Benfica is wel hard aangekomen en dan de keepers, andere blessures, geen diepgang op de vleugelquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorheen in die seizoenen onder De Boer was dat omdat je beste spelers waren weggekocht in de zomer en omdat het team toen ingespeeld moest raken over het hele seizoen. Maar nu Ajax vaker spelers langer kan behouden zie je dat er dan toch ineens een dipje komt bij bijvoorbeeld een uitschakeling CL of door zelfoverschatting.
Benieuwd wat ze gaan doen qua keepers wel, want een Stekelenburg kan eigenlijk echt niet meer.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Benfica is wel hard aangekomen en dan de keepers, andere blessures, geen diepgang op de vleugel
Setford doorschuiven hopelijk en Gorter eerste keeper.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze gaan doen qua keepers wel, want een Stekelenburg kan eigenlijk echt niet meer.
Pasveer eigenlijk ook niet al is die me echt meegevallen, daar moet je echt wel serieus in investerenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze gaan doen qua keepers wel, want een Stekelenburg kan eigenlijk echt niet meer.
Benfica is echt de (negatieve) ommekeer geweest vrees ik. Ondanks die schitterende poulefase, en daarna was je er tegen Liverpool toch uitgevlogen, maar toch ontzettende teleurstelling.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Benfica is wel hard aangekomen en dan de keepers, andere blessures, geen diepgang op de vleugel
dat is wel mooi maar ook dat je als laatste van de top begint aan het seizoen, 2 weken extra voorbereiding is zeker voor een nieuw team en trainer belangrijk al weet ik niet precies wanneer die anderen europees al aan de bak moetenquote:Op donderdag 12 mei 2022 09:01 schreef manny het volgende:
Maar goed. De miljoenen zijn weer zeker. Verbouwing kan beginnen.
Als Feyenoord dat cupje wint zitten ze in de groepsfase van de EL. De 3e voorronde CL (PSV) is 2-9 augustus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel mooi maar ook dat je als laatste van de top begint aan het seizoen, 2 weken extra voorbereiding is zeker voor een nieuw team en trainer belangrijk al weet ik niet precies wanneer die anderen europees al aan de bak moeten
Hij was opgelucht vanwege het kampioenschap, omdat het lastig was geweest zei hij zelf. Maar zal ook wel wat frustratie vanwege zijn reservebeurt en kritiek van Ten Hag zijn. Ach, een beetje raar juichen heb ik liever dan een domme tackle en die hebben we dit seizoen niet van hem gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:46 schreef GGMM het volgende:
Wat liep Berghuis nou eigenlijk hysterisch te doen gisteren?
Hij kwam meer gefrustreerd over dan blij, maar oke.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was blij vanwege het kampioenschap, omdat het lastig was geweest zei hij zelf. Maar zal ook wel wat frustratie vanwege zijn reservebeurt en kritiek van Ten Hag zijn. Ach, een beetje raar juichen heb ik liever dan een domme tackle en die hebben we dit seizoen niet van hem gezien.
NIEMAND ZIT IN MIJN HOOFDquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kwam meer gefrustreerd over dan blij, maar oke.
En dat liever dat een smerige tackle dat is zeker waarmaar volgend jaar zal nog moeilijker worden, dus hopelijk blijft het hierbij.
Geen idee waarom ik daar blij typte.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat liever dat een smerige tackle dat is zeker waarmaar volgend jaar zal nog moeilijker worden, dus hopelijk blijft het hierbij.
Frustratie en mislukte slidingquote:Op donderdag 12 mei 2022 10:46 schreef GGMM het volgende:
Wat liep Berghuis nou eigenlijk hysterisch te doen gisteren?
We gaan het zien. Zijn Engels is wel 'beter' dan dat van Van Gaal.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar het zou me ook niet verbazen als de professor het wel gaat redden. Hij heeft gochme en intelligentie.
En gun het m ook.
Zoals Advocaat al treffend zei ‘Berghuis is een jongen met buien’. Denk dat je dat gedrag nooit uit hem gaat krijgen, alhoewel Berghuis ook bij ons periodes had waarin hij zich voorbeeldig gedroeg.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij een topclub gaan spelenquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zoals Advocaat al treffend zei ‘Berghuis is een jongen met buien’. Denk dat je dat gedrag nooit uit hem gaat krijgen, alhoewel Berghuis ook bij ons periodes had waarin hij zich voorbeeldig gedroeg.
Verschil is ook wel dat hij altijd zeker was van zijn basisplek bij ons, dat is hij bij Ajax niet en als de prestaties bij Ajax niet goed zijn gaat ie dat moeilijk kunnen verkroppen.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 11:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij een topclub gaan spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |