quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
Kijk het nog even aan, wellicht zie je ze vliegen.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Selenophilia het volgende:
Nog zo eenZwakzinnige mongolen allemaal die eindelijk op de werkvloer eens een meisje tegenkomen, beetje lachen en ze zijn gelijk verliefd. Open er een hele subforum over man wtf
Ik vraag mij wel eens af hoe jij zo zuur bent geworden...quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Selenophilia het volgende:
Nog zo eenZwakzinnige mongolen allemaal die eindelijk op de werkvloer eens een meisje tegenkomen, beetje lachen en ze zijn gelijk verliefd. Open er een hele subforum over man wtf
Ik heb mijn vriendin op de werkvloer ontmoet 11 jaar geleden. Was ook gelijk verliefd. Ging zelfs op het rooster kijken wanneer zij aan het werk was. Dan ging ik op die momenten invallen voor collega’s.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Selenophilia het volgende:
Hey ik vind jou wel leukquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Selenophilia het volgende:
Smoesje. Ik zou niet willen onderschatten welk effect de bizarre huidige tijdsgeest heeft op doodnormale dingen. Ik zou ook wel 3x nadenken voor een bepaalde move, heel voorzichtig, te maken. Dat heeft niets met verlegenheid van doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Iemand op een leuke, vriendelijke manier mee uit vragen is nooit grensoverschrijdend gedrag.
Dus vergeet dat smoesje, zet je over je verlegenheid heen en vraag haar.
Als mensen zichzelf wijsmaken dat iemand op een normale, vriendelijke manier uit vragen als seksueel grensoverschrijdend gedrag kan worden gezien, zijn dat smoesjes, inderdaad. Er is werkelijk niemand die dat op zichzelf als grensoverschrijdend zal betitelen of ervaren. Als de vrouw waar TS het over heeft dat wel doet, is ze zoals @Cue_ terecht opmerkt heeeel raar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:57 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Smoesje. Ik zou niet willen onderschatten welk effect de bizarre huidige tijdsgeest heeft op doodnormale dingen. Ik zou ook wel 3x nadenken voor een bepaalde move, heel voorzichtig, te maken. Dat heeft niets met verlegenheid van doen.
Ja echt, vraag je je dat af.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af hoe jij zo zuur bent geworden...
Dan vergeten we maar voor het gemak even dat mensen met terugwerkende kracht op twitter voor vanalles worden veroordeeld waarbij het prima kan zijn dat het vooraf er zo aan toe gaat als TS omschrijft. En dan is dat nog wel een smoesje uit verlegenheid of lafheid. Ik weet niet wat ik lees. Geeft maar weer aan hoe bizar de huidige tijd op dit punt is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als mensen zichzelf wijsmaken dat iemand op een normale, vriendelijke manier uit vragen als seksueel grensoverschrijdend gedrag kan worden gezien, zijn dat smoesjes, inderdaad. Er is werkelijk niemand die dat op zichzelf als grensoverschrijdend zal betitelen of ervaren. Als de vrouw waar TS het over heeft dat wel doet, is ze zoals @:Cue_ terecht opmerkt heeeel raar.
Welnee. Normaal vriendelijk vragen of ze een keer bij dat leuke nieuwe restaurantje koffie wil drinken met TS zal never nooit worden aangeduid als grensoverschrijdend gedrag.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:07 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dan vergeten we maar voor het gemak even dat mensen met terugwerkende kracht op twitter voor vanalles worden veroordeeld waarbij het prima kan zijn dat het vooraf er zo aan toe gaat als TS omschrijft. En dan is dat nog wel een smoesje uit verlegenheid of lafheid. Ik weet niet wat ik lees. Geeft maar weer aan hoe bizar de huidige tijd op dit punt is.
Ik heb geen enkele moeite om op dames af te stappen maar kan mij goed voorstellen dat TS om deze reden voorzichtig is. Werkelijk alles kan op het moment als grensoverschrijdend worden uitgelegd en dat gebeurd dan ook regelmatig, ook achteraf. De veroordeling is er al voor je je verhaal kan doen. Gevolg voor ts: baan kwijt? En ja dat zou vreemd zijn van de vrouw in kwestie maar het komt helaas op het moment best veel voor.
Het er niet mee eens zijn is 1 ding. Maar het je volstrekt niet voor kunnen stellen een heel ander.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welnee. Normaal vriendelijk vragen of ze een keer bij dat leuke nieuwe restaurantje koffie wil drinken met TS zal never nooit worden aangeduid als grensoverschrijdend gedrag.
Met betrekking tot het werk is het wel van belang goed te bedenken of TS zo nauw met haar samen werkt dat een afwijzing, blauwtje of einde van een eventuele relatie voor problemen zou kunnen zorgen wat hem betreft. Dat is het enige dat in deze constructie lastig kan zijn: het feit dat ze samen werken.
*kijkt naar de klokquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het er niet mee eens zijn is 1 ding. Maar het je volstrekt niet voor kunnen stellen een heel ander.![]()
Achja, het zoveelste bewijs voor mij dat we stuk zijn. Niet erg verder, ik pak er nog eentje.
Het zijn elke keer nieuwe accounts, dus waarschijnlijk 1 stalkende Fok!ker die steeds dezelfde vraag stelt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:19 schreef DjVero het volgende:
Wordt er nog wel gewerkt in B.V. Nederland met al die leuke collega's onderling gezien de topics hier op Fok?
Christus, is dat gewoon niet een ongekend lullige uitvlucht, omdat je niet wil toegeven dat je een beetje bang bent dat gewoon te doen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef ficus het volgende:
Probleem vind ik alleen dat we in een tijd leven waarin je vooral als man heel erg moet opletten wat je zegt. Het kleinste ding kan al opgevat worden als grensoverschrijdend gedrag. En dat houdt mij tegen om haar mee uit te vragen.
Als ze worden veroordeeld dan is het echt om grensoverschrijdend gedrag. Een manager of iets die aanhoudend vraagt of je een hapje met hem wil eten savonds in een restaurant zonder verdere aanleiding bv. Dan heb je nog een machtsverhouding enzo. Dat zijn totaal andere zaken dan waar het nu om gaat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:07 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dan vergeten we maar voor het gemak even dat mensen met terugwerkende kracht op twitter voor vanalles worden veroordeeld waarbij het prima kan zijn dat het vooraf er zo aan toe gaat als TS omschrijft. En dan is dat nog wel een smoesje uit verlegenheid of lafheid. Ik weet niet wat ik lees. Geeft maar weer aan hoe bizar de huidige tijd op dit punt is.
Ik heb geen enkele moeite om op dames af te stappen maar kan mij goed voorstellen dat TS om deze reden voorzichtig is. Werkelijk alles kan op het moment als grensoverschrijdend worden uitgelegd en dat gebeurd dan ook regelmatig, ook achteraf. De veroordeling is er al voor je je verhaal kan doen. Gevolg voor ts: baan kwijt? En ja dat zou vreemd zijn van de vrouw in kwestie maar het komt helaas op het moment best veel voor.
Wel grappig hoe vooral de dames hier weten voor te schrijven hoe mannen zich over dat grensoverschrijdend gedoe horen te voelen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze worden veroordeeld dan is het echt om grensoverschrijdend gedrag. Een manager of iets die aanhoudend vraagt of je een hapje met hem wil eten savonds in een restaurant zonder verdere aanleiding bv. Dan heb je nog een machtsverhouding enzo. Dat zijn totaal andere zaken dan waar het nu om gaat.
Ze zijn collega's en gaan al graag met z'n tweeen een rondje lopen. Kan je makkelijk vragen of ze buiten werk eens wat wil doen. Als er geen geflirt was, had het ook gewoon vriendschappelijk kunnen zijn en was er ook niets aan de hand.
Als ie het als date brengt ook geen probleem, zolang hij maar een evt nee als nee beschouwt en thats it.
Als ineens allerlei mannen het hele gebeuren enorm zwart/wit gaan zien of in de extreme zien, mag daar toch wel tegengeluid over komen?quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:26 schreef Rode_Wijn het volgende:
Wel grappig hoe vooral de dames hier weten voor te schrijven hoe mannen zich over dat grensoverschrijdend gedoe horen te voelen.
Zwart wit is het niet persé, je kan het zien als een extreme voorzichtigheid. Voor je het weet heb je als man zo'n beschuldiging aan je broek, dat is de sfeer die nu gecreëerd is. Niet dat alle mannen zo denken nu maar er zijn er meer dan ik zou willen. Ook ts kennelijk. En dat wordt dan ook nog door een andere user als 'smoesjes' afgedaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ineens allerlei mannen het hele gebeuren enorm zwart/wit gaan zien of in de extreme zien, mag daar toch wel tegengeluid over komen?
Niets over hoe je je wel of niet zou mogen voelen (vanuit mij dan in ieder geval)
Als jij echt bang bent dat de manier waarop je vrouwen benaderd geïnterpreteerd kan worden als seksueel grensoverschrijdend gedrag zou ik als ik jou was inderdaad maar even geen vrouwen benaderen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:58 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Zwart wit is het niet persé, je kan het zien als een extreme voorzichtigheid. Voor je het weet heb je als man zo'n beschuldiging aan je broek, dat is de sfeer die nu gecreëerd is. Niet dat alle mannen zo denken nu maar er zijn er meer dan ik zou willen. Ook ts kennelijk. En dat wordt dan ook nog door een andere user als 'smoesjes' afgedaan.
Ach ja, je kan volledige consent krijgen en na een paar maanden heeft ze spijt. Daar gaat je baantjequote:Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als jij echt bang bent dat de manier waarop je vrouwen benaderd geïnterpreteerd kan worden als seksueel grensoverschrijdend gedrag zou ik als ik jou was inderdaad maar even geen vrouwen benaderen.
Wie zn zusje?quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:53 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Zolang je geen AnthonyZeusje doet, moet het prima kunnen
Lul niet zo slap.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef ficus het volgende:
Volgens mij hebben sommigen gemist hoe erg het grensoverschrijdend gedrag is opgeblazen. Een vinger uitsteken naar een vrouw wordt door sommigen bij wijze van al opgevat als grensoverschrijdend. Dus zeker geen smoesjes, maar wel voorzichtigheid.
Als je een vraag stelt, hoef je haar nog met geen vinger aan te raken, hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef ficus het volgende:
Volgens mij hebben sommigen gemist hoe erg het grensoverschrijdend gedrag is opgeblazen. Een vinger uitsteken naar een vrouw wordt door sommigen bij wijze van al opgevat als grensoverschrijdend. Dus zeker geen smoesjes, maar wel voorzichtigheid.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef ficus het volgende:
Het is eigenlijk al zo duidelijk en de kantoordagen voelen aan als halve dates met haar, maar het is ons door de maatschappij zo lastig gemaakt om, zeker op het werk, acties te ondernemen.
Als dat alles is wat je er uit hebt opgemaakt kun je inderdaad maar beter gewoon niks meer doen naar vrouwen toe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef ficus het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat je met één vinger een vrouw best tevreden kan maken (dacht ik)quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je een vraag stelt, hoef je haar nog met geen vinger aan tevreden, hoor.
Lul niet johquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef ficus het volgende:
Is dit een verkapt ik ben een witte onderdrukte zielige man topic?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef ficus het volgende:
dat wat @miss_sly zegt.. wat heeft een vraag stellen met aanraken te maken?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef ficus het volgende:
Poeh, dat klinkt heftig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:58 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ach ja, je kan volledige consent krijgen en na een paar maanden heeft ze spijt. Daar gaat je baantje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |