Goed dat ik dit lees, wij hadden bijna ja gezegd tegen een offerte van 6200.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:52 schreef SQ het volgende:
[..]
Wij betaalden 4500 voor 3 separate units. Wel met de kanttekening dat er flink wat meters leidingwerk uit het zicht is aangelegd en mijn man persé daikin units wilde. Het kan denk ik wel voor minder.
Nou dan is dat toch vergelijkbaar?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Goed dat ik dit lees, wij hadden bijna ja gezegd tegen een offerte van 6200.
Weliswaar voor 4 units en een ingewikkelde dakdoorvoer op een monumentaal pand, maar ik denk dat we nog een rondje offertes gaan opvragen.
(6200 / 4) * 3 = 4650, dus betaal je maar 150 euro te veel in verhouding toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
vind je? Ik vind 1700 meer daarvoor wel erg veel.
Wij hadden ook nog een leverancier die pertinent weigerde om inzage te geven in de afzonderlijke kostenposten en de opbouw van de totaalprijs. Die hoefde dus niet terug te komenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:30 schreef exode het volgende:
Burdie, hier rekenden ze 750 euro voor een dakdoorvoer door een schuin dak. Was wel voor ventilatie maar zal vast niet veel schelen. Dus dat is een leuke extra kostenpost.
Per unit wel ja, dat is totaal 600. Vind ik de moeite van een extra rondje offertes opvragen wel waardquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:03 schreef Viv het volgende:
[..]
(6200 / 4) * 3 = 4650, dus betaal je maar 150 euro te veel in verhouding toch?
Dit is sowieso waar. Wij kregen echt heel uiteenlopende offertes en soms is dat verklaarbaar (keuze tussen A- en B-merk bijvoorbeeld) en soms ook totaal niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Per unit wel ja, dat is totaal 600. Vind ik de moeite van een extra rondje offertes opvragen wel waard.
Huh? @SQ betaalde 4500 voor 3 units, dus 1500 per unit. Jouw offerte is 6200 voor 4 units, dus 1550 per unit. Dan betaal je toch geen 600 euro in totaal te veel?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Per unit wel ja, dat is totaal 600. Vind ik de moeite van een extra rondje offertes opvragen wel waard.
Geen bètapakket zeker, of wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Welke heb je besteld?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:05 schreef Nijna het volgende:
Eind vorig jaar een nieuwe elektrische auto besteld... ze verwachtte toen eind januari.
Intussen is het elke keer als we bellen om te vragen of er al nieuws is, later... Er is nog steeds geen officiele datum, maar nu zeggen ze eind van dit jaar... maar het kan ook eerder of later worden.
Dus eigenlijk weten ze nog steeds niks. Geduld is een schone zaak toch.
Hopelijk helpt het smeerseltje. Bij twijfel gewoon opnieuw bellen en dan misschien toch proberen om wel op het spreekuur te mogen komen ipv bellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:00 schreef Mushanga71 het volgende:
HA belde. Hij denkt contact eczeem, al heb ik geen flauw idee waarvan want er is niks veranderd qua wasmiddel of wat dan ook. En als het dat wel zou zijn, moet ik er in de nacht ook last van hebben🙄. Crème gekregen.
Zwelling in hals zou een opgezette klier kúnnen zijn. Zit op de plek van de schildklier maar volgens hem komt een jodiumtekort niet meer voor... Alst erger wordt moet ik weer bellen en langs komen. Goed opgeschoten zo![]()
@:Nijna, oude auto nog niet verkocht, hoop ik?
Ga ik doen alst niet minder wordtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:03 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het smeerseltje. Bij twijfel gewoon opnieuw bellen en dan misschien toch proberen om wel op het spreekuur te mogen komen ipv bellen.
De oude auto ruilen we in als de nieuwe komt, dus die hebben we nog. En we hebben ook mijn koekblikje nog, dus luxe probleem. Maar vooral gewoon niet leuk, zoveel langer wachten dan waar je op had gerekend. Maar wie weet vaart er binnenkort ineens een boot de haven in waar de onze op staat, want het schijnt nogal verrassend te gaan met de leveringen steeds... we gaan het zien. Maar inmiddels proberen we maar niet te hard vast te houden aan een datum...
Oh goed dat je het zegt, ik kijk ook graag, volgens mij vorige week vergeten, maar als ik snel ben kan ik t nog terugkijken denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:13 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ga ik doen alst niet minder wordt![]()
Gelukkig, nog wel vervoer dus. Zou wat zijn als je die al verkocht had omdat je er vanuit ging dat ie op tijd geleverd zou worden.
Maar snap dat je baalt. Je kijkt er toch naar uit. Zal voor je duimen dat ie ineens zomaar binnen komt![]()
Straks met zoon verraders kijken. Vind het zo'n gaaf programma
Anders neem je vandaag op en kijk je eerst vorige week want het was spannendquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oh goed dat je het zegt, ik kijk ook graag, volgens mij vorige week vergeten, maar als ik snel ben kan ik t nog terugkijken denk ik
We hebben de ziggo box weggezet, want die gebruikten we nooit... Ik ben het nu aan het terugkijkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:44 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Anders neem je vandaag op en kijk je eerst vorige week want het was spannend![]()
Had vorige week niet live gekeken en zag op RTLnieuws wát eruit was. Gelukkig niet wie dus we kijken maar gewoon weer meteen.
Tis écht een leuk programma
Zo kan het ook jahquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:49 schreef Nijna het volgende:
[..]
We hebben de ziggo box weggezet, want die gebruikten we nooit... Ik ben het nu aan het terugkijken. En dan kan ik tot volgende week vrijdag die van vanavond terugkijken
. Ik kijk bijna nooit live
leuk programma inderdaad.
Dat lees ik meestal niet dus dat komt goedquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:56 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zo kan het ook jahKijk alleen wel uit bij RTL nieuws lezen want daar staat de uitslag dus. Niet handig.
Kan natuurlijk ook. Ik bestel nooit kleren online. Dat blijkt wel weer met mijn onervarenheid.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:05 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat lees ik meestal niet dus dat komt goed. Of ik kijk in 1x door
@:amaranta, geen ervaring met die dingen. Maar als je ze makkelijk kan retourneren zou je dan niet beide maten kunnen bestellen en kijken wat het beste zit en dan de niet passende omruilen voor de andere maat?
Oh dat is minder...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:13 schreef amaranta het volgende:
Hmmm Als het onder panty’s valt kunnen ze niet geretourneerd worden.
Snags rekken echt goed mee en zakken zelden af, dus ik zou de grotere maat hier zeker wel aandurven!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef amaranta het volgende:
Chicas,
Jullie hebben het hier wel eens over snagtights gehad, En nu zag ik dat ze ook broekjes hebben voor onder jurkjes. Ik wil er eigenlijk wel één of twee bestellen.
Ik heb alleen eigenlijk geen idee hoe de maatvoering is?
Als ik kijk bij Prominente billen en/of ronde buik kom ik uit bij c. Want ik heb een ronde buik, maar geen dikke kont.
Als ik kijk bij Kleine billen en/of platte buik kom ik uit bij A/B want ik heb gewone billen maar geen platte buik 😇😅
Op de website staat dat je bij twijfel de grootste maat moet nemen. Maar het zou ook wel vervelend zijn als het zo’n afzak ding is. Ik heb wel eens bij panty’s dat als ze te groot zijn ik de hele tijd aan het optrekken bent.
Ik zou voor de grootste maat gaan dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef amaranta het volgende:
Chicas,
Jullie hebben het hier wel eens over snagtights gehad, En nu zag ik dat ze ook broekjes hebben voor onder jurkjes. Ik wil er eigenlijk wel één of twee bestellen.
Als ik kijk bij Prominente billen en/of ronde buik kom ik uit bij c. Want ik heb een ronde buik, maar geen dikke kont.
Als ik kijk bij Kleine billen en/of platte buik kom ik uit bij A/B want ik heb gewone billen maar geen platte buik 😇😅
Op de website staat dat je bij twijfel de grootste maat moet nemen. Maar het zou ook wel vervelend zijn als het zo’n afzak ding is. Ik heb wel eens bij panty’s dat als ze te groot zijn ik de hele tijd aan het optrekken bent.
En zitten ze ook lekker bij de buik?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik zou voor de grootste maat gaan dan.
Ik twijfelde tussen D en E, koos voor E en die zitten echt perfect. Heb gewone panty's, wollen en ook de chub rub shorts. Dit zijn voor mij de enige 'wielrenbroekjes' die niet opkrullen/knellen/kapotgaan, dus er zijn nog een paar kleuren onderweg voor me nu. Vind ze echt ideaal.
Of apekoppenvirusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:00 schreef Mushanga71 het volgende:
HA belde. Hij denkt contact eczeem, al heb ik geen flauw idee waarvan want er is niks veranderd qua wasmiddel of wat dan ook. En als het dat wel zou zijn, moet ik er in de nacht ook last van hebben🙄. Crème gekregen.
Zwelling in hals zou een opgezette klier kúnnen zijn. Zit op de plek van de schildklier maar volgens hem komt een jodiumtekort niet meer voor... Alst erger wordt moet ik weer bellen en langs komen. Goed opgeschoten zo![]()
@:Nijna, oude auto nog niet verkocht, hoop ik?
Ik heb snagtights panties, maattabel gevolgd en voor mij zitten ze te strak bij de buik. To be fair heb ik prikkelbare darmen, dus kan wat minder hebben dan de gemiddelde persoon.quote:
We gaan het zienquote:Op vrijdag 20 mei 2022 23:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of apekoppenvirus
De ziekte begint vaak met koorts, hoofdpijn, spierpijn, gezwollen lymfeklieren, rillingen en moeheid. Na een tot drie dagen verschijnen er vlekken op de huid. Die beginnen meestal in het gezicht en verspreiden zich over het hele lichaam. Bij het merendeel van de recente gevallen begon de uitslag volgens het RIVM
Ik zweer er bij, ze zitten bij mij ruim, als in ‘ik kan ze over mijn tieten heen trekken als speelpakje, maar ze zakken niet af.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:01 schreef amaranta het volgende:
Chicas,
Zo veel vragen over jouw spel.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:23 schreef BE het volgende:
[..]
Ik zweer er bij, ze zitten bij mij ruim, als in ‘ik kan ze over mijn tieten heen trekken als speelpakje
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb jij geen fantasie?![]()
No questions at all.
Das best wel balen van je pakketjequote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:53 schreef TolstoiFan het volgende:
First world problems: ik had afgelopen woensdagavond wat besteld bij Zalando. Krijg ik net een mailtje dat het volgende week woensdag bezorgd wordt. Normaal geen probleem (al vind ik een week wel lang duren....), maar dat is precies de dag dat wij naar Limburg vertrekken![]()
![]()
![]()
Moet ik weer wat bij de buren gaan regelen.
Verder net de badkamer van boven tot onder schoongemaakt![]()
![]()
![]()
Vreselijk zo'n tik om alles schoon te willen hebben voordat je op vakantie gaat
![]()
![]()
Iemand verder nog leuke tips om ergens te gaan eten (lunch of diner) in Limburg met een kleuter? We zitten vlakbij Mechelen.
Hijgend hert in vijlen schijnt goed te zijn. Maar ik heb geen idee of het ook leuk is met kinderen. Ik heb alleen een keer (even) op het terras gezeten daar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:53 schreef TolstoiFan het volgende:
First world problems: ik had afgelopen woensdagavond wat besteld bij Zalando. Krijg ik net een mailtje dat het volgende week woensdag bezorgd wordt. Normaal geen probleem (al vind ik een week wel lang duren....), maar dat is precies de dag dat wij naar Limburg vertrekken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand verder nog leuke tips om ergens te gaan eten (lunch of diner) in Limburg met een kleuter? We zitten vlakbij Mechelen.
De Pannekoekenmolen in Gulpen? Ik ben natuurlijk al wel een tijd uit de kleine kinderen, maar heb daar indertijd wel leuk gezeten met de kinderen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:53 schreef TolstoiFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die tip had mijn man vanochtend ook gekregen in een speeltuin van een vader, die graag naar Limburg op vakantie gaatquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:23 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hijgend hert in vijlen schijnt goed te zijn. Maar ik heb geen idee of het ook leuk is met kinderen. Ik heb alleen een keer (even) op het terras gezeten daar.
Maar ik ken veel mensen die daar over roepen dat je daar naar toe moet omdat het lekker eten is daar.
Is volgens mij het hoogst gelegen café in Nederland (dan tellen cafés op hoge verdiepingen niet mee hè) uitzicht op de weg er naar toe is in ieder geval al mooi
Ga ik ook eens bekijken, dank voor de tip!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:15 schreef livelink het volgende:
[..]
De Pannekoekenmolen in Gulpen? Ik ben natuurlijk al wel een tijd uit de kleine kinderen, maar heb daar indertijd wel leuk gezeten met de kinderen.
Wij zijn 2x met kinderen in die leeftijd hier geweest:quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:53 schreef TolstoiFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uitspanning de Nachtengaal in Meersen, ligt een grote speeltuin bij en je kunt zowel buiten als binnen zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:53 schreef TolstoiFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bezorging via post.nl? Daarbij kun je aangeven dat t pakket op een alternatieve plaats mag worden geleverd, bv het post.nl punt (of de burenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:53 schreef TolstoiFan het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |