Oja, jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Was je vergeten eerder in mijn korte lijstje.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:13 schreef Tarado het volgende:
Ajacieden gefeliciteerd!Toch weer gelukt en verdiend al ging het wat moeizaam de laatste tijd, maar moeizaam winnen telt ook.
Ik geeft dit seizoen een 7, een rondje meer in de CL had wel gemoeten voor een hoger cijfer
Wat heeft juventus gemaakt vanavond?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Weer een onverdiende kampioen. Daar heeft Ajax wel een handje van.
Doen ze de laatste jaren wel vaker.
En die sneue spelers nog blij doen ook. Wees nederig dat je het zo onverdiend wint. Niet net doen alsof je het zelf verdiend hebt.
Was hij niet tactische genie dat die de onkkunde van Ten Hag compenseerde?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd allen.
Wel fijn dat jullie ons volgend jaar een eerlijke kans willen geven met Schreuder.
Een post met hoofdletters en interpunctie. Wat is dit, @Tarado ? Zit je aan de drank?quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:13 schreef Tarado het volgende:
Ajacieden gefeliciteerd!Toch weer gelukt en verdiend al ging het wat moeizaam de laatste tijd, maar moeizaam winnen telt ook.
Ik geeft dit seizoen een 7, een rondje meer in de CL had wel gemoeten voor een hoger cijfer
Hoog cijfer wel. Gefeliciteerd allenquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:13 schreef Tarado het volgende:
Maar het zou me ook niet verbazen als de professor het wel gaat redden. Hij heeft gochme en intelligentie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:16 schreef freaky40 het volgende:
Ten Hag gaat Nederland nog missen. Best ventje, maar ik denk dat hij het onderschat, Engeland.
neem nog een prikquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef bianconeri het volgende:
En die sneue spelers nog blij doen ook. Wees nederig dat je het zo onverdiend wint. Niet net doen alsof je het zelf verdiend hebt.
Gochmequote:Op donderdag 12 mei 2022 00:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Maar het zou me ook niet verbazen als de professor het wel gaat redden. Hij heeft gochme en intelligentie.
En gun het m ook.
Argumenten?quote:
Het is gogme vandaar dat de taalkundige correctiaanse wijsneuzen weer uit diepe krochten van het groene boekje zijn gekropen. Ze wijzen je subtiel op je faalhazerij met betrekking tot de Neerlandse taal.quote:
Moet kunnen, jatog.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is gogme vandaar dat de taalkundige correctiaanse wijsneuzen weer uit diepe krochten van het groene boekje zijn gekropen. Ze wijzen je subtiel op je faalhazerij met betrekking tot de Neerlandse taal.
Jouw hoofd.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef bianconeri het volgende:
Maar wel meer een type assistent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Was hij niet tactische genie dat die de onkkunde van Ten Hag compenseerde?
eerste seizoenshelft was wel een 8, 2e een 6 maar 6 voor een kampioenschap vind ik ook wel heel weinigquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoog cijfer wel. Gefeliciteerd allen
Ja ik weet niet meer welke users het waren hier maar er waren er toch een aantal die dachten dat alles aan hem te danken was in dat goeie CL seizoen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Was hij niet tactische genie dat die de onkkunde van Ten Hag compenseerde?
Kan beide.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is gogme vandaar dat de taalkundige correctiaanse wijsneuzen weer uit diepe krochten van het groene boekje zijn gekropen. Ze wijzen je subtiel op je faalhazerij met betrekking tot de Neerlandse taal.
Hij scheen in ieder geval goede banden met de Telegraaf te hebben. Dat is altijd handig als trainer van Ajax.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer welke users het waren hier maar er waren er toch een aantal die dachten dat alles aan hem te danken was in dat goeie CL seizoen.
We gaan het meemaken, Huntelaar is enthousiast over hem en dat schijnt de spelersgroep ook wel te zijn.
Voor een blauwe?quote:
Dat was valentijn driessenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik weet niet meer welke users het waren hier maar er waren er toch een aantal die dachten dat alles aan hem te danken was in dat goeie CL seizoen.
We gaan het meemaken, Huntelaar is enthousiast over hem en dat schijnt de spelersgroep ook wel te zijn.
Je hebt gelijk, daar kwam ik naar een korte google sessie ook achter inderdaad. Dan heb je mij niet gehoord en wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden, grote vriend.quote:
Ziyech was volgens mij ook lyrisch over hem.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sportiefquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, daar kwam ik naar een korte google sessie ook achter inderdaad. Dan heb je mij niet gehoord en wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden, grote vriend.
Succes went nu eenmaal snel. Een kampioenschap na lange tijd van droogte is altijd specialer dan de zoveelste op rij. En nu is de favorietenrol ook gewoon veel groter waar de begroting het dubbele is dan dat van de naaste concurrent. In 2011 was dat allemaal nog veel gelijkwaardiger en kwam die titel ook wel redelijk uit het niks en door geklungel van de concurrentie, daarnaast nog in een uniek rechtstreeks duel met de enige concurrent wat we waarschijnlijk ook nooit meer gaan meemaken.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De standaard is wel omhoog gegaan in Amsterdam zeg.
11 jaar geleden een hysterische Vertonghen die een titel tegen fucking Twente met slechts 73 puntjes en 72 gemaakte goaltjes viert alsof de Champions League is gewonnen. Iedereen lyrisch.
Nu een titel met bijna 100 goals, 1 speelronde voor het einde al 82 punten. Alle 4 de toppers gewonnen waarvan 1 keer zelfs met 5-0 tegen je directe concurrent.
Mensen hier: Een 7 is wel erg hoog.
Situatie in 2011 was inderdaad totaal anders maar ik had bij die titels van Drank altijd het idee: Het zal allemaal wel, wat een middelmatig team. Nooit enig ontzag voor dat Ajax gehad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Succes went nu eenmaal snel. Een kampioenschap na lange tijd van droogte is altijd specialer dan de zoveelste op rij. En nu is de favorietenrol ook gewoon veel groter waar de begroting het dubbele is dan dat van de naaste concurrent. In 2011 was dat allemaal nog veel gelijkwaardiger en kwam die titel ook wel redelijk uit het niks en door geklungel van de concurrentie, daarnaast nog in een uniek rechtstreeks duel met de enige concurrent wat we waarschijnlijk ook nooit meer gaan meemaken.
je zag hoe blij PSV met de beker was, dat doet prijzendroogte met je blijkbaar maar wat ook wel vreemd is aan dit seizoen is dat Ajax niet beter werd in de 2e seizoenshelft maar slechter (qua voetbal dan, niet qua punten) en dat komt eigenlijk zelden voor, al heeft het wel z'n redenenquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Succes went nu eenmaal snel. Een kampioenschap na lange tijd van droogte is altijd specialer dan de zoveelste op rij. En nu is de favorietenrol ook gewoon veel groter waar de begroting het dubbele is dan dat van de naaste concurrent. In 2011 was dat allemaal nog veel gelijkwaardiger en kwam die titel ook wel redelijk uit het niks en door geklungel van de concurrentie, daarnaast nog in een uniek rechtstreeks duel met de enige concurrent wat we waarschijnlijk ook nooit meer gaan meemaken.
Die teams onder De Boer waren ook niet veel inderdaad, maar in 2011 was het gewoon dat er eindelijk weer een titel was (eerste die ik ook echt bewust heb meegemaakt van Ajax) en toen was er vooral hoop dat er met het CL-geld weer een beter team zou komen. In 2012 en 2013 werd het spel al matiger maar was de titel nog wel fijn, maar de titel in 2014 was echt met het schaamrood op de kaken want dat sloeg helemaal nergens meer op.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Situatie in 2011 was inderdaad totaal anders maar ik had bij die titels van Drank altijd het idee: Het zal allemaal wel, wat een middelmatig team. Nooit enig ontzag voor dat Ajax gehad.
De status van de club is er dus wel echt enorm op vooruit gegaan. Maar zelfs dan vind ik dat je ook in 2022 nog steeds over een uitstekend competitieseizoen mag spreken. De dominantie van Ajax (zie de ranking met statistieken die ik hier regelmatig deel) komt onvoldoende tot uiting in puntenverschillen omdat PSV veel meer punten heeft gepakt dan je op basis van hun spel zou verwachten.
Was het weer een titel met Ajax 85 punten en PSV 72 ofzo dan had iedereen gezegd: Wat een dominant Ajax zeg. De statistieken zijn nauwelijks slechter dan vorig jaar of 2019 namelijk.
Die titel van 2014 is nog steeds de minst gevierde titel in de Eredivisie-historie inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die teams onder De Boer waren ook niet veel inderdaad, maar in 2011 was het gewoon dat er eindelijk weer een titel was (eerste die ik ook echt bewust heb meegemaakt van Ajax) en toen was er vooral hoop dat er met het CL-geld weer een beter team zou komen. In 2012 en 2013 werd het spel al matiger maar was de titel nog wel fijn, maar de titel in 2014 was echt met het schaamrood op de kaken want dat sloeg helemaal nergens meer op.
Dat snap ik. Neemt niet weg dat je een prima titel zoals die van dit jaar ook niet hoeft te downplayen.quote:Nu is het team wel beter uiteraard, vooral in de eerste seizoenshelft. Maar door een beter team heb je nu eenmaal hogere verwachtingen en de onnodige CL-uitschakeling doet nog steeds wel pijn. Vooral omdat het zomaar weer een tijd kan duren voor Ajax Europees zo kan meedoen want ik heb weinig vertrouwen in een Alfred Schreuder.
Voorheen in die seizoenen onder De Boer was dat omdat je beste spelers waren weggekocht in de zomer en omdat het team toen ingespeeld moest raken over het hele seizoen. Maar nu Ajax vaker spelers langer kan behouden zie je dat er dan toch ineens een dipje komt bij bijvoorbeeld een uitschakeling CL of door zelfoverschatting.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
je zag hoe blij PSV met de beker was, dat doet prijzendroogte met je blijkbaar maar wat ook wel vreemd is aan dit seizoen is dat Ajax niet beter werd in de 2e seizoenshelft maar slechter (qua voetbal dan, niet qua punten) en dat komt eigenlijk zelden voor, al heeft het wel z'n redenen
Doe ik ook niet, maar een seizoen wordt voor mij pas echt speciaal door Europese prestaties. En daar had meer ingezeten dit jaar.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Neemt niet weg dat je een prima titel zoals die van dit jaar ook niet hoeft te downplayen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |