Even afsluiten via Argentinie en je kunt voor een euro per maand kijken ofzoquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Oh ja dat heb ik niet
Wat is dat nou weer voor een nazi actiequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even afsluiten via Argentinie en je kunt voor een euro per maand kijken ofzo
Ik wil deze winter naar IJsland.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben al terug. we hebben het droog gehouden
Er was ook een stelletje uit ijsland. Ze vinden het hier wat warmMaar toch ook verliefd
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een nazi actie
150 is sowieso geen optiequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is wel minder pijnlijk allemaal dan een harige en snauwende Duitser van 150 kilo bovenop je.
Ik weiger YouTube geld te gevenquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even afsluiten via Argentinie en je kunt voor een euro per maand kijken ofzo
zijn hier leuke mannen hoor op het eiland maar meeste zijn al voorzienquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ok. Dan moet je maar een Ollander vinden die Thailand ook leuk vindt.
Met onderzeeër naartoe gegaanquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een nazi actie
Hmm, nou snap ik ook jouw username 'citizen erased' ...quote:
Bürger.Gelöschtquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, nou snap ik ook jouw username 'citizen erased' ...
ik heb geen ideequote:Op woensdag 11 mei 2022 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dit jaar nog een man te vinden?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat de niet harige slanke prins op het bruine paard [ afbeelding ]
Op hoeveel staat jouw dagelijkse doel?quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga tussen de 12 en 13k uitkomen denk ik
quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Want ik weet zeker dat hij fietsen bij mij ook niet rekent..quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik merk wel dat dit nieuw horloge heel anders rekent dan de oude. Waar ik regelmatig over de 30k ging, haal ik nu amper de 10k.
Ik denk dat dit horloge het fietsen niet als stappen telt, terwijl de oude dat wel deed....
2k hier denk ik vandaag. Meeste dingen op de fiets, 18km schat ik. Wel wat kooiladders gehad.quote:Op woensdag 11 mei 2022 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga tussen de 12 en 13k uitkomen denk ik
Totaal geen idee hoe dat ging...quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Want ik weet zeker dat hij fietsen bij mij ook niet rekent..
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle vrouwen stoppen meteen met masturberen.
UIteraardquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:25 schreef Makrelis het volgende:
Hoi trouwens. 2 jaar ofzo niet gepost hier. Zullen wel mensen zijn hier die zich mij herinneren.
Ja ik :pquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:25 schreef Makrelis het volgende:
Hoi trouwens. 2 jaar ofzo niet gepost hier. Zullen wel mensen zijn hier die zich mij herinneren.
Hoi Makreelquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:25 schreef Makrelis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |