Verplicht een jaartje de trekker op sturen ergens in de achterhoekquote:

Ik had zaadjes maar die komen niet erg op.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga even mijn lavendel in een grote pot zetten, het ziet er een beetje zielig uit nu.

Wintertje Siberiëquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Verplicht een jaartje de trekker op sturen ergens in de achterhoek

Prachtigquote:

Ik ken dat spul niet maar wens je een goede avondquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb net 5 GR 'KRATOM' naar binnengewerekt, ben benieuwd, wil extra stoned kungfu films kijken, ONGBak enzo, mag hopen dat het iets doet.

Klinkt wel spannendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb net 5 GR 'KRATOM' naar binnengewerekt, ben benieuwd, wil extra stoned kungfu films kijken, ONGBak enzo, mag hopen dat het iets doet.

Ik las dat het in veel landen, azie, verboden is, maar hier niet, dus ik dacht, een legale opiaat?, Echt, ???. Dus dan maar testen of het iets doet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken dat spul niet maar wens je een goede avond

Pure opium roken beste wat er isquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik las dat het in veel landen, azie, verboden is, maar hier niet, dus ik dacht, een legale opiaat?, Echt, ???. Dus dan maar testen of het iets doet.

Ja heb al even gegoogled net en de bijwerkingen vallen mee.En dat verbieden is recent geloof ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik las dat het in veel landen, azie, verboden is, maar hier niet, dus ik dacht, een legale opiaat?, Echt, ???. Dus dan maar testen of het iets doet.

quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:54 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee, daar beginnen we niet meer aan, slecht idee. Veels te heftig gekkie.

O dan wacht ik even met de planten water geven 😉quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:13 schreef Koen66 het volgende:
Het ziet er buiten uit alsof het ieder moment kan gaan regenen maar dat gebeurt pas na 9 uur

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |