Ziet eruit als iemand die grote bakken met Tether in wat anders (Eth?) heeft gestoken en idioten die gratis geld aan kopers geven. Alhoewel de trading fees wsl hoger zijn dan dit verschil.quote:
Och God hij heeft een kloon gemaaktquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:45 schreef tvdleur het volgende:
Vanmiddag rond 15.00 2000 luna gekocht met een gedeelte wat geparkeerd stond als gokje en rond half 5 verkocht. Toch bijna x 4.5 binnen 2 uur zonder enige moeite. Net van de winst de helft weer aan luna besteed. Als t sterft dan heb ik alsnog verdiend. Geen risico. Maargoed, wat snap ik er allemaal ook van.
Wie? Mijn account bestaat al sinds 2001 hoor... en een betalend fok! kloon account, interessante constructiequote:Op woensdag 11 mei 2022 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och God hij heeft een kloon gemaakt
Er was hier iemand die die troep steeds zat te promoten. Maar sorry hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:52 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Wie? Mijn account bestaat al sinds 2001 hoor... en een betalend fok! kloon account, interessante constructie
Vind ik persoonlijk echt teveel risico, ik hou er ook niet van om een gok te wagen met iets wat ik niet heb met de risico's van dien. Voordat je het weet zit je vast en al je vermogen in de rente en overwaarde.quote:
Klopt, begin dit jaar voorspelde ik dat bitcoin dit jaar daalt tot onder de 20K en werd hard uurgelachen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:14 schreef 10k.xrp het volgende:
Blijf het apart vinden dat zoveel mensen roepen dat bitcoin nooit meer onder de $40k, of $30k of $20k gaat.
Een beetje zoals 2018 toen iedereen dacht dat $6k de bodem was tot het opeens $3k was.
Je wordt bij een bepaalde koers automatisch geliquideerd en je kan ook een stop loss instellen zo dat je op tijd weer uit stapt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:14 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk echt teveel risico, ik hou er ook niet van om een gok te wagen met iets wat ik niet heb met de risico's van dien. Voordat je het weet zit je vast en al je vermogen in de rente en overwaarde.
TA kan ook maar zoveel laten zien.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, begin dit jaar voorspelde ik dat bitcoin dit jaar daalt tot onder de 20K en werd hard uurgelachen.
Jammer dat ik uiteindelijk altijd gelijk heb.
Mja, wat ik wil zeggen is dat ik liever overall zelf de regie hou en dus ook handel met dingen die echt van mij zijn. Als iets ontzettend tegen valt schuif ik het meestal naar de lange termijn met een sell order waar ik blij van word ipv meteen of verplicht te zijn te verkopen. Dat is meestal minimaal kiet spelen en dat kan zomaar een jaar zijn. Liquidatie of een stop loss is nooit in je voordeel en wat dat betreft zijn shorts ook meer gokken. Iig mij te spannendquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Je wordt bij een bepaalde koers automatisch geliquideerd en je kan ook een stop loss instellen zo dat je op tijd weer uit stapt.
Maar dan is die 50 miljard wel ergens heen gegaan, dus kan het ook weer terug vloeien.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:26 schreef Roellie80 het volgende:
CNBC heeft het over de grootste cryptocrash ooit. Er zou zo'n 50miljard dollar aan waarde weg zijn.
Omdat Jennifer, Dylano, Priscilla, Myron, Achmed, Aisha en Wesley enkele Luna's hebben gekocht voor 80+ euro afgelopen maanden van hun krantenwijk en baantje bij de mcD met een uurloon van 2,88. Daarmee dachten snel rijk te worden en hun portfolio nu nog 3 euro en een stuiver waard isquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:19 schreef YuckFou het volgende:
Wellicht dat iemand mij hier duidelijkheid kan geven,
Waar komt die blinde paniek dan vandaan? maar nogmaals, waarom die fucking paniek om zo'n muntje?
Als een top 7 coin kan crashen binnen een paar dagen, waarom de rest niet?quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:19 schreef YuckFou het volgende:
Wellicht dat iemand mij hier duidelijkheid kan geven, maar als ik bij Coinmarketcap kijk en snel tel dan is de top 10 van Crypto bij elkaar zo'n 1.060 Miljard groot, waarom maakt iedereen zich dan druk om een munt die hooguit 15 miljard op z'n top voorstelde? Tuurlijk, het gaat om grote cijfers en er zijn een paar whales buitengewoon kut-egoïstisch aan het kloten, maar als je uitzoomt is er toch vrij weinig aan de hand?
Waar komt die blinde paniek dan vandaan? Ik heb overigens dat hele Terra/Luna verhaal gemist omdat ik al een tijd redelijk saai aan het hodlen ben met wat aankopen op dezelfde muntjes, maar nogmaals, waarom die fucking paniek om zo'n muntje?
Ik snap je punt, maar wederom, waarom dan toch zo'n paniek in de hele markt, naast de andere oorzaken die ik beter snap, de oorlog, inflatie, rente aankondigingen etc. maar de paniek om 1 munt die het goed deed en crasht terwijl het qua waarde dus amper echt van invloed is....je zou denken dat andere partijen daar reëler mee omgaan, maar kennelijk jumpen de grote partijen ook op de paniek trein als zoiets gebeurd...quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:24 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Omdat Jennifer, Dylano, Priscilla, Myron en Wesley enkele Luna's hebben gekocht voor 80+ euro afgelopen maanden van hun krantenwijk en baantje bij de mcD met een uurloon van 2,88. Daarmee dachten snel rijk te worden en hun portfolio nu nog 3 euro en een stuiver waard is
Margin calls en algoritmesquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar wederom, waarom dan toch zo'n paniek in de hele markt, naast de andere oorzaken die ik beter snap, de oorlog, inflatie, rente aankondigingen etc. maar de paniek om 1 munt die het goed deed en crasht terwijl het qua waarde dus amper echt van invloed is....je zou denken dat andere partijen daar reëler mee omgaan, maar kennelijk jumpen de grote partijen ook op de paniek trein als zoiets gebeurd...
Nja, buying the dip, dat wel
Wat corehype al zei net en daarnaast zie mijn quotepost hierboven dat er wel even "wie legt de langste op tafel " wordt gespeeld. Je omschreef het denk ik goed dat er een paar partijen zijn blijkbaar die ontzettend egoïstisch aan het kutten zijn met heel veel geld.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar wederom, waarom dan toch zo'n paniek in de hele markt, naast de andere oorzaken die ik beter snap, de oorlog, inflatie, rente aankondigingen etc. maar de paniek om 1 munt die het goed deed en crasht terwijl het qua waarde dus amper echt van invloed is....je zou denken dat andere partijen daar reëler mee omgaan, maar kennelijk jumpen de grote partijen ook op de paniek trein als zoiets gebeurd...
Heb helemaal niet het idee dat blinde paniek een rol speelt, dan zou je hele andere charts zien (denk aan de dotcom bubble)quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik vermoed een betere projectgroep, duidelijker koers en minder speculatief product, maar goed, just my 2 cents, als ik de market cap verloop van andere top 10 coins kijk is er bij sommigen niet heel veel verschil behalve dat bijv. de backing van een BUSD veel stabieler is want Binance en andere projecten vooral veel langer bestaan...quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:31 schreef corehype het volgende:
Als een top 7 coin kan crashen binnen een paar dagen, waarom de rest niet?
En die leverages zijn zo groot dat de hele markt gaat schuiven, lekker, toch jammer dat de grote financiële instituten met hun instrumenten zoiets leuks als crypto dan professioneel weten te verneukenquote:
Ik wordt echt doodmoe van jou ponzi vergelijkingen de hele tijd, het is wel duidelijk, je vind de hele cryptomarkt 1 groot piramide spel maar kennelijk speel je zelf ook mee of wil je dat vooral hier de hele tijd laten weten....quote:
Dat zou zomaar kunnen... geen gekke redenatie. Ik had namelijk juist verwacht met de inflatie cijfers in de wereld, niet alleen NL, de bankrekening rente, oorlog en dergelijke, de torenhoge energieprijzen, en daarnaast de veel makkelijkere toegankelijkheid tot, dat crypto veel meer onderhand een veilige haven zou zijn geworden... maar dat is misschien precies wat er gebeurd is en gebruik van is gemaakt nu door een paar cowboys met hele diepe zakkenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik vermoed een betere projectgroep, duidelijker koers en minder speculatief product, maar goed, just my 2 cents, als ik de market cap verloop van andere top 10 coins kijk is er bij sommigen niet heel veel verschil behalve dat bijv. de backing van een BUSD veel stabieler is want Binance en andere projecten vooral veel langer bestaan...
Heb het twee keer gezegd loop niet zo te janken man. Na Luna zou het mij niet verbazen wanneer er veel meer top 50 cryptos volgen die in essentie niet deugen en omvallen. Dat irrationele domme gezever over institutionele beleggers die de markt professioneel verneuken van jou is pas doodvermoeiend. Waar denk je dat de markt had gestaan wanneer dergelijke grote partijen nooit in waren gestapt ? En nu drama zich aan dient is het ineens hun schuldquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik vermoed een betere projectgroep, duidelijker koers en minder speculatief product, maar goed, just my 2 cents, als ik de market cap verloop van andere top 10 coins kijk is er bij sommigen niet heel veel verschil behalve dat bijv. de backing van een BUSD veel stabieler is want Binance en andere projecten vooral veel langer bestaan...
[..]
En die leverages zijn zo groot dat de hele markt gaat schuiven, lekker, toch jammer dat de grote financiële instituten met hun instrumenten zoiets leuks als crypto dan professioneel weten te verneuken![]()
[..]
Ik wordt echt doodmoe van jou ponzi vergelijkingen de hele tijd, het is wel duidelijk, je vind de hele cryptomarkt 1 groot piramide spel maar kennelijk speel je zelf ook mee of wil je dat vooral hier de hele tijd laten weten....
Ik heb nieuws voor je, je mening is zelfs bij onfrequente bezoekers van deze topicreeks zoals ik bekend en je kan er mee stoppen.
Het prima DEV team zit er boven op!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dit gaat ook niet helemaal lekker:
https://www.coingecko.com/en/coins/luffy
Je kunt bij BTC ook nauwelijks over institutionele beleggers spreken, de enkele partijen die zijn ingestapt zitten er vooral voor langere termijn in en dat zit vrolijk in cold storage.quote:Op donderdag 12 mei 2022 01:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb het twee keer gezegd loop niet zo te janken man. Na Luna zou het mij niet verbazen wanneer er veel meer top 50 cryptos volgen die in essentie niet deugen en omvallen. Dat irrationele domme gezever over institutionele beleggers die de markt professioneel verneuken van jou is pas doodvermoeiend. Waar denk je dat de markt had gestaan wanneer dergelijke grote partijen nooit in waren gestapt ? En nu drama zich aan dient is het ineens hun schuld
Paniek is altijd een mooie situatie. Lekker kopen kopen kopenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:31 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Fake money dude, waarde van munten gebaseerd op gebakken lucht.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:19 schreef YuckFou het volgende:
Wellicht dat iemand mij hier duidelijkheid kan geven, maar als ik bij Coinmarketcap kijk en snel tel dan is de top 10 van Crypto bij elkaar zo'n 1.060 Miljard groot, waarom maakt iedereen zich dan druk om een munt die hooguit 15 miljard op z'n top voorstelde? Tuurlijk, het gaat om grote cijfers en er zijn een paar whales buitengewoon kut-egoïstisch aan het kloten, maar als je uitzoomt is er toch vrij weinig aan de hand?
Waar komt die blinde paniek dan vandaan? Ik heb overigens dat hele Terra/Luna verhaal gemist omdat ik al een tijd redelijk saai aan het hodlen ben met wat aankopen op dezelfde muntjes, maar nogmaals, waarom die fucking paniek om zo'n muntje?
Moeilijk te zeggen, maar het zou me niet verbazen als er GameStop achtige dingen ontstaan waardoor er straks weer bizarre ontwikkelingen plaats vinden, punt is natuurlijk wel dat die lui hun fiat al in het muntje hadden zitten en niet zomaar kunnen bijkopen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 07:01 schreef 10k.xrp het volgende:
Ik dacht ik haal wat Luna voor $1 voor het idee maar het is nu al richting de 20 cent aan het gaan. Wat is een goede prijs voor een Luna stack?
Komt misschien wel een relief rally aan als er straks "iets" gefixt wordt. Dan heb je misschien wel een e.z. 10x als je op dit moment inkoopt. Denk niet dat het echt weer richting ATH's zal gaanquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, maar het zou me niet verbazen als er GameStop achtige dingen ontstaan waardoor er straks weer bizarre ontwikkelingen plaats vinden, punt is natuurlijk wel dat die lui hun fiat al in het muntje hadden zitten en niet zomaar kunnen bijkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |