Even afsluiten via Argentinie en je kunt voor een euro per maand kijken ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Oh ja dat heb ik niet
Wat is dat nou weer voor een nazi actiequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even afsluiten via Argentinie en je kunt voor een euro per maand kijken ofzo
Ik wil deze winter naar IJsland.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben al terug. we hebben het droog gehouden
Er was ook een stelletje uit ijsland. Ze vinden het hier wat warmMaar toch ook verliefd
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een nazi actie
150 is sowieso geen optiequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel minder pijnlijk allemaal dan een harige en snauwende Duitser van 150 kilo bovenop je.
Ik weiger YouTube geld te gevenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even afsluiten via Argentinie en je kunt voor een euro per maand kijken ofzo
zijn hier leuke mannen hoor op het eiland maar meeste zijn al voorzienquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ok. Dan moet je maar een Ollander vinden die Thailand ook leuk vindt.
Met onderzeeër naartoe gegaanquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een nazi actie
Hmm, nou snap ik ook jouw username 'citizen erased' ...quote:
Bürger.Gelöschtquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, nou snap ik ook jouw username 'citizen erased' ...
ik heb geen ideequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dit jaar nog een man te vinden?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat de niet harige slanke prins op het bruine paard [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |