Ja, dat welquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
maar de bovenbuuf wel die van jou
Je moet eens met Mario gaan praten met je poep en scheten fetishquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat wij op de begaande grond wonen, dan kan ik nooit de tuin van de onderbuuf bemesten
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet eens met Mario gaan praten met je poep en scheten fetish
Check.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:33 schreef ToT het volgende:
Wat ik heb gegeten:
slang
krokodil
complete kikkertjes met kop en ingewanden en al
pad
krekels
meelwormen
zwarte schorpioenen
zeekomkommer (NOOIT WEER!![]()
![]()
)
springbok
struisvogel
en vast nog wel meer aparte dingen.
Alles smaakt naar kip.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:36 schreef FranticDJ het volgende:
krokodil is ook niet zo bijzonder.. houdt het midden tussen kip/varkensvlees en vis
Met mario hebben we een aparte app groep om onze poep en scheet ervaringen te delen en elkaar tips en tricks te gevenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet eens met Mario gaan praten met je poep en scheten fetish
ik kan dat beamenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met mario hebben we een aparte app groep om onze poep en scheet ervaringen te delen en elkaar tips en tricks te geven
Had je de video die mario vanmiddag stuurde al gezien?quote:
Ik vond hem wel een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je de video die mario vanmiddag stuurde al gezien?
Ja ik had gelijk naar de manager doorgestuurdquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Had je de video die mario vanmiddag stuurde al gezien?
Tsja, mario is nou eenmaal edgyquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vond hem wel een beetje ver gaan.
Kun je morgen vroeg gelijk even langs het kantoor van je manager voor een promotiequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik had gelijk naar de manager doorgestuurd
Een promotie en een schrale aars.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je morgen vroeg gelijk even langs het kantoor van je manager voor een promotie
Ik zit net te kijken waar ik jou een plek kan geven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Koen66 het volgende:
Ben hier al ff niet langsgeweest, zie nu pas DE OP [
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken waar ik jou een plek kan geven.
Ach, Hema is ondertussen al best wat gewendquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een promotie en een schrale aars.
Jazekerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb je nog meegekeken naar de Vlaamse mol??
gaat wel wat meer in dan alleen rookworst?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, Hema is ondertussen al best wat gewend
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit net te kijken waar ik jou een plek kan geven.
Kon het zondag helaas niet live zien, maar ondanks de pech inderdaad ook weer echt genotenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jazekerviel zondag een tikje tegen maar overall een leuk seizoen
Jazeker!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gaat wel wat meer in dan alleen rookworst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |