ben al terug. we hebben het droog gehoudenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je al op verjaardagsfeestje?
Werkt bij mij wel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is youtube de enige website die video’s niet in de achtergrond afspeelt op iphone
Kort feestje wel dan, hadden ze wel snacks?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben al terug. we hebben het droog gehouden
Er was ook een stelletje uit ijsland. Ze vinden het hier wat warmMaar toch ook verliefd
nou had al gegeten voordat ik er heen gingquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kort feestje wel dan, hadden ze wel snacks?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik vind abstracte kunst ook vele malen mooier, realisme is wel knap maar een fotootje trekken is sneller en handiger en echter.
wat maakt kunst 'echt' en de tekeningen van bossie 'onecht'?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach kan ik van meeste echte kunst ook niet.
doet de app wel?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:17 schreef datismijnmening het volgende:
Waarom is youtube de enige website die video’s niet in de achtergrond afspeelt op iphone
Kun je tenminste gewoon op tijd naar bedquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou had al gegeten voordat ik er heen gingmaar er was eten ja.
Ja ze gaan nu naar een thaise bar wat ik wat te druk vind
Daar breng je je eigen drank mee en betaal je voor het ijs en de frisdrank
zie nooit leuke thaise mannenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon een leuke Thaise vent zoeken en daar gaan wonen?
Je hoeft geen wappie te zijn om een aantal aspecten aan de WEF minder leuk te vinden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:58 schreef datismijnmening het volgende:
[ twitter ]
Waarom gaat de Kaagedis naar Davos?
Een rode. En YouTube Premiumquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoezo bij jouw wel![]()
Welke iphone heb je?
Van die kleine mannetjes die met de mond wagenwijd knagenquote:
ja das niet te doenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van die kleine mannetjes die met de mond wagenwijd knagen
Plus de meeste mannen zien er daar uit als vrouw, dat helpt ook niet mee natuurlijkquote:
nee preciesquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus de meeste mannen zien er daar uit als vrouw, dat helpt ook niet mee natuurlijk
Vrouwen met mannenkontjesquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus de meeste mannen zien er daar uit als vrouw, dat helpt ook niet mee natuurlijk
nee te klein en vrouwelijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ow waarom niet? Niet je type?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |