quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef scrupuleus het volgende:
Kijk het nog even aan, wellicht zie je ze vliegen.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Selenophilia het volgende:
Nog zo eenZwakzinnige mongolen allemaal die eindelijk op de werkvloer eens een meisje tegenkomen, beetje lachen en ze zijn gelijk verliefd. Open er een hele subforum over man wtf
Ik vraag mij wel eens af hoe jij zo zuur bent geworden...quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Selenophilia het volgende:
Nog zo eenZwakzinnige mongolen allemaal die eindelijk op de werkvloer eens een meisje tegenkomen, beetje lachen en ze zijn gelijk verliefd. Open er een hele subforum over man wtf
Ik heb mijn vriendin op de werkvloer ontmoet 11 jaar geleden. Was ook gelijk verliefd. Ging zelfs op het rooster kijken wanneer zij aan het werk was. Dan ging ik op die momenten invallen voor collega’s.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Selenophilia het volgende:
Hey ik vind jou wel leukquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Selenophilia het volgende:
Smoesje. Ik zou niet willen onderschatten welk effect de bizarre huidige tijdsgeest heeft op doodnormale dingen. Ik zou ook wel 3x nadenken voor een bepaalde move, heel voorzichtig, te maken. Dat heeft niets met verlegenheid van doen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Iemand op een leuke, vriendelijke manier mee uit vragen is nooit grensoverschrijdend gedrag.
Dus vergeet dat smoesje, zet je over je verlegenheid heen en vraag haar.
Als mensen zichzelf wijsmaken dat iemand op een normale, vriendelijke manier uit vragen als seksueel grensoverschrijdend gedrag kan worden gezien, zijn dat smoesjes, inderdaad. Er is werkelijk niemand die dat op zichzelf als grensoverschrijdend zal betitelen of ervaren. Als de vrouw waar TS het over heeft dat wel doet, is ze zoals @Cue_ terecht opmerkt heeeel raar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:57 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Smoesje. Ik zou niet willen onderschatten welk effect de bizarre huidige tijdsgeest heeft op doodnormale dingen. Ik zou ook wel 3x nadenken voor een bepaalde move, heel voorzichtig, te maken. Dat heeft niets met verlegenheid van doen.
Ja echt, vraag je je dat af.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik vraag mij wel eens af hoe jij zo zuur bent geworden...
Dan vergeten we maar voor het gemak even dat mensen met terugwerkende kracht op twitter voor vanalles worden veroordeeld waarbij het prima kan zijn dat het vooraf er zo aan toe gaat als TS omschrijft. En dan is dat nog wel een smoesje uit verlegenheid of lafheid. Ik weet niet wat ik lees. Geeft maar weer aan hoe bizar de huidige tijd op dit punt is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als mensen zichzelf wijsmaken dat iemand op een normale, vriendelijke manier uit vragen als seksueel grensoverschrijdend gedrag kan worden gezien, zijn dat smoesjes, inderdaad. Er is werkelijk niemand die dat op zichzelf als grensoverschrijdend zal betitelen of ervaren. Als de vrouw waar TS het over heeft dat wel doet, is ze zoals @:Cue_ terecht opmerkt heeeel raar.
Welnee. Normaal vriendelijk vragen of ze een keer bij dat leuke nieuwe restaurantje koffie wil drinken met TS zal never nooit worden aangeduid als grensoverschrijdend gedrag.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:07 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dan vergeten we maar voor het gemak even dat mensen met terugwerkende kracht op twitter voor vanalles worden veroordeeld waarbij het prima kan zijn dat het vooraf er zo aan toe gaat als TS omschrijft. En dan is dat nog wel een smoesje uit verlegenheid of lafheid. Ik weet niet wat ik lees. Geeft maar weer aan hoe bizar de huidige tijd op dit punt is.
Ik heb geen enkele moeite om op dames af te stappen maar kan mij goed voorstellen dat TS om deze reden voorzichtig is. Werkelijk alles kan op het moment als grensoverschrijdend worden uitgelegd en dat gebeurd dan ook regelmatig, ook achteraf. De veroordeling is er al voor je je verhaal kan doen. Gevolg voor ts: baan kwijt? En ja dat zou vreemd zijn van de vrouw in kwestie maar het komt helaas op het moment best veel voor.
Het er niet mee eens zijn is 1 ding. Maar het je volstrekt niet voor kunnen stellen een heel ander.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Welnee. Normaal vriendelijk vragen of ze een keer bij dat leuke nieuwe restaurantje koffie wil drinken met TS zal never nooit worden aangeduid als grensoverschrijdend gedrag.
Met betrekking tot het werk is het wel van belang goed te bedenken of TS zo nauw met haar samen werkt dat een afwijzing, blauwtje of einde van een eventuele relatie voor problemen zou kunnen zorgen wat hem betreft. Dat is het enige dat in deze constructie lastig kan zijn: het feit dat ze samen werken.
*kijkt naar de klokquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het er niet mee eens zijn is 1 ding. Maar het je volstrekt niet voor kunnen stellen een heel ander.![]()
Achja, het zoveelste bewijs voor mij dat we stuk zijn. Niet erg verder, ik pak er nog eentje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |