Servie. Valt relatief mee gezien de opkomst op 9 mei. Lijkt mij.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geen zin om video te kijken, welk shithole land hebben we 't over?
En wat oud artikel Rusland en Servië: Slavische broeders of gebonden door Kosovo?quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Servie. Valt relatief mee gezien de opkomst op 9 mei. Lijkt mij.
[ afbeelding ]
Nou, Oekraïne staat vast te beven.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Servie. Valt relatief mee gezien de opkomst op 9 mei. Lijkt mij.
[ afbeelding ]
Op verzoek van de VN. Je weet wel, die club waar Rusland een veto heeft? Of gaat dat een stap te ver daar in Servië?quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:59 schreef Wantie het volgende:
Veel Serven zijn tegen de NAVO vanwege de oorlog in Joegoslavië, waar destijds de NAVO bombardementen uitvoerde op Servië.
Ja en de Bosnische Serven kregen in '95 ook al een pak rammelquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:59 schreef Wantie het volgende:
Veel Serven zijn tegen de NAVO vanwege de oorlog in Joegoslavië, waar destijds de NAVO bombardementen uitvoerde op Servië.
Dat wel. Maar die video probeert net te doen alsof de Serven en haar parlement de oorlog openlijk gaan steunen binnenkort. Dat lijkt mij niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:57 schreef Megumi het volgende:
[..]
En wat oud artikel Rusland en Servië: Slavische broeders of gebonden door Kosovo?
Maar Servië en Ruslands onderhouden warme banden.
Dat denk ik ook niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat wel. Maar die video probeert net te doen alsof de Serven en haar parlement de oorlog openlijk gaan steunen binnenkort. Dat lijkt mij niet.
Hoe ben je daar verzeild geraakt?quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef PluggieOD het volgende:
Vorig weekend in Servie ivm Stit2022/Shield2022 geweest.
3 mensen gezien op de 60.000 bezoekers met een Z shirt.
Op wat fundamenten na op Batajnica was er daar niet veel meer van te merken.
Wapenaankopen zijn Russisch/Chinees en Westers. Men vaart een eigen koers.
Land zelf als je bij Belgrado in de buurt over het platteland rond rijd kan ook zo Duitsland zijn: prima huizen, prima wegen, westerse auto's.
Dan nog even over Tijger_M zijn opmerking: in Djiboeti vliegen Fransen met Rafales en M2000s gewoon met een Ipad tegen het dure dashboard aangesnoerd. Niets bijzonders dus een Mi-28 met Garmin.
Alle H145s, Mi-17s, Mi-35Ms en MiG-29s compleet overigens op Batajnica. Nice...
Op zich is de VN door het veto recht een verlamde organisatie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:03 schreef Shotty het volgende:
[..]
Op verzoek van de VN. Je weet wel, die club waar Rusland een veto heeft? Of gaat dat een stap te ver daar in Servië?
Eens, maar dat was het punt niet :-)quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:45 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich is de VN door het veto recht een verlamde organisatie.
Filmpje van 26 februari, 3e dag van de invasie (dat is toch nog wel het begin?)quote:Op woensdag 11 mei 2022 05:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Poetin veel minder weerstand had verwacht.
Beetje zoals de neocons dachten dat ze een warm welkom zouden krijgen in Irak.
Dat viel ook enigszins tegen.
Als je naar het begin van de invasie kijkt, dat was allemaal best kleinschalig, men trok gewoon het land in richting Kyiv en liet de bevolking ongemoeid.
Dat bleek een misrekening, en daarna begon het echt richting een klassieke Russische oorlog te gaan,met massale bombardementen op burgerdoelen, plunderen van dorpen, etc.
Poetin dacht dat hij daar als bevrijder onthaald werd maar vergat datquote:Op woensdag 11 mei 2022 05:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Poetin veel minder weerstand had verwacht.
Beetje zoals de neocons dachten dat ze een warm welkom zouden krijgen in Irak.
Dat viel ook enigszins tegen.
Als je naar het begin van de invasie kijkt, dat was allemaal best kleinschalig, men trok gewoon het land in richting Kyiv en liet de bevolking ongemoeid.
Dat bleek een misrekening, en daarna begon het echt richting een klassieke Russische oorlog te gaan,met massale bombardementen op burgerdoelen, plunderen van dorpen, etc.
Dat kan ik mij eigenlijk echt niet voorstellen. Ze zullen toch ook intelligence gehad hebben? Vanaf 2014 wordt daar gewerkt aan de militaire verdediging van Oekraïne.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Poetin dacht dat hij daar als bevrijder onthaald werd maar vergat dat
A) Oekraïne niet echt een fijne geschiedenis met de Russen hebben.
B) Oekraïne alles behalve een nazistaat is met door een volk gekozen president. Het land is wel erg corrupt maar geen dictatuur.
Ja, dat zien ze dan weer niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:03 schreef Shotty het volgende:
[..]
Op verzoek van de VN. Je weet wel, die club waar Rusland een veto heeft? Of gaat dat een stap te ver daar in Servië?
Was dat geen afgezwaaide afweerraket?quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Filmpje van 26 februari, 3e dag van de invasie (dat is toch nog wel het begin?)
https://www.telegraaf.nl/(...)ebouw-in-kiev-binnen
Al meer bekend hoe het nou in azovstal gaat?quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:30 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Topictitel, maar Russen bereiden mogelijk counterattack voor. Arme bevolking daar.
Hoe is het met Marioepol?
Grimmig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Al meer bekend hoe het nou in azovstal gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |