Ik hoop dat ze zure zeurders als Linda Martin en die nsf juryleden enzo kan bewijzen dat ze verkeerd zitten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef Cee het volgende:
M'n stream bufferde even, laatste stuk gemist. Was allemaal verder solide wat Brooke deed, maar toch bekruipt me het gevoel dat dit een NQ wordt.
Alleen dat laatste, en dan beide. Australië mag echt wel gewoon door.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Australie een NQ en hopelijk ierland of georgie een shcok qualifier.
Oh ja, ik verwacht ook wel dat ze een paar jurypuntjes kan pakken. Voor een 16e of 17e juryplek of zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:00 schreef Cee het volgende:
Ze klinkt verder oké, niet slechter dan Brooke of zo, veel beter dan een Emma Muscat of een Andromache, die veel meer kans maken met een lied dat ook echt niet veel beter is. Oké, dat van Emma Muscat wel, maar scroll even door.
Zet de stream uit ze praten poep.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Matts hoofdjes hebben dat als een NQ![]()
![]()
Ja dat zie ik dus niet gebeurenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Matts hoofdjes hebben dat als een NQ![]()
![]()
Gaat ook wel door toch ja toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:02 schreef Momo het volgende:
Bij de bookies staat Stefan als nummer 3 of 4 deze semi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |