quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:21 schreef datismijnmening het volgende:
Vraagje aan de mensen die wel verantwoordelijke volwassenen zijn:
Kunnen donskussens in de wasmachine?
Mag hopen van wel.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:21 schreef datismijnmening het volgende:
Vraagje aan de mensen die wel verantwoordelijke volwassenen zijn:
Kunnen donskussens in de wasmachine?
Deze man weet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan met een tennisbal in de droger doen
Ja ik moest Wiskunde B doen omdat ik piloot wou worden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gewoon een 4 voor wiskundeEn twee jaar later voor biologie.
En wat ben je gewordenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik moest Wiskunde B doen omdat ik piloot wou worden.
Uiteindelijk toch een 6 op mijn eindlijst
Delfszijl?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Was bij mij op de zeevaartschool pas dat het wiskunde kwartje viel
Oh ja volgens mij hebben we wel van die wasballenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan met een tennisbal in de droger doen
Dagelijks profijt van Wiskunde B, had je beter een strijkcursus kunnen volgen, of paaldansen of aardappels leren kokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
We waren ooit op vakantie naar Mauritius en die man van de douane moet wat formulieren invullen met oa. Beroep.quote:
Huishoudschoolquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dagelijks profijt van Wiskunde B, had je beter een strijkcursus kunnen volgen, of paaldansen of aardappels leren koken
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanochtend redelijk semi-productief getekend.
Redelijk tevreden met een aantal tekeningenWat uuuh.... wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |