JUICHEN BIJ DE CORNERVLAGquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan hét gifje van het Eredivisieseizoen;
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Die haller ziet er gewoon uit als een mexicaanse drugsdealer
en waarschijnljk handelt die in drugs
Blijft goud , dit gifjequote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan hét gifje van het Eredivisieseizoen;
[ afbeelding ]
Ik zou dat geweldig vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:45 schreef Tagliano het volgende:
@:ggmm nog best kans dat Heracles nog de playoffs ingaat met deze tussenstanden
Ik ben nu dus dat nieuwe seizoen aan het kijken maar eigenlijk heb ik geen idee meer waar het over gaatquote:
Dat zou ik erg zielig en stiekem best grappig vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:45 schreef Tagliano het volgende:
@:ggmm nog best kans dat Heracles nog de playoffs ingaat met deze tussenstanden
Het Leidseplein is afgebroken dus denk het wel.quote:
Zo lastig is dat toch niet te volgen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nu dus dat nieuwe seizoen aan het kijken maar eigenlijk heb ik geen idee meer waar het over gaat
Dat is erg zonde want het is fantastisch.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nu dus dat nieuwe seizoen aan het kijken maar eigenlijk heb ik geen idee meer waar het over gaat
2 punten voorsprong op Sparta en daar moeten ze zondag tegen!quote:
Waar is het kampioensfeest?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Blijft goud , dit gifje
Die Brabantse tokkies
@Slobeend snapte er ook al niks meer vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@Slobeend begreep het ook al niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo lastig is dat toch niet te volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |