Ja tegen de lamme en de tegen de blinde, Union waar zelfs Nieuwkoop een vaste waarde is...quote:
Caro Calvagniquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:58 schreef Heeinz het volgende:
Onze latino's hebben wel bijzonder lekkere vriendinnen hè
Ja doet Ten Hag ook toch? Kan er niks van natuurlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja tegen de lamme en de tegen de blinde, Union waar zelfs Nieuwkoop een vaste waarde is...
De glorietijden van vroeger zullen nooit meer terug komenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een kampioenschap zonder Veltman is per definitie niks waard @:adames
Nachtkaars seizoen. Alweer.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:11 schreef Heeinz het volgende:
Uiteindelijk heb je natuurlijk een goede eerste seizoenshelft gehad, denk ook aan CL groepsfase en mooie 5-0 tegen PSV maar op een paar wedstrijden (en vooral opluchtingen) na waren de afgelopen maanden natuurlijk verschrikkelijk
Waar ze wel gewoon flink op achter stonden toen hij kwamquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:03 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja tegen de lamme en de tegen de blinde, Union waar zelfs Nieuwkoop een vaste waarde is...
Alweer? De eerdere kampioenschappen van Ten Hag waren dat zeker niet.. Alleen het seizoen dat afgebroken werd, zou je zo kunnen noemen, daar vielen ze flink terug in de laatste maanden dat er nog gevoetbald werd. Maar dat seizoen eindigde niet als een nachtkaars, daar ging het licht gewoon uitquote:
hij ging voor de hoofdprijs dus dat lijkt me stugquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ten Hag gaat Frenkie ophalen bij Barcelona. Zou Ajax nog een deal hebben voor iets van een doorverkoop?
Zal me niks verbazen, Bartomeu blonk uit in het maken van slechte deals.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ten Hag gaat Frenkie ophalen bij Barcelona. Zou Ajax nog een deal hebben voor iets van een doorverkoop?
Oja, jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Was je vergeten eerder in mijn korte lijstje.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:13 schreef Tarado het volgende:
Ajacieden gefeliciteerd!Toch weer gelukt en verdiend al ging het wat moeizaam de laatste tijd, maar moeizaam winnen telt ook.
Ik geeft dit seizoen een 7, een rondje meer in de CL had wel gemoeten voor een hoger cijfer
Wat heeft juventus gemaakt vanavond?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Weer een onverdiende kampioen. Daar heeft Ajax wel een handje van.
Doen ze de laatste jaren wel vaker.
En die sneue spelers nog blij doen ook. Wees nederig dat je het zo onverdiend wint. Niet net doen alsof je het zelf verdiend hebt.
Was hij niet tactische genie dat die de onkkunde van Ten Hag compenseerde?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd allen.
Wel fijn dat jullie ons volgend jaar een eerlijke kans willen geven met Schreuder.
Een post met hoofdletters en interpunctie. Wat is dit, @Tarado ? Zit je aan de drank?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:13 schreef Tarado het volgende:
Ajacieden gefeliciteerd!Toch weer gelukt en verdiend al ging het wat moeizaam de laatste tijd, maar moeizaam winnen telt ook.
Ik geeft dit seizoen een 7, een rondje meer in de CL had wel gemoeten voor een hoger cijfer
Hoog cijfer wel. Gefeliciteerd allenquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:13 schreef Tarado het volgende:
Maar het zou me ook niet verbazen als de professor het wel gaat redden. Hij heeft gochme en intelligentie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:16 schreef freaky40 het volgende:
Ten Hag gaat Nederland nog missen. Best ventje, maar ik denk dat hij het onderschat, Engeland.
neem nog een prikquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Weer een onverdiende kampioen. Daar heeft Ajax wel een handje van.
Doen ze de laatste jaren wel vaker.
En die sneue spelers nog blij doen ook. Wees nederig dat je het zo onverdiend wint. Niet net doen alsof je het zelf verdiend hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |