quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanochtend redelijk semi-productief getekend.
Redelijk tevreden met een aantal tekeningenCreatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ach kan ik van meeste echte kunst ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Potentiële seriemoord![]()
Nee grapje. Maar ik kan er geen chocola van maken
Helaas.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach kan ik van meeste echte kunst ook niet.
Dat hoeft ook niet. Maar ik laat graag de kijker beslissen wat hij/zij er in ziet....quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Potentiële seriemoord![]()
Nee grapje. Maar ik kan er geen chocola van maken
Moderne kunst is dan ook geen kunstquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach kan ik van meeste echte kunst ook niet.
Ik zie in de bovenste iig een muis.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar ik laat graag de kijker beslissen wat hij/zij er in ziet....
Zo lang je er maar geen Koningin Maxima in ziet..
170 miljoen voor een Warhol is best wel kunst.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moderne kunst is dan ook geen kunst
en ook best gestoord miquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
170 miljoen voor een Warhol is best wel kunst.
De kunst die vroeger gemaakt werd was op dat moment ook moderne kunstquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moderne kunst is dan ook geen kunst
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De kunst die vroeger gemaakt werd was op dat moment ook moderne kunst
Gestoordquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
170 miljoen voor een Warhol is best wel kunst.
Maar toen had je nog talent nodig. Tegenwoordig kun je een banaan tegen de muur ducktapen en het kunst noemenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja ik zou bijna willen zeggen: Tegen de muur!quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar toen had je nog talent nodig. Tegenwoordig kun je een banaan tegen de muur ducktapen en het kunst noemen
Ja soms denk ik echt ik doe iets verkeerd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar toen had je nog talent nodig. Tegenwoordig kun je een banaan tegen de muur ducktapen en het kunst noemen
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hyperrealism is echt mooi.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik vind abstracte kunst ook vele malen mooier, realisme is wel knap maar een fotootje trekken is sneller en handiger en echter.
Heel de wereld is een tentoonstelling, niks is echt en is slechts een illusie die er echt uitzietquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik was eens naar een tentoonstelling over hyperrealisme, was wel apart. Zag op een gegeven moment niet meer zo goed wie er kunst was en wie bezoeker.
moest lachenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoop dat het mooi weer is anders zitten ze daar naar een hibernerende reptiel te kijken.
Zit je al op verjaardagsfeestje?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest lachen
![]()
zo voel ik mij ook vaak in de winter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |