet met "hey lekker sletje van me" inclusief ferme klap op haar kont kun je best een simpele vraag stellen hoor, jezus :')
pi_204740929
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:58 schreef Rode_Wijn het volgende:

[..]
Ach ja, je kan volledige consent krijgen en na een paar maanden heeft ze spijt. Daar gaat je baantje
Poeh, dat klinkt heftig.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')