abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 11 mei 2022 @ 07:04:14 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204701225
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204701234
Ja, ik sliep slecht.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204701243
Goedemorgen :O
Om 5u ging de wekker, nu onderweg naar Westvleteren.
pi_204701251
Goedemorgen.

Ik was te laat gaan slapen. :O
pi_204701255
Goedemorgen!
pi_204701260
Werken kreng, kom op, schiet op :W
pi_204701334
Goedemorgen! Ik heb zin in vandaag *O* Ik voel me nu nog wat verkreukeld maar dat trekt vast weer bij.
Spoilers!
pi_204701403
Mogge. Dagje cursus vandaag, met het hele team.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204701471
Alweer iets op moeten zoeken @sigme :D

Oh, ik neem een treintje later :O
pi_204701505
Good morning CULlers
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204701542
Fysio vanmorgen O+
Zo'n zin an, ben ik weer een weekje uit de kreukels.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204701585
Ik voel me ook nog wat verkreukeld. Zo bij de training maar meer koffie dan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204701613
Ik ga nu een rondje hollen om te ontkreukelen en daar naar de tandarts }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204701634
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 07:47 schreef sigme het volgende:
Mogge. Dagje cursus vandaag, met het hele team.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie hebben wel regelmatig dit soort onzin, of niet. :D
pi_204701642
Mogge

Plannen omgegooid want telefoon wil niet meer opladen dus eerst maar naar een reparatie winkel. Van daaruit maar zien wat de rest van de dag brengt. Vanmiddag in ieder geval een afspraak bij het uwv
We have far more in common than that which devides us..
pi_204701652
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Plannen omgegooid want telefoon wil niet meer opladen dus eerst maar naar een reparatie winkel. Van daaruit maar zien wat de rest van de dag brengt. Vanmiddag in ieder geval een afspraak bij het uwv
Pluisjes en andere viezigheid al uit het oplaadbare gepulkt?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204701764
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:34 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Pluisjes en andere viezigheid al uit het oplaadbare gepulkt?
Ja, alles gedaan wat ik zelf kan. Het gaat al langer niet lekker maar nu is het blijkbaar echt klaar
We have far more in common than that which devides us..
pi_204701800
Vanavond naar de Makro. Blijft toch altijd een beetje een uitje. :D
pi_204701870
Ochtend :O

Mezelf maar eens een paar uur aan het werk schoppen, en dan vanavond de rest van de werkdag (training). Toch wel fijn, dat thuiswerken. Normaal ging ik tegen de middag al naar kantoor en zat daar dan om 5 uur sneu met een boterham. Nu vanmiddag vrij en gewoon lekker thuis eten voor ik vertrek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204702209
Morgen!

Gister uiteindelijk door de interrail gekomen en kaartjes geboekt, zin in. Nu kijken of we het deze zomer gaan doen, of volgend jaar pasen. Nog genoeg tijd om dat te bedenken!
pi_204702577
@ alle moestuinierders Deze foto kwam ik tegen. Alle tomatensoorten op een plankje

We have far more in common than that which devides us..
pi_204702806
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 10:29 schreef Kaatje1 het volgende:
@ alle moestuinierders Deze foto kwam ik tegen. Alle tomatensoorten op een plankje

[ afbeelding ]
Geestig! 😳 Wat een overdaad!

Goedemorgen aan mensen met en zonder plannen voor vandaag.
Straks bieb draaien, gras maaien en naar tuincentrum *O*

Oh ja, vanmorgen vroeg op het dakraam hoorde ik wel 85 regendruppeltjes vallen.
Niet de ogen opengedaan, had geen zin om daarvoor wakker te worden.
pi_204703474
Groetjes vanaf het (nietmijn) terras :W
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204703523
Groetjes vanaf het terras in westvleteren.
Misschien had ik eerst moeten ontbijten voordat we aan het bier begonnen :')
pi_204703664
Groetjes vanuit de huiskamer. Op het balkon waai je momenteel weg
We have far more in common than that which devides us..
pi_204704157
Ik zit ook buiten O+ ik heb de moerbei niet gesnoeid dit jaar en nu heb ik uitzicht op allemaal bloesemknopjes ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204704347
Rondje gewandeld. Thuiswerkoutfit is daar aanzienlijk beter geschikt voor dan een kantooroutfit.
pi_204704443
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 09:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Morgen!

Gister uiteindelijk door de interrail gekomen en kaartjes geboekt, zin in. Nu kijken of we het deze zomer gaan doen, of volgend jaar pasen. Nog genoeg tijd om dat te bedenken!
Ja, leuk zeg! Enig idee welke landen je wilt bezoeken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204704454
Lunchpauze. Heerlijk op een bankie in 't parkie.
Uitzicht;
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 mei 2022 @ 13:31:06 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204704592
Wel gelunchwandeld, maar dan naar de Appie voor kaas en salami voor een tosti :9.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204704632
Ehrmagerd perfect gepocheerd ei O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204704689
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ehrmagerd perfect gepocheerd ei O+
Pics or it didn't happen :9 :9
pi_204705214
blijblijblij
Ben bezig met een nieuw patroon van een jurk. Vorige week liep ik helemaal vast, snapte het totaal niet. Gisteren toch maar een stukje verder gegaan en net weer verder en het is gelukt! Hierna is het een tijd lang een makkie en dan weer iets nieuws en moeilijks
We have far more in common than that which devides us..
pi_204705236
Nice kaatje!


Hier nu echt aan de last minute voorbereidingen begonnen voor vrijdag, m'n haar in de verf :+
pi_204705299
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Nice kaatje!

Hier nu echt aan de last minute voorbereidingen begonnen voor vrijdag, m'n haar in de verf :+
Leuk hoor, het komt zo dichtbij nu
We have far more in common than that which devides us..
pi_204705357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Leuk hoor, het komt zo dichtbij nu
Ja :Y heb wel m'n haar thuis in de verf hoor. Straks m'n jurk ophalen bij m'n schoonouders, die hing daar nog na het inkorten haha. Morgen halen we m'n ouders op in Friesland en moet daarna de auto gewassen en gepoetst worden van E. en dan is 't al bijna vrijdag dus deze dagen gaat t hard ineens.
pi_204705396
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Pics or it didn't happen :9 :9
Heb naar @Vanyel bewegend beeld gestuurd, die kan bevestigen
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204705915
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Ja :Y heb wel m'n haar thuis in de verf hoor. Straks m'n jurk ophalen bij m'n schoonouders, die hing daar nog na het inkorten haha. Morgen halen we m'n ouders op in Friesland en moet daarna de auto gewassen en gepoetst worden van E. en dan is 't al bijna vrijdag dus deze dagen gaat t hard ineens.
De Grote Dag komt dichtbij ^)
Zou er iets / veel veranderen daarna?

@vlindertje89 is je dm box vol?
pi_204706460
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
De Grote Dag komt dichtbij ^)
Zou er iets / veel veranderen daarna?

@:vlindertje89 is je dm box vol?
Behalve dat ik vanaf dan een ring ga dragen en n andere achternaam heb, niet hoor :N
pi_204706793
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Behalve dat ik vanaf dan een ring ga dragen en n andere achternaam heb, niet hoor :N
Echt!? Een andere achternaam? OK.

Kwam deze net tegen: ook @Myraela 😉 “Iedereen trouwt”.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204706897
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Pics or it didn't happen :9 :9
:Y
Ik zag het }:|
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204707500
Zo. Helemaal Agile en helemaal opgefrist. En daarna keihard naar huis gefietst zodat ik liefste nog even kon zoenen voordat hij vertrok.

En dan nu op mijn terras. Met biertje.


En hond


En hond en kat
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204707566
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 16:52 schreef AnneX het volgende:

[..]
Echt!? Een andere achternaam? OK.

Kwam deze net tegen: ook @:Myraela 😉 “Iedereen trouwt”.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn achternaam - mijn achternaam wordt het ja. Zijn achternaam is ook vele malen mooier en heel uniek :)
pi_204707678
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Zijn achternaam - mijn achternaam wordt het ja. Zijn achternaam is ook vele malen mooier en heel uniek :)
Mijn schoonzus wist ook niet hoe snel ze de naam van mijn broer moest aannemen ;)

Bij mij zou iemand van goede huize moeten komen voor een mooiere achternaam
We have far more in common than that which devides us..
pi_204707732
Mijn collega's waren lief vandaag O+

Ik had gisteravond tijdens het etentje verteld hoe ik elke dag weer op zoek ben naar wiens bureau ik die dag kan gebruiken, omdat iedereen z'n parttimedagen en thuiswerkdagen verschillen en veel van de bureaus totaal mijn maat niet zijn. Eén collega werkt altijd thuis en haar bureau is verstelbaar, maar het is zo'n bende en ik durfde het niet zomaar leeg te ruimen.

Blijkt dat er per persoon een 'flexwerkbox' gehaald kan worden. Vanochtend nog voor ik op werk kwam, heeft een collega zo'n box gehaald en simpelweg alle meuk van dat bureau erin gestopt. En vandaag heb ik prinsheerlijk gezeten, zonder zere rug en nek en zonder met m'n knieën tegen het tafelblad aan te zitten. _O_
pi_204707739
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 08:30 schreef Myraela het volgende:

[..]
Jullie hebben wel regelmatig dit soort onzin, of niet. :D
Wij zijn belangrijke kenniswerkers, we moeten bijblijven.

Vergeet nooit: DUO maakt onderwijs en ontwikkeling mogelijk.
Dat is onze slogan. Zonder ons is dit land niets. Reddeloos verloren. Dus moeten wij goed bijblijven en op tijd opfrissen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 11-05-2022 18:29:45 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204707783
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:22 schreef Tele6 het volgende:
Mijn collega's waren lief vandaag O+

Ik had gisteravond tijdens het etentje verteld hoe ik elke dag weer op zoek ben naar wiens bureau ik die dag kan gebruiken, omdat iedereen z'n parttimedagen en thuiswerkdagen verschillen en veel van de bureaus totaal mijn maat niet zijn. Eén collega werkt altijd thuis en haar bureau is verstelbaar, maar het is zo'n bende en ik durfde het niet zomaar leeg te ruimen.

Blijkt dat er per persoon een 'flexwerkbox' gehaald kan worden. Vanochtend nog voor ik op werk kwam, heeft een collega zo'n box gehaald en simpelweg alle meuk van dat bureau erin gestopt. En vandaag heb ik prinsheerlijk gezeten, zonder zere rug en nek en zonder met m'n knieën tegen het tafelblad aan te zitten. _O_
Wat fijn! En hoe was het etentje?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204707811
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:22 schreef sigme het volgende:
Wij zijn belangrijke kenniswerkers, we moeten bijblijven.

Vergeet nooit: DUO maat onderwijs en ontwikkeling mogelijk.
Dat is onze slogan. Zonder ons is dit land niets. Reddeloos verloren. Dus moeten wij goed bijblijven en op tijd opfrissen.
We waarderen allemaal jullie inzet.
pi_204707850
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Wat fijn! En hoe was het etentje?
Het etentje was gezellig. Wel een beetje raar georganiseerd maar dat kon je zien aankomen.

De afdelingsbaas bleek ook mee te zijn en met mij de enige vegetariër te zijn. Maar de rijsttafel ging per 4 personen dus 2 vleeseters moesten ook vegetarisch eten. Drama drama. _O-
De vegetariërs moesten bij elkaar zitten vanwege de gedeelde rijsttafel dus ik heb de hele avond naast afdelingshoofd gezeten. Zij is degene die officieel mijn leidinggevende is maar die nooit tijd heeft en niet op de hoogte is. Het was wel verfrissend om erachter te komen dat ze ook maar een mens is. Iemand die op vakantie gaat en kinderen heeft van ongeveer mijn leeftijd. :o

Vervolgens bleek dat wat we te eten kregen eigenlijk hetzelfde was als wat de vleeseters kregen, maar dan was het vlees vervangen door tofu of groente. Dus waar de vleeseters kipsaté en geitsaté hadden, hadden wij courgettesaté en tofusaté.
Het lekkerste was de sambal goreng telor, dat is hardgekookt ei in een heel erg lekkere saus. Helaas maar een heel kleine portie.

De toetjes waren heel spectaculair, ik had matcha cheesecake met bloedsinaasappelsorbet. :9
pi_204708119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 18:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mijn schoonzus wist ook niet hoe snel ze de naam van mijn broer moest aannemen ;)

Bij mij zou iemand van goede huize moeten komen voor een mooiere achternaam
Mijn vriend zijn achternaam is geduchte concurrentie gok ik :+
pi_204708214
Mijn twee bankdelen van bva zijn er. *O* Helemaal blij mee. Nu bedenken hoe ik dat de komende 1.5 jaar een beetje overzichtelijk weg kan zetten. :')

Had ik dat beter van te voren kunnen bedenken? Nee. Hou je mond.
pi_204708273
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:06 schreef Myraela het volgende:
Mijn twee bankdelen van bva zijn er. *O* Helemaal blij mee. Nu bedenken hoe ik dat de komende 1.5 jaar een beetje overzichtelijk weg kan zetten. :')

Had ik dat beter van te voren kunnen bedenken? Nee. Hou je mond.
Je hebt anderhalf jaar een sta in de weg en des te blijer ben je wanneer het z’n definitieve plekje heeft :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_204708393
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204708425
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wij @sigme mogen kennen is toch ook wel een voorrecht hè
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204708450
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wij @:sigme mogen kennen is toch ook wel een voorrecht hè
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204708569
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 15:35 schreef AnneX het volgende:

[..]
De Grote Dag komt dichtbij ^)
Zou er iets / veel veranderen daarna?

@:vlindertje89 is je dm box vol?
Neehoor voor zover ik weet niet, heb je dm ontvangen! Lief bedoeld. Komt wel goed hoor, ik heb pas met 1 iemand van de club daadwerkelijk getongd in bijna een jaar tijd. Heb momenteel vooral de (slechts deels terechte) reputatie dat ik me overal tegenaan bemoei en alles weet van/over de club, niet dat ik m'n tong in iedereen stop ;)

@Blues lekker uitzicht tijdens je lunch!
pi_204708577
Ja godverdomme, ESPN zendt Twente - Groningen niet uit. :(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204708712
Ik durf het bijijna niet te vragen.

Maar vlinder werd toch niet geslutshamed hier he :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 19:45:51 #59
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204708806
Zo, nóg een vrije dag gekregen.
Hemelvaartsdag: Normaal in Lochem.
Volgende dag, tot en met donderdag naar Berlijn.
Weekend er op van vrijdag tot en met maandag (2e pinksterdag) naar kameraad in Frankrijk - hij gooide gister in de appgroep wie met Pinksteren iets te doen had.
Dan dinsdag en woensdag werken en dan dat weekend een bruiloft in Italië.

Dan heb ik buiten de zomervakantie weinig vrije dagen meer. Maar ja, deze week inmiddels ook al weer een halve dag aan overuren te pakken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204708861
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik durf het bijijna niet te vragen.

Maar vlinder werd toch niet geslutshamed hier he :o
Ik voelde me niet geslutshamed hoor :) meer een lief bedoelde waarschuwing/tip vanuit goede intenties waarbij misschien een beetje ook een generatiedingetje meespeelt. Meer een 'bezorgde moeder' berichtje (sorry @AnneX ik wil je niet oud laten voelen ;) )

Mijn reactie hier ipv in dm was iig niet bedoeld als 'AnneX shamen/exposen' oid :) meer als makkelijker om in één keer te doen op mobiel dan twee tabbladen haha.

[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 11-05-2022 19:56:15 ]
pi_204708870
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wij @:sigme mogen kennen is toch ook wel een voorrecht hè
:6
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204710240
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 19:48 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik voelde me niet geslutshamed hoor :)
Mogelijk heeft ze ook nooit gehockeyd en derhalve geen idee hoe het er bij hockeyfeestjes aan toe gaat :P
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204710285
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mogelijk heeft ze ook nooit gehockeyd en derhalve geen idee hoe het er bij hockeyfeestjes aan toe gaat :P
Ik ben nog nooit op een hockeyfeestje geweest maar ik geloof dat dit niet uitsluitend hockeygerelateerd is. :+

* Lonaa heeft toch ook wel wat dingen gezien en beleefd bij CrossFit :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204710310
Haha, na alle lockdowns hebben we keer een workout+borrel gehad en toen had iedereen al tijden niet fatsoenlijk gezopen en dat is toen best wel redelijk uit de hand geescaleerd. Massaal. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204710342
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:49 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ben nog nooit op een hockeyfeestje geweest maar ik geloof dat dit niet uitsluitend hockeygerelateerd is. :+

* Lonaa heeft toch ook wel wat dingen gezien en beleefd bij CrossFit :')
:o
* Vanyel dacht altijd dat wij (ex)hockeyers speciaaltjes waren.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204710358
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
* Vanyel dacht altijd dat wij (ex)hockeyers speciaaltjes waren.
Misschien ben ik ook gewoon een speciaaltje. :+
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 mei 2022 @ 20:55:24 #67
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204710404
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:o
* Vanyel dacht altijd dat wij (ex)hockeyers speciaaltjes waren.
Hockeyfeestjes zijn wel notoir vunzig volgens mijn informatie. Vunzigheid is echter niet voorbehouden aan hockeyfeestjes.

Anne heeft volgens mij juist wel gehockeyd :Y
Spoilers!
pi_204710444
Enige sport waarvan ik ooit feestjes bezocht heb, ik heb geen vergelijkingsmateriaal.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204710501
Tellen feestjes na het kijken van voetbal in het stadion ook? Want dat loopt ook met regelmaat op allerlei manieren uit de klauwen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204710579
Mien chadoo jungs, ga gewoon naar da club.

Umtsumtsumts.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204710594
O god ik mis de techno van de nullies :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204710623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mien chadoo jungs, ga gewoon naar da club.

Umtsumtsumts.
Ok wanneer gaan we.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204710676
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ok wanneer gaan we.
Je kunt beter zonder mij gaan. Ik ga na half uurtje "rondje lopen".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 mei 2022 @ 21:15:42 #74
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204710917
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god ik mis de techno van de nullies :'(
Ja ;(
Spoilers!
pi_204711131
Ik heb op hockeyfeestjes nooit heel vunzig gedaan, moet ik zeggen. Niet meer dan beetje potje tongen althans. Al zal het geholpen hebben dat ik een groot deel van m'n studententijd überhaupt niet naar feestjes durfde en erna een relatie had en daarna veel coronadicht, en mijn ervaringen op hockeyfeestjes vooral zijn van toen ik nog een onbevlekt <18 jarig meisje was.

Hockeykampen daarentegen heb ik me het laatste jaar voor m'n relatie wel op uitgeleefd O+ . Met mede-leiders uiteraard.
SPOILER: vunzigevlinderavonturen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:+

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 11-05-2022 21:38:19 ]
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 21:25:38 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204711168
Goed, beetje twijfel:
De Duitse destijds, ongeveer maand terug aan niet met mij verder te willen vanwege afstand, dat het d'r lastig leek en in mijn "lockere" zien wel wat het wordt niets zag. Ze wou zichzelf d'r niet aandoen. Maar ze wou me unfassbar gern nog wel een keer weer zien, me bijvoorbeeld locker eens melden als in toevallig in de buurt was.

Met Koningsdag trouwens nog even gesproken, toen zei ze dat ze maar had bedacht voorlopig voor relaties helemaal geen tijd te hebben.

Ik heb geen illusies verder hoor, maar hoe spontaan is het als ik vrijdag app dat ik zondag in de buurt ben? Dat ben ik ook daadwerkelijk.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204711335
Seks is niet alleen penis-in-vagina contact vlinder. Wellicht bedoel je coïtus als je seks zegt?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204711348
Gewoon doen, @derLudolf, als je zin hebt haar te zien!
pi_204711393
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Seks is niet alleen penis-in-vagina contact vlinder. Wellicht bedoel je coïtus als je seks zegt?
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik gebruik het eigenlijk wel altijd zo als ik het over mezelf heb - ik bedoel idd penis-in-vagina-contact waar ik seks zeg.
pi_204711397
Actually, sex isn't just what you do, sex is a place you go.

Perelgodin *O* *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204711407
Seks :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204711429
quote:
2s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:33 schreef Lonaa het volgende:
Seks :9
God ja.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 11 mei 2022 @ 21:37:48 #83
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204711508
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:25 schreef derLudolf het volgende:
Goed, beetje twijfel:
De Duitse destijds, ongeveer maand terug aan niet met mij verder te willen vanwege afstand, dat het d'r lastig leek en in mijn "lockere" zien wel wat het wordt niets zag. Ze wou zichzelf d'r niet aandoen. Maar ze wou me unfassbar gern nog wel een keer weer zien, me bijvoorbeeld locker eens melden als in toevallig in de buurt was.

Met Koningsdag trouwens nog even gesproken, toen zei ze dat ze maar had bedacht voorlopig voor relaties helemaal geen tijd te hebben.

Ik heb geen illusies verder hoor, maar hoe spontaan is het als ik vrijdag app dat ik zondag in de buurt ben? Dat ben ik ook daadwerkelijk.
Gewoon appen :Y
Spoilers!
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 21:39:58 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204711564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Gewoon doen, @:derLudolf, als je zin hebt haar te zien!
Nou ja, ik wil niet overkomen alsof ik dat helemaal zo gepland heb. Ach unfassbar gern is ook iets anders als "kom eens langs"
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204711718
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nou ja, ik wil niet overkomen alsof ik dat helemaal zo gepland heb. Ach unfassbar gern is ook iets anders als "kom eens langs"
Plannen is andersom toch. Dat is "vrijdag kom ik bij jou dan kan ik zondag ergens anders heen waar ik ook nog moet zijn".
Dit is "Ik moet zondag ergens zijn dus ik ben vrijdag in de buurt"
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 11 mei 2022 @ 21:44:58 #86
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204711719
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Nou ja, ik wil niet overkomen alsof ik dat helemaal zo gepland heb. Ach unfassbar gern is ook iets anders als "kom eens langs"
Doe eens niet zo ingewikkeld :D
Spoilers!
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 21:47:14 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204711785
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Doe eens niet zo ingewikkeld :D
Jaja, ik zal wel even appen :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204711939
Niet teveel nadenken idd, gewoon doen. En als zij dan wel denkt dat je het gepland hebt, dan is dat haar interpretatie en probleem, doe je toch niks aan.
pi_204712133
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Seks is niet alleen penis-in-vagina contact vlinder. Wellicht bedoel je coïtus als je seks zegt?
Hebben we lekker gecoïtest bekt niet echt lekker hè. Wat een gemierenneuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204712283
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hebben we lekker gecoïtest bekt niet echt lekker hè. Wat een gemierenneuk.
Hihi, ze zei neuk
:7
pi_204712349
Gewoon appen @derLudolf . Als ze je echt graag nog eens wil zien, zal ze het eerder als een compliment opvatten; het is vleiend wanneer een man wat extra moeite doet om je weer te kunnen zien. Of in elk geval al initiatief toont.
pi_204712398
Seksen of handwerk... allemaal prima. Maar ik vind 'een potje tongen' toch zo ranzig ordi klinken :D

Niet dat het niet heerlijk is of je het niet moet doen. Maar gewoon die woorden... I dunno.... 't bekt niet lekker ;)
pi_204712485
Ik mag bijna seks *O*
pi_204712486
Ik vind tongen zó vies _O-
pi_204712506
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mag bijna seks *O*
Vrijdag pas }:|
pi_204712513
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:07 schreef Candaasje het volgende:
Seksen of handwerk... allemaal prima. Maar ik vind 'een potje tongen' toch zo ranzig ordi klinken :D

Niet dat het niet heerlijk is of je het niet moet doen. Maar gewoon die woorden... I dunno.... 't bekt niet lekker ;)
Bekken? Tongworstelen? Huiglikken? Aflebberen? Snavelen? Welke prefereer je *)

Ik gebruik tongen overigens ook wel voor een ander soort zoenen dan beschaafde kusjes of een beschaafde tongzoen. Dus wat dat betreft klopt dat wel beetje met de klank die het voor jou heeft ;)
pi_204712518
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Vrijdag pas }:|
Da's al bijna.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204712530
Tongen blijft gewoon beste ooit. Hoe je ook noemt. Als ik er maar 1 zou mogen meenemen naar een onbewoond eiland koos ik tongen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204712541
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Bekken? Tongworstelen? Huiglikken? Aflebberen? Snavelen? Welke prefereer je *)

Ik gebruik tongen overigens ook wel voor een ander soort zoenen dan beschaafde kusjes of een beschaafde tongzoen. Dus wat dat betreft klopt dat wel beetje met de klank die het voor jou heeft ;)
Kopkluiven :Y
pi_204712561
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Vrijdag pas }:|
Die gaat los dan! Heel de week elkaar al teasen en opgeilen..... :9~
pi_204712563
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Kopkluiven :Y
Hahaha die vind ik dan weer heel goor.
Ik vind tongen dus wel echt een heerlijk woord *)
pi_204712579
Bij kopkluiven denk in altijd aan een ander kopje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204712591
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:13 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hahaha die vind ik dan weer heel goor.
Ik vind tongen dus wel echt een heerlijk woord *)
Ik noem het geloof ik gewoon zoenen. En anders kussen/kusjes..... maar eigenlijk nooit tongen. Hoewel er vrijwel altijd wel een tong bij te pas komt :P
pi_204712644
quote:
10s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:11 schreef Blues het volgende:

[..]
Vrijdag pas }:|
Dat bedoel ik uiteraard ook :Y

Ik noem 't ook zoenen.
pi_204712686
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ik noem het geloof ik gewoon zoenen. En anders kussen/kusjes..... maar eigenlijk nooit tongen. Hoewel er vrijwel altijd wel een tong bij te pas komt :P
Haha, ja voor mij zit er wel een nuance verschil tussen zoenen en tongen, ook als het zoenen wel met tong was. Zoenen is beschaafder, braver, tongen meer de niet-te-houden-aantrekkingskracht-uiting.

De laatste keer met exscharrel vlak voordat ik zei dat we niet met elkaar mee naar huis gingen was zoenen, de laatste keer dat we wel samen in bed belandden was tongen.
pi_204712718
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha, ja voor mij zit er wel een nuance verschil tussen zoenen en tongen, ook als het zoenen wel met tong was. Zoenen is beschaafder, braver, tongen meer de niet-te-houden-aantrekkingskracht-uiting.
:D

Ok nee dat heb ik niet. Zoenen is voor mij zoenen. En dat is eigenlijk altijd wel met passie. Anders wordt het gewoon kussen, dat is dus de bravere variant :P
pi_204712750
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]
:D

Ok nee dat heb ik niet. Zoenen is voor mij zoenen. En dat is eigenlijk altijd wel met passie. Anders wordt het gewoon kussen, dat is dus de bravere variant :P
Dan is jouw kussen mijn zoenen en jouw zoenen mijn tongen :7
Kussen zeg ik echt nooit in die context.
pi_204712778
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:22 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dan is jouw kussen mijn zoenen en jouw zoenen mijn tongen :7
Kussen zeg ik echt nooit in die context.
Juustem!

Er komt van beide wel weinig de laatste tijd, die nachtdiensten en de rest van de tijd je huis moeten opruimen/leegruimen zijn wel echt killing voor het hebben van een seksleven :')
pi_204712874
Ok, TMI, dit was ook killing voor het topicque. Excuses :@
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 22:28:22 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204712898
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:23 schreef Candaasje het volgende:

een seksleven :')
Welke server is dat? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 22:29:06 #111
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204712925
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Candaasje het volgende:
Ok, TMI, dit was ook killing voor het topicque. Excuses :@
Een trap in de ballen van dit topik
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204712934
quote:
7s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Candaasje het volgende:
Ok, TMI, dit was ook killing voor het topicque. Excuses :@
Waarom excuses :o
Klinkt logisch, toch wel balen. Hoe lang duurt dat huis inpakken nog? :D
pi_204713055
quote:
15s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Welke server is dat? :P
:D

quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:29 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Waarom excuses :o
Klinkt logisch, toch wel balen. Hoe lang duurt dat huis inpakken nog? :D
Maandag gaan ze foto's maken(maar ik heb vanaf morgen weer de nachtdienst, dat is vooral dodelijk omdat onze ritmes dan volledig anders lopen), en dan de 20ste de sleutels...dan kunnen we langzaamaan wat spullen gaan overbrengen. En dan wrs. de 30ste en 31ste de bezichtigingen. Dus dan moet het weer spik en span zijn. Maar ok, dat komt wel goed.

Ik heb er ook wel zin in hoor, nieuw avontuur aan gaan 8-)
pi_204713289
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hebben we lekker gecoïtest bekt niet echt lekker hè. Wat een gemierenneuk.
Er zijn hele prima correcte woorden die hetzelfde betekenen als coïtus en wel lekker bekken. Alleen penis-in-vagina-neuken duiden als seks impliceert dat alle andere vormen van seks geen seks zijn. Dat is niet alleen nogal heterocentrisch, het is ook niet correct en het structureel zo benoemen is niet helpend voor een goeie seksuele beleving van veel vrouwen voor wie neuken nou niet per se het summum is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204713308
:9~ Penis in vagina O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204713356
Als je hebt gesekst kan het van alles zijn , heb je gemeenschap gehad is er ook geneukt.

Goed gesprek wel.. zoenen.. seks. Klinkt als een leuke avond *O*

Toch eens tijd voor maken :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204713509
Ah, in mijn afwezigheid hebben jullie het ook over seks gehad.
Was ik ten minste niet de enige :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204713618
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Er zijn hele prima correcte woorden die hetzelfde betekenen als coïtus en wel lekker bekken. Alleen penis-in-vagina-neuken duiden als seks impliceert dat alle andere vormen van seks geen seks zijn. Dat is niet alleen nogal heterocentrisch, het is ook niet correct en het structureel zo benoemen is niet helpend voor een goeie seksuele beleving van veel vrouwen voor wie neuken nou niet per se het summum is.
O+
pi_204713921
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:47 schreef Vanyel het volgende:

Er zijn hele prima correcte woorden die hetzelfde betekenen als coïtus en wel lekker bekken. Alleen penis-in-vagina-neuken duiden als seks impliceert dat alle andere vormen van seks geen seks zijn. Dat is niet alleen nogal heterocentrisch, het is ook niet correct en het structureel zo benoemen is niet helpend voor een goeie seksuele beleving van veel vrouwen voor wie neuken nou niet per se het summum is.
Ik noem al het hitsige gefriemel seks :P Met een vrouw is het seks, met een man is het seks. Ik vind seks niet alleen penis-in-vagina. Dus ik vind seks een prima woord voor seksuele handelingen. Dat hoeft verder niet in detail gespecificeerd te worden wat je precies aan het doen was.

Ik heb ook wel seks met vrouwen gehad. Hoe zou ik het anders moeten noemen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204714577
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik noem al het hitsige gefriemel seks :P Met een vrouw is het seks, met een man is het seks. Ik vind seks niet alleen penis-in-vagina. Dus ik vind seks een prima woord voor seksuele handelingen. Dat hoeft verder niet in detail gespecificeerd te worden wat je precies aan het doen was.

Ik heb ook wel seks met vrouwen gehad. Hoe zou ik het anders moeten noemen?
Deze post contrasteert wat met je eerdere, gezien de context van mijn opmerking :D Wij gebruiken zo te zien gewoon dezelfde terminologie.

Ik reageerde op een verhaal waarin expliciet alle seksuele handelingen niet zijnde penis-in-vagina werden uitgesloten van (uit? bij?) het werkwoord 'gesekst'.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204714608
Goedemorgen!

Als jullie alle specificaties nou even duidelijk uittypen, zal ik controleren of iedereen zich er netjes aan houdt, ok?
Bij bevindingen maken we een ticket, zetten het op de backlog en als we het gaan oppakken committeren we ons eraan. Lijkt me helder. Akkord? Ok, doen we het zo. Afgesproken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204714734
Voor @vlindertje89 (inclusief partneradvies) en ook voor wie verder in de academische wereld actief is.

quote:
Academici laten vaak ongezond werkgedrag zien doordat hun omgeving een dergelijk werkpatroon normaliseert, schrijft Yarin Eski van de Vrije Universiteit Amsterdam. Aan de hand van een theorie van Edwin Sutherland geeft Eski een kleine criminologische beschouwing.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bronnen etc in complete artikel: https://www.scienceguide.(...)nd-academisch-gedrag
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204714795
Goedemorgen!
Vannacht hebben we een uurtje regen gehad *O* dus vanmorgen was het eindelijk iets koeler op de fiets.
pi_204715054
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 06:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Als jullie alle specificaties nou even duidelijk uittypen, zal ik controleren of iedereen zich er netjes aan houdt, ok?
Bij bevindingen maken we een ticket, zetten het op de backlog en als we het gaan oppakken committeren we ons eraan. Lijkt me helder. Akkord? Ok, doen we het zo. Afgesproken.
Is dat plan wel LEAN genoeg :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204715062
Ochtend! Dadelijk de trein in voor werkbezoek.
Treinfiets afgestoft, die heb ik al een jaar niet gebruikt :D En het was ook even een zoektocht naar mijn OV kaart :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204715084
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Er zijn hele prima correcte woorden die hetzelfde betekenen als coïtus en wel lekker bekken. Alleen penis-in-vagina-neuken duiden als seks impliceert dat alle andere vormen van seks geen seks zijn. Dat is niet alleen nogal heterocentrisch, het is ook niet correct en het structureel zo benoemen is niet helpend voor een goeie seksuele beleving van veel vrouwen voor wie neuken nou niet per se het summum is.
Oprechte vraag, want ik leer graag bij. Ik heb het altijd zo 'aangeleerd' gekregen dat seks = coïtus (en dat neuken = seks alleen wat lomper verwoord, net zoals kopkluiven en zoenen zegmaar), dus ik ben niet zo bekend met de minder heteronormatieve termen voor coïtus.
Als ik jouw post hierboven lees, concludeer ik dan terecht dat neuken voor jou wel een ander woord is voor coïtus? Zo niet, welke andere woorden behalve coïtus zijn er dan om dat te beschrijven, die niet heterocentrisch zijn?
pi_204715090
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 08:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Is dat plan wel LEAN genoeg :7
Lean <> Agile
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204715111
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 08:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Lean <> Agile
Agile -> lenig.. ik keur het goed *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204715114
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 07:36 schreef sigme het volgende:
Voor @:vlindertje89 (inclusief partneradvies) en ook voor wie verder in de academische wereld actief is.
[..]

Dank, heel herkenbaar stuk.
En partner selecteren op gezonde werkgewoontes, check!
  donderdag 12 mei 2022 @ 08:41:39 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204715144
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 07:36 schreef sigme het volgende:
Voor @:vlindertje89 (inclusief partneradvies) en ook voor wie verder in de academische wereld actief is.
[..]

Yarin O+ Dat was een studiegenoot van me. Leuke kerel.
Spoilers!
pi_204715202
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 08:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oprechte vraag, want ik leer graag bij. Ik heb het altijd zo 'aangeleerd' gekregen dat seks = coïtus (en dat neuken = seks alleen wat lomper verwoord, net zoals kopkluiven en zoenen zegmaar), dus ik ben niet zo bekend met de minder heteronormatieve termen voor coïtus.
Als ik jouw post hierboven lees, concludeer ik dan terecht dat neuken voor jou wel een ander woord is voor coïtus? Zo niet, welke andere woorden behalve coïtus zijn er dan om dat te beschrijven, die niet heterocentrisch zijn?
Neuken is niet alleen voor mij een ander woord voor coïtus, maar heeft ook officieel die definitie ja :P
https://www.vandale.nl/gr(...)/neuken#.YnyrxMFBx2g

Je kunt van net naar niet zo net vast vanalles vinden op de lijn van neuken, pompen, batsen tot gemeenschap en coïtus.

Het gaat daarbij imo niet om minder heteronormatieve termen voor 'de daad' (:r nog zo'n term) maar om correcte termen die specifiek genoeg zijn. Juist het uitsluiten van alle andere toffe dingen die genot verschaffen als seks, dat is heteronormatief.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204715286
Jongens, het gaat al een week vet kut met Dora want angstig sinds afgelopen donderdag (en zondag nog een keer zo'n "moment" en toen 3 dagen op rij vuurwerk :{ ) maar zo net wilde ze voor het eerst in een week weer wat met me spelen, buiten, met een Gevonden Bal. Ik hoop echt dat ze het van zich af kan schudden, want ze is nog steeds de hele tijd mild gespannen. ;(

Als het niet weggaat de komende dagen gaan we volgende week naar de DA. Dan moeten ze de lieverd maar even helemaal doorlichten om te kijken of er niet iets anders aan de hand is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204715369
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 08:35 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oprechte vraag, want ik leer graag bij. Ik heb het altijd zo 'aangeleerd' gekregen dat seks = coïtus (en dat neuken = seks alleen wat lomper verwoord, net zoals kopkluiven en zoenen zegmaar), dus ik ben niet zo bekend met de minder heteronormatieve termen voor coïtus.
Als ik jouw post hierboven lees, concludeer ik dan terecht dat neuken voor jou wel een ander woord is voor coïtus? Zo niet, welke andere woorden behalve coïtus zijn er dan om dat te beschrijven, die niet heterocentrisch zijn?
Ik gebruik in nette termen 'penetratie' voor coïtus (hoewel je ook met iets anders kunt penetreren dan een piemel, maar goed :+ ). Niet net is dat neuken ja. Seks is gewoon het hele spectrum.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204715539
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 09:12 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik gebruik in nette termen 'penetratie' voor coïtus (hoewel je ook met iets anders kunt penetreren dan een piemel, maar goed :+ ). Niet net is dat neuken ja. Seks is gewoon het hele spectrum.
Gemeenschap. Ik denk dat je om moet naar gemeenschap :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204715882
Ik ga het overwegen :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204716262
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:11 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga het overwegen :D
Ik niet. :7 Ik gebruik gewoon geen nette woorden.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 12 mei 2022 @ 10:54:25 #137
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204716263
Ik zit in verhitte discussie met iemand over de vraag of je geslacht en nationaliteit moet benoemen op een cv. Bij iemand met een oerhollandse mannennaam trouwens.

Hebben jullie hier een mening over?
Spoilers!
pi_204716277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in verhitte discussie met iemand over de vraag of je geslacht en nationaliteit moet benoemen op een cv. Bij iemand met een oerhollandse mannennaam trouwens.
Ja, interessante vraag. Aan de ene kant vind ik dat het geen kloot boeit wat je gender of geslacht en nationaliteit is, tenzij de functie er expliciet om vraagt. Aan de andere kant vind ik het wel passen bij de "volledigheid". Maar vind ik dat, of vind ik dat uit gewenning?
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:00:35 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204716305
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, interessante vraag. Aan de ene kant vind ik dat het geen kloot boeit wat je gender of geslacht en nationaliteit is, tenzij de functie er expliciet om vraagt. Aan de andere kant vind ik het wel passen bij de "volledigheid". Maar vind ik dat, of vind ik dat uit gewenning?
Volgens mij is het gewoon gewenning. Hoe we het op school leerden.
Spoilers!
pi_204716330
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Volgens mij is het gewoon gewenning. Hoe we het op school leerden.
Ja, precies, want wanneer maakt het nou echt uit?
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:05:12 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204716337
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, precies, want wanneer maakt het nou echt uit?
Ja inderdaad. Het zou zelfs over kunnen komen alsof je lekker wilt benadrukken dat je een witte man bent. Dat is natuurlijk krom aan alle kanten. Maar wil je zo'n risico nemen?
Spoilers!
pi_204716359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja inderdaad. Het zou zelfs over kunnen komen alsof je lekker wilt benadrukken dat je een witte man bent. Dat is natuurlijk krom aan alle kanten. Maar wil je zo'n risico nemen?
ligt misschien ook aan het bedrijf.
Ik geloof niet dat ik het zou zien als een "risico".
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:09:19 #143
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204716370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
ligt misschien ook aan het bedrijf.
Ik geloof niet dat ik het zou zien als een "risico".
Ok. Ja geen idee hoor. Ik heb hier verder ook geen verstand van verder.
Spoilers!
pi_204716377
Motherfuck, ik heb de eerste muggenbult.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204716409
Ik doe het niet, LS.

Vanmorgen bij de huisarts geweest, heb een enorme oorprop in m'n oor. Aan beide kanten. Hoor er zelfs minder van. Huisarts heeft poging gedaan uit te spuiten, maar dat lukte niet. Nu druppelen, en dan na het weekend terug. Ik ben er echt een beetje naar van, frustrerend.
pi_204716415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ok. Ja geen idee hoor. Ik heb hier verder ook geen verstand van verder.
Ik ook niet. :+ Maar het is op zich wel een boeiende vraag :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204716467
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik niet. :7 Ik gebruik gewoon geen nette woorden.
Mja, in mijn werk is het gebruik van het woord 'neuken' misschien iets minder wenselijk? O-) :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204716490
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in verhitte discussie met iemand over de vraag of je geslacht en nationaliteit moet benoemen op een cv. Bij iemand met een oerhollandse mannennaam trouwens.

Hebben jullie hier een mening over?
Ik doe het niet meer. Deed het eerst wel zonder nadenken (althans, nationaliteit) maar ik vind het weinig toevoegen. (Niet zozeer een risico in NL, want ik heb wat dat betreft alle vooroordelen mee.) Een geboortedatum vind ik eigenlijk al wat dubieus, maar die staat er dan nog wel op.
pi_204716495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:09 schreef Lonaa het volgende:
Motherfuck, ik heb de eerste muggenbult.
Nu pas? Ik heb er al tientallen }:|
pi_204716506
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in verhitte discussie met iemand over de vraag of je geslacht en nationaliteit moet benoemen op een cv. Bij iemand met een oerhollandse mannennaam trouwens.

Hebben jullie hier een mening over?
Ik ben om die reden wel begonnen jaren geleden om een foto van mijn oerhollandse, cis-gendered hoofd op mijn cv te zetten omdat ik het een beetje beu werd om ieder gesprek te beginnen met geneuzel dat ik er toch een stuk minder exotisch uitzie dan mijn voornaam doet vermoeden of dat ze ook wel Turkse mannen kennen die zo heten. Inmiddels doet iedereen dat overigens, met die foto.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204716511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mja, in mijn werk is het gebruik van het woord 'neuken' misschien iets minder wenselijk? O-) :+
Akkoord. :+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204716516
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nu pas? Ik heb er al tientallen }:|
Ik was ook hoogst verbaasd. Toch teleurgesteld.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204716527
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja inderdaad. Het zou zelfs over kunnen komen alsof je lekker wilt benadrukken dat je een witte man bent. Dat is natuurlijk krom aan alle kanten. Maar wil je zo'n risico nemen?
Met een oerhollandse naam is het eigenlijk wel duidelijk.
Nog een pasfoto erbij soms? vanwege uitzonderingen.

Doorgeslagen keuzevrijheid: 10.000 koel-vries combi’s om uit te kiezen 8)7
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:33:34 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204716537
quote:
DE BILT - Volgende week belooft een zomerse week te worden, met dagelijks temperaturen ruim boven de 20 graden. In het zuiden van het land kan het kwik zelfs stijgen naar rond of boven de 25 graden, meldt Weeronline. Zonovergoten wordt het niet, want er zijn ook wolkenvelden. Een stevige onweersbui is volgens het weerbureau ook niet uitgesloten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204716544
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het is hier denk ik al sinds koningsdag boven de 20 graden voor mijn gevoel. :')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:35:47 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204716558
Ik ben de laatste dagen een deel van de moestuin weer aan het in gebruik nemen; bij het onkruid wieden vind ik tot op 10cm diepte alleen maar verdroogde kruimelgrond...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204716570
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:35 schreef fietsie het volgende:
Ik ben de laatste dagen een deel van de moestuin weer aan het in gebruik nemen; bij het onkruid wieden vind ik tot op 10cm diepte alleen maar verdroogde kruimelgrond...
Dat is hier niet anders. Ik gieter om de dag.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204716584
Moest even nakijken, maar op mijn CV staat niet welke nationaliteit ik heb. Heb daar niet eens over nagedacht. Ook niet of ik vrouw ben. Maar dat is (hopelijk) wel te zien aan mijn foto.
Wel, door mijn niet Nederlandse voor en achternaam vroeger de opmerking gekregen "goh, je lijkt niet op je naam"
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 12 mei 2022 @ 11:41:01 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204716593
Narigheid dat... ik hoop straks nog een uurtje bezig te kunnen, dan gooi ik een aantal zakken compost erdoor, en dan de eerste 20 maisplantjes naar buiten, en dan ook de lathyrus uitpoten (en tegen duiven afschermen)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204716670
quote:
7s.gif Op donderdag 12 mei 2022 06:58 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!

Als jullie alle specificaties nou even duidelijk uittypen, zal ik controleren of iedereen zich er netjes aan houdt, ok?
Bij bevindingen maken we een ticket, zetten het op de backlog en als we het gaan oppakken committeren we ons eraan. Lijkt me helder. Akkord? Ok, doen we het zo. Afgesproken.
:D

Jij doet teveel trainingen :P
pi_204716679
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit in verhitte discussie met iemand over de vraag of je geslacht en nationaliteit moet benoemen op een cv. Bij iemand met een oerhollandse mannennaam trouwens.

Hebben jullie hier een mening over?
Als wij CV's aangeleverd krijgen, dan is dat altijd zonder foto, leeftijd, geslacht of nationaliteit. Ik vind dat eigenlijk wel netjes.

Ik heb op mijn CV wel een foto en geboortedatum. Wel oud, dus nu ik die foto zie vraag ik me af waarom mensen me een baan hebben gegeven. :') Okay, zo erg is die niet, maar hij zou ook niet misstaan op een datingswebsite.
pi_204716690
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik niet. :7 Ik gebruik gewoon geen nette woorden.
Immer
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204716728
Ik vind plompzakken ook zo'n heerlijk viesch woord.
Veel geleerd hier op fok. :+
pi_204717258
Mijn foto is inmiddels ook wel echt een beetje over de datum :D Maar ik heb gewoon geen geschikte. Deze was ook een complete lucky shot.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:29:51 #165
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204717507
Ik moet ook nodig eens een nieuwe profielfoto regelen...
dat komt er dan zo ongeveer uit te zien:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204717669
De paksoi is binnen! *O*

De moestuin gaat hier met goed gieteren prima. Ik ben al druk sla aan het oogsten O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 12 mei 2022 @ 13:52:26 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204717702
Ik zit op een (nacht)vorst gevoelig strookje, dus ik heb alleen in de kas nog maar planten in de volle grond.

Heb inmiddels wel 40-50 potjes met uitpootbaar goed, en er komt nog een riante reeks zaailingen aan..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204717968
Is het vreemd om alleen bij de AH te bestellen omdat je kratjes nodig hebt? :')
pi_204718175
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:29 schreef fietsie het volgende:
Ik moet ook nodig eens een nieuwe profielfoto regelen...
dat komt er dan zo ongeveer uit te zien:

[ afbeelding ]
Klopt niet! Jij hebt krullies *O*
pi_204718185
SLUIT RAMEN EN DEUREN!!!!!1111

* Blues is aan het koken |:) eens in de 100 jaar :D

Ik maak ragù from scratch :9
  donderdag 12 mei 2022 @ 14:48:38 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204718196
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Klopt niet! Jij hebt krullies *O*
Als ik niet borstel wel ja, maar inmiddels ook gewoon een staartje :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204718208
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Als ik niet borstel wel ja, maar inmiddels ook gewoon een staartje :P
Hipster O+
pi_204718377
Ik ben BBQ voor morgen aan het voorbereiden. Gehakt is gekruid voor de kebab, tzatziki is af, aardappelsalade is af, eiersalade is af. Nog even de kip in de marinade zetten en het avondeten afmaken en dan trainen. :7

Hoef ik morgen alleen nog maar de panzanella te maken :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204719127
Weer thuis na de queeste naar een leverbare inbouw koelvriescombi.
Levertijd ? Keukenzaken gaan voor op particulieren.
Een gewild model Zou in afgelopen december worden geleverd.😳

Deze week geen hf en een idee voor een recept van ergens geplukt met wraps, ei en kaas. Plus salade.
Ben benieuwd.
pi_204719131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:22 schreef Myraela het volgende:
Is het vreemd om alleen bij de AH te bestellen omdat je kratjes nodig hebt? :')
Ah dont care ¯\_(ツ)_/¯
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204719170
Ben ik een watje dat ik nu niet op het balkon ga zitten? Ik heb een pot vogelpindakaas daar en vandaag vliegt een echtpaar merel af en aan. Maar ze komen niet als ik daar zit.
En dus zit ik nu binnen. Merelstand is al niet zo best, dus dan zo er maar voor zorgen dat er zoveel mogelijk bij komen
We have far more in common than that which devides us..
pi_204719201
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maandag laatste werkdag en aansluitend tuinfeestje. Daarna vakantie *O*
Even profiteren voor ik naar gematigde temperaturen en kans op regen op vakantie ga.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204719221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben ik een watje dat ik nu niet op het balkon ga zitten? Ik heb een pot vogelpindakaas daar en vandaag vliegt een echtpaar merel af en aan. Maar ze komen niet als ik daar zit.
En dus zit ik nu binnen. Merelstand is al niet zo best, dus dan zo er maar voor zorgen dat er zoveel mogelijk bij komen
Wij lasten altijd pauzes in bij het volleyballen in de tuin om pa en ma koolmees de ruimte te geven. Dus ik snap je.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204719256
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Ben ik een watje dat ik nu niet op het balkon ga zitten? Ik heb een pot vogelpindakaas daar en vandaag vliegt een echtpaar merel af en aan. Maar ze komen niet als ik daar zit.
En dus zit ik nu binnen. Merelstand is al niet zo best, dus dan zo er maar voor zorgen dat er zoveel mogelijk bij komen
Ik snap je wel :) ook niet als je gewoon rustig een boek zit te lezen ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204719382
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 11:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Mja, in mijn werk is het gebruik van het woord 'neuken' misschien iets minder wenselijk? O-) :+
Is het wel belangrijk dat het specifiek om dat onderdeel gaat? Erectiele disfunctie etc?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:06:19 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204719422
Ach, je verwacht het niet.

VI gewoon weer op de tv. Met Johan.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204719428
Walgelijk
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 12 mei 2022 @ 17:09:57 #183
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204719449
En weer ben ik verbaasd dat ik verbaasd ben.
Spoilers!
pi_204719464
Nog meer walgelijk. Ik zit naar het debat over jeugdzorg/toeslagen schandaal te kijken. Man man man de VVD is echt zo laag.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204719473
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:06 schreef fietsie het volgende:
Ach, je verwacht het niet.

VI gewoon weer op de tv. Met Johan.
Money en ¤¤¤ en contractbreuk las ik ergens.

@Kaatje1 dan zit je binnen totdat de jonkies gaan vliegen?
pi_204719480
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Money en ¤¤¤ en contractbreuk las ik ergens.

@:Kaatje1 dan zit je binnen totdat de jonkies gaan vliegen?
Nee, totdat het eten op is. Pa en moe vliegen van de pindakaas naar een boom.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204719535
En de pindakaas meters verder hangen?
pi_204719558
12 mei Dag van de Zorg w/
pi_204719598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:06 schreef fietsie het volgende:
Ach, je verwacht het niet.

VI gewoon weer op de tv. Met Johan.
Zo verrassend he… :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204719602
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:21 schreef AnneX het volgende:
12 mei Dag van de Zorg w/
Ik kreeg een boek over positiviteit en twee paar sokken *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204719619
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:21 schreef AnneX het volgende:
12 mei Dag van de Zorg w/
Hier alleen dag van de verpleegkundigen & verzorgenden.

Die trouwens de sokken maar niks vonden _O-
pi_204719660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hier alleen dag van de verpleegkundigen & verzorgenden.

Die trouwens de sokken maar niks vonden _O-
Ook sokken :D _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204719726
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:19 schreef Blues het volgende:
En de pindakaas meters verder hangen?
Dan moet ik het op het balkon van de buren hangen :P Vanwege muizen hangt het aan een staander aan de buitenkant van het balkon
We have far more in common than that which devides us..
pi_204719732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
En weer ben ik verbaasd dat ik verbaasd ben.
You sweet child of summer O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204719754
En geloeiende geloeiende. Weer wat nieuws geleerd bij het maken van een jurk. En het ging zo snel. Maar zet ik de helft van het achterpand gedraaid vast. Dus nu weer alles losgetornd. Van de week maar weer verder,
Zo naar eetclubje.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204720173
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Clubsoda het volgende:
De paksoi is binnen! *O*

De moestuin gaat hier met goed gieteren prima. Ik ben al druk sla aan het oogsten O+
Eindelijk. Weet je zéker dat het paksoi is? _O-

Ik heb ook getuinierd vanmiddag *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204720183
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 14:22 schreef Myraela het volgende:
Is het vreemd om alleen bij de AH te bestellen omdat je kratjes nodig hebt? :')
Ik heb hier ook wel eens aan gedacht, omdat ik kratjes nodig had :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204720248
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ook sokken :D _O-
Wij kregen vorig jaar sokken. Met botjes er op. Mensenbotjes, geen hondenbotjes. Ik heb ze geloof ik 1x gedragen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204720467
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb hier ook wel eens aan gedacht, omdat ik kratjes nodig had :X
Het is ook gewoon zo praktisch. Kratten hebben wanneer je ze nodig hebt, en gewoon weer inleveren wanneer ze in de weg staan. :D
pi_204720607
Iemand misschien ervaring hier met wat grotere koffiebekers voor on the go die wel echt een tijd warm blijft?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204720658
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand misschien ervaring hier met wat grotere koffiebekers voor on the go die wel echt een tijd warm blijft?
Ik heb een oude van Rosti Mepal. Die verkopen ze niet meer, maar als de nieuwe net zo goed zijn, dan is dat wel een fijne. Ik brand bijna elke keer m'n bek weer. :')
pi_204720682
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:00 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Is het wel belangrijk dat het specifiek om dat onderdeel gaat? Erectiele disfunctie etc?
:Y als we het zo specifiek maken wel ja.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204720696
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Eindelijk. Weet je zéker dat het paksoi is? _O-

Ik heb ook getuinierd vanmiddag *O*
Nou, de verpakking is van paksoi :+ ik zal bij het planten de zaadjes vergelijken. Het was een beetje een gênant telefoongesprek met de klantenservice ook, toen ik dit probeerde recht te zetten :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204720703
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:Y als ik het zo specifiek maak wel ja.
Dat maakt het wel logisch. Anders zou ik het curieus vinden dat je in jouw vak dat onderscheid nodig had :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204720723
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat maakt het wel logisch. Anders zou ik het curieus vinden dat je in jouw vak dat onderscheid nodig had :D
Soms gaat het over seks en intimiteit in zijn algemeenheid en soms specifieker over erectieproblemen. In dat geval verwijs ik meestal wel door, want mijn core business is het gewoon niet. Of ik zwengel aan dat er medisch gekeken moet worden (bijwerkingen van bepaalde medicatie bijvoorbeeld).
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:09:29 #206
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204720733
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand misschien ervaring hier met wat grotere koffiebekers voor on the go die wel echt een tijd warm blijft?
Is heb een isolatiedopper die best aanvaardbaar lang fijn warm blijft
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:10:39 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204720744
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Soms gaat het over seks en intimiteit in zijn algemeenheid en soms specifieker over erectieproblemen. In dat geval verwijs ik meestal wel door, want mijn core business is het gewoon niet. Of ik zwengel aan dat er medisch gekeken moet worden (bijwerkingen van bepaalde medicatie bijvoorbeeld).
Het zwengelen lost dan de dysfunctie op?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204720753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:05 schreef Clubsoda het volgende:

Nou, de verpakking is van paksoi :+ ik zal bij het planten de zaadjes vergelijken. Het was een beetje een gênant telefoongesprek met de klantenservice ook, toen ik dit probeerde recht te zetten :')
Het klonk allemaal best knullig. Mag je alla cavolo nero ook houden?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204720782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het klonk allemaal best knullig. Mag je alla cavolo nero ook houden?
Blijkbaar stond er een foutje in het voorraadstysteem. En ja, ik kan palmkool planten tot ik groen zie :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:15:40 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204720785
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Blijkbaar stond er een foutje in het voorraadstysteem. En ja, ik kan palmkool planten tot ik groen zie :+
Het is ook heeeeeel geschikt om rupsen op te kweken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204720797
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Blijkbaar stond er een foutje in het voorraadstysteem. En ja, ik kan palmkool planten tot ik groen zie :+
Ik heb geen palmkool O-)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204720802
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:59 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik heb een oude van Rosti Mepal. Die verkopen ze niet meer, maar als de nieuwe net zo goed zijn, dan is dat wel een fijne. Ik brand bijna elke keer m'n bek weer. :')
Hoe lang blijft het ongeveer warm?
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Is heb een isolatiedopper die best aanvaardbaar lang fijn warm blijft
Dopper ben ik niet helemaal tevreden over.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204720821
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb geen palmkool O-)
Ik wil je best wat doen toekomen :7
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204720838
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Hoe lang blijft het ongeveer warm?
[..]
Dopper ben ik niet helemaal tevreden over.
Prima tevreden over mijn Emsa travel mug.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:25:05 #215
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204720854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:15 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Blijkbaar stond er een foutje in het voorraadstysteem. En ja, ik kan palmkool planten tot ik groen zie :+
Palmkool is wel heel lekker :9
Vorig jaar was het zaaien mislukt toen miste ik het wel.
Nu lijkt het goed te gaan *O*
pi_204720883
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik wil je best wat doen toekomen :7
O+
Ik heb wel een redelijke sortering ander zaad.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204720899
O god wat een oneindige grafhekel aan thuisbezorgd. Ik ga het nabouwen en dan met de optie om de order te cancellen als het ineens 1000 langer duurt dan gepland.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204720909
Er zat een hoornaar in de kas. Wat zijn die groot zeg!
pi_204720972
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god wat een oneindige grafhekel aan thuisbezorgd. Ik ga het nabouwen en dan met de optie om de order te cancellen als het ineens 1000 langer duurt dan gepland.
Zou gebruiken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204720981
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Zou gebruiken.
:(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204721023
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:30 schreef Tuindier het volgende:
Er zat een hoornaar in de kas. Wat zijn die groot zeg! [ afbeelding ]
En het geluid als ze langs je oor zoemen.
Ril
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204721074
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Palmkool is wel heel lekker :9
Vorig jaar was het zaaien mislukt toen miste ik het wel.
Nu lijkt het goed te gaan *O*
Ik heb ook al palmkool gezaaid :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204721100


:(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204721122
quote:
Wat heb je besteld
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204721126
inb4 "iets dat facking lang duurt"
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204721169
Fucking slome roti :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:52:07 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204721194
Hier kwam thuisbezorgd laatst met een wit busje . Want de fietskoerier was aangereden, en de daarna gestuurde vervangende auto had z'n band op een stoeprand lekgereden. En het was inmiddels een uur later dan gepland
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204721217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:52 schreef fietsie het volgende:
Hier kwam thuisbezorgd laatst met een wit busje . Want de fietskoerier was aangereden, en de daarna gestuurde vervangende auto had z'n band op een stoeprand lekgereden. En het was inmiddels een uur later dan gepland
Hadden jullie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 12 mei 2022 @ 19:54:30 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204721229
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hadden jullie?
Nee ik had hem niet aangereden.

Of bedoel je wat we gingen eten? Dat was een sparerib schotel.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204721260
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fucking slome roti :(
Bohh roti O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204721268
Het is echt wel debiel dom om de bezorger met jouw eten aan te rijden voordat je het ontvangen hebt. Doe dat dan achteraf.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 12 mei 2022 @ 20:03:33 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204721346
quote:
2s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:57 schreef Lonaa het volgende:
Het is echt wel debiel dom om de bezorger met jouw eten aan te rijden voordat je het ontvangen hebt. Doe dat dan achteraf.
Daarom deed ik dat ook niet maar schoof ik een stoeprand voor z'n wiel :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204721372
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:28 schreef Vanyel het volgende:

[..]
O+
Ik heb wel een redelijke sortering ander zaad.
Wat vind je lekker?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204721578
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat vind je lekker?
:?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 12 mei 2022 @ 20:15:09 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204721593
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:?
Ik ehm, hield m'n mond.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204721596
Als ik naar buiten kan om (aan) te rijden hoef ik ook geen thuisbezorgd.

Kleffe ellende. Sambal was het lekkerst :') had goftedomme echt zin in na periode braaf leven :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204721726
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:?
Oh fuu
Die was natuurlijk bedoeld voor mevrouw Soda, om te vragen welk zaad ze van me zou willen betrekken.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204721744
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Oh fuu
Die was natuurlijk bedoeld voor mevrouw Soda, om te vragen welk zaad ze van me zou willen betrekken.
Lekker met jezelf kwaken!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204721783
Ook met liefde hoor.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204721794
Dan wel zelden over zaad.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204722189
Iemand die mijn reservering voor Sabero** voor morgen van me wil overnemen? ;(

Vriendin die zou komen logeren is verkouden, sinds een paar dagen geen smaak, maar dat begint langzaam weer terug te komen. Zonde om daar te gaan uit eten dus.
Zelftesten zijn negatief maar omdat ik volgende week op vakantie ga wil ik geen verkoudheid/covid meenemen. Dus bezoekje ook maar uitgesteld.

Het heerst. Ziekenhuisafspraak van middag ging al niet door want de apparatuur was kapot :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204722375
Ah, wat zonde Cat!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204722433
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:54 schreef fietsie het volgende:

Of bedoel je wat we gingen eten? Dat was een koude sparerib schotel.
FTFY
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204723197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ah, wat zonde Cat!
Jah -O-

Als ik niet op vakantie was gegaan was ze wel kunnen komen logeren, maar nu even niet.
Meteen een nieuwe afspraak en nieuwe reservering gepland, dat wel O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 12 mei 2022 @ 21:17:55 #245
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204723240
quote:
1s.gif Op donderdag 12 mei 2022 19:40 schreef Vanyel het volgende:

[..]
En het geluid als ze langs je oor zoemen.
Ril
Echt indrukwekkend inderdaad. En niet op een toffe manier.
Spoilers!
  donderdag 12 mei 2022 @ 21:29:06 #246
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204723817
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
FTFY
We kregen de 2e en de 3e bezorgd; de 1e was over de straat gegaan, de 2e koud en de 3e warm...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 12 mei 2022 @ 21:30:02 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204723866
Naar aanleiding de post van @Lonaa over BBQ net nog even een brine gemaakt, gekoeld met ijs en vervolgens een kip er helemaal in verzopen. Daar ligt ie de hele nacht in tot ie morgen op het rooster mag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204724630
Ik denk dat ik @Clubsoda in het wild gespot heb :o
Maar te ver weg om het naambordje echt goed te kunnen lezen en vlák voor een praatje dus ook niet echt het moment om erheen te lopen om te kijken of het idd de goede naam was haha.
  donderdag 12 mei 2022 @ 21:55:38 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204725062
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik denk dat ik @:Clubsoda in het wild gespot heb :o
Maar te ver weg om het naambordje echt goed te kunnen lezen en vlák voor een praatje dus ook niet echt het moment om erheen te lopen om te kijken of het idd de goede naam was haha.
Is ook wel lastig lezen op afstand natuurlijk

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204726117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik denk dat ik @:Clubsoda in het wild gespot heb :o
Maar te ver weg om het naambordje echt goed te kunnen lezen en vlák voor een praatje dus ook niet echt het moment om erheen te lopen om te kijken of het idd de goede naam was haha.
Oh! Morgen herkansing?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204726457
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh! Morgen herkansing?
Ik ben er iig in de ochtend live! Om 11u bij de poster van Libra, we hingen vandaag als je binnenkomt in de zalen tegen de linkermuur, geloof de derde vanaf binnenkomst! En ik ben te herkennen aan oranje schoenen haha.
pi_204730543
Goedemorgen! c_/
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:11:45 #253
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204730549
Goedemorgen :)
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:19:49 #254
217702 Lonaa
Honger!
pi_204730575
Pffffrt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204730584
Goedemorgen :O
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:30:19 #257
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204730606
Door de knipperende lichten van het ESF echt kei slecht geslapen _O- zelfs vannacht nog spokes gestuurd waar ik nu echt niks meer vanaf weet
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204730610
Ik lees dat er nog tot de zomer lange rijen staan op Schiphol.
Dus.... als wij 1 juni om 6.15 vliegen, hoe laat zouden jullie er dan willen zijn :?
pi_204730613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Door de knipperende lichten van het ESF echt kei slecht geslapen _O- zelfs vannacht nog spokes gestuurd waar ik nu echt niks meer vanaf weet
Ik ging di en ook gisteren met koppijn naar bed. Stomme k*t stroboscopen :( :r
pi_204730628
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:31 schreef Blues het volgende:
Ik lees dat er nog tot de zomer lange rijen staan op Schiphol.
Dus.... als wij 1 juni om 6.15 vliegen, hoe laat zouden jullie er dan willen zijn :?
Denk dat vertrektijd 6:15 wel meevalt qua rijen.
Verder geen idee :P
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:41:37 #261
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204730643
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:31 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ging di en ook gisteren met koppijn naar bed. Stomme k*t stroboscopen :( :r
Ja ze houden er nog al van hè. Dinsdag ook hooguit 3 uurtjes geslapen. Maarja vanavond optijd naar bed kunnen we zaterdag wel weer een slechte nacht hebben _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 mei 2022 @ 07:52:12 #262
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204730687
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:31 schreef Blues het volgende:
Ik lees dat er nog tot de zomer lange rijen staan op Schiphol.
Dus.... als wij 1 juni om 6.15 vliegen, hoe laat zouden jullie er dan willen zijn :?
Lange rijen maar niet zoals de mei vakantie lang volgens mij.
Zou gewoon voor de zekerheid 3 uur pakken ipv 2. Dan moet je er in het voorseizoen toch wel goed doorheen komen.
pi_204730890
Goedemorgen :W
  vrijdag 13 mei 2022 @ 08:30:52 #264
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204730897
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen :W
Goedemogen jij *O* Veel plezier ^)
Spoilers!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 08:31:45 #265
217702 Lonaa
Honger!
pi_204730900
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen :W
Feestje vandaag *O* Veel plezier *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 08:32:36 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204730910
Ik moest nogal abrubt in actie komen. Ik lag lekker zen naar mijn luisterboek te luisteren en toen stond de cv-monteur voor de deur. Ik moest nog even slepen met een kast en krabpaal voor ze er bij konden en ook nog op een iets te moeilijke manier een trap voor ze regelen. Men wilde ook nog wel koffie. Ik ben blij dat ik even zit.
Spoilers!
pi_204730917
Mogge

Veel plezier vandaag @Memento-Mori geniet met volle teugen ^)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 mei 2022 @ 08:34:08 #268
217702 Lonaa
Honger!
pi_204730922
Ik ga zo trainen, mild zin want ik ging gisteren om 5 ook al. En het is vrijdag.

Daarna beetje prutsen in en rond huis en dan komen er leuke mensen BBQ-en. Vanavond nog mild feestje in de kroeg. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204730931
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Goedemogen jij *O* Veel plezier ^)
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Feestje vandaag *O* Veel plezier *O*
Dank jullie wel *O* over iets meer dan 'n uur de deur uit naar de B&B van m'n ouders waar ook de kapper komt voor haar en make up en dan gaat het echt beginnen :o

Thanks kaatje!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 08:38:44 #270
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204730932
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 21:30 schreef fietsie het volgende:
Naar aanleiding de post van @:Lonaa over BBQ net nog even een brine gemaakt, gekoeld met ijs en vervolgens een kip er helemaal in verzopen. Daar ligt ie de hele nacht in tot ie morgen op het rooster mag.
Maar als het zo waait als het nu doet, valt er (hier in deze achtertuin) weinig te BBQen vanmiddag / vanavond.

[ Bericht 1% gewijzigd door fietsie op 13-05-2022 08:44:48 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:00:57 #271
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204731055
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
[..]
Dank jullie wel *O* over iets meer dan 'n uur de deur uit naar de B&B van m'n ouders waar ook de kapper komt voor haar en make up en dan gaat het echt beginnen :o

Thanks kaatje!
Heeel veel plezier O+
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:01:52 #272
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204731057
Ik geloof dat ik perongeluk een esf feestje georganiseerd heb morgen bij mij thuis. Na het werk maar even boodschappen doen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204731067
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik geloof dat ik perongeluk een esf feestje georganiseerd heb morgen bij mij thuis. Na het werk maar even boodschappen doen _O-
Ik kreeg een uitnodiging voor een esf feestje, da’s handiger ;)
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:04:45 #274
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204731072
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kreeg een uitnodiging voor een esf feestje, da’s handiger ;)
Jaaaa en ga je ook? *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:07:00 #275
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204731089
Laatste dag van de vakantie en het regent, Meh!
Als je van Landelijk en rustig houdt, Noorden van Duitsland/Zuiden van Denemarken is een aanrader, oostzeekust is erg mooi. Is me prima bevallen.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:08:38 #276
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204731097
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:03 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik kreeg een uitnodiging voor een esf feestje, da’s handiger ;)
Veel nichten voor de histerische sfeer mag ik hopen?
pi_204731099
Goedemorgen en heel veel plezier en liefde gewenst vandaag @Memento-Mori!

Ik baal van m'n hotel, ik had om 7.30 al de wekker gezet zodat ik kon ontbijten voor ik om 8.30 nog een meeting had met studenten en 9.20 naar congreslocatie moest rijden. Niemand beneden om 7.30.. eerst maar gaan douchen dan. Niemand beneden om 8.00.. maar even wat ander werk gedaan en meeting met de studenten, die gelukkig al om 8.55 klaar was. Toen naar beneden, inmiddels wel koffie en thee, maar nog steeds geen eten. As we speak wordt nu het beleg klaargelegd. Hopelijk komt het brood ook zo, dan kan ik nog even snel daadwerkelijk iets eten, en dan ga ik 9.30 weg ipv 9.20 en ben ik precies-pas op tijd. Maar wel voor niks om 7.30 opgestaan, en ik had al maar van 00-5 geslapen en toen om 6.30 weer in slaap gevallen, dus alle extra slaap was wel heel fijn geweest.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:12:22 #278
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204731119
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen en heel veel plezier en liefde gewenst vandaag @:Memento-Mori!

Ik baal van m'n hotel, ik had om 7.30 al de wekker gezet zodat ik kon ontbijten voor ik om 8.30 nog een meeting had met studenten en 9.20 naar congreslocatie moest rijden. Niemand beneden om 7.30.. eerst maar gaan douchen dan. Niemand beneden om 8.00.. maar even wat ander werk gedaan en meeting met de studenten, die gelukkig al om 8.55 klaar was. Toen naar beneden, inmiddels wel koffie en thee, maar nog steeds geen eten. As we speak wordt nu het beleg klaargelegd. Hopelijk komt het brood ook zo, dan kan ik nog even snel daadwerkelijk iets eten, en dan ga ik 9.30 weg ipv 9.20 en ben ik precies-pas op tijd. Maar wel voor niks om 7.30 opgestaan, en ik had al maar van 00-5 geslapen en toen om 6.30 weer in slaap gevallen, dus alle extra slaap was wel heel fijn geweest.
Hotel waar je om 7:30 nog geen ontbijt krijgt? Klinkt niet erg business like
pi_204731143
Dat is wel heel raar ja! 't is niet alsof je extreem vroeg was.
pi_204731147
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hotel waar je om 7:30 nog geen ontbijt krijgt? Klinkt niet erg business like
Gisteren waren ze ook gewoon om 7.00 al open, hadden ze vandaag ook moeten zijn, maar de ontbijtmedewerker was niet (op tijd) op komen dagen vanmorgen.

Prioriteiten liggen ook lekker scheef, ze is nu glazen voor de jus enz aan het neerzetten, maar nog steeds geen brood, dus dan heb ik ook niks aan het beleg dat ze net heeft klaargezet :X

Maargoed, adem in adem uit let it goooo.. want ik moet nog wel ff vandaag dus geen zin om al chagrijnig te beginnen
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:17:28 #281
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204731160
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:15 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Gisteren waren ze ook gewoon om 7.00 al open, hadden ze vandaag ook moeten zijn, maar de ontbijtmedewerker was niet (op tijd) op komen dagen vanmorgen.

Prioriteiten liggen ook lekker scheef, ze is nu glazen voor de jus enz aan het neerzetten, maar nog steeds geen brood, dus dan heb ik ook niks aan het beleg dat ze net heeft klaargezet :X

Maargoed, adem in adem uit let it goooo.. want ik moet nog wel ff vandaag dus geen zin om al chagrijnig te beginnen
En daar zeg je niets van, als in Excuseer mij, het is kwart over negen, hoe zou het zijn met wat ontbijt?
pi_204731194
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En daar zeg je niets van, als in Excuseer mij, het is kwart over negen, hoe zou het zijn met wat ontbijt?
Ze liep al heen en weer te rennen, dus het was duidelijk zichtbaar dat ze bezig was met het ontbijt, dan gaat zo'n opmerking het echt niet versnellen.
Om 8.00 toen er een andere medewerker aanwezig was (om 7.30 was het überhaupt nog dicht beneden) uiteraard wel opmerking gemaakt en die is toen gaan bellen etc om te zorgen dat er iemand zou komen.

Inmiddels vers afgebakken broodjes en croissants, dus ik ben weer iets minder hangry.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:28:12 #283
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204731229
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:23 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ze liep al heen en weer te rennen, dus het was duidelijk zichtbaar dat ze bezig was met het ontbijt, dan gaat zo'n opmerking het echt niet versnellen.
Om 8.00 toen er een andere medewerker aanwezig was (om 7.30 was het überhaupt nog dicht beneden) uiteraard wel opmerking gemaakt en die is toen gaan bellen etc om te zorgen dat er iemand zou komen.

Inmiddels vers afgebakken broodjes en croissants, dus ik ben weer iets minder hangry.
Is het een hotel als in SAS Radisson/Hilton of zo iets?
pi_204731236
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Is het een hotel als in SAS Radisson/Hilton of zo iets?
Nee, daar zou dit denk ik niet gebeuren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204731254
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Jaaaa en ga je ook? *O*
Ja, t is dichtbij, van 1 hoog naar 6 hoog 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_204731280
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Veel nichten voor de histerische sfeer mag ik hopen?
Nee dat niet, maar wel iemand erbij die in de muziek/tv wereld zat. Ongezouten commentaar dus
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 13 mei 2022 @ 09:40:11 #287
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204731312
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee dat niet, maar wel iemand erbij die in de muziek/tv wereld zat. Ongezouten commentaar dus
Ik verheug me op Graham Norton.
pi_204731336
Ik ben onderweg naar daar waar @vlindertje89 ook is, maar ik had geen hotel en ben sowieso te laat :P ik reed mee met mijn lief die een weekend naar haar familie is. Ze gaat een eerste communie bijwonen :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:01:45 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204731469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee dat niet, maar wel iemand erbij die in de muziek/tv wereld zat. Ongezouten commentaar dus
Leuk *O*

In theorie gaan we naar onze vrienden maar met hen weet je het maar nooit. Helaas dit kaar geen hysterische nichten. Dat was vorig jaar in Ahoy wel anders. Al zijn mijn nichten nou ook weer niet zo enorm hysterisch.
Spoilers!
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:10:45 #290
63722 z80
I fink you freaky
pi_204731524
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:29 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Nee, daar zou dit denk ik niet gebeuren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit in Tele stad?
Dat is ook hier in de buurt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:14:46 #291
63722 z80
I fink you freaky
pi_204731542
Verder inmiddels de eerste mok koffie op. De was draait. Voor zover ik weet nu alle papieren voor de belastingaangifte in Duitsland verzonden. Daar moeten dit jaar ook de aankoop gegevens van het huis bij 8)7 .
Zo mok nummer 2 naar binnen gieten en dan in de tuin klooien. Zonnetje begint nu ook door te komen.
Hoop alleen wel dat er in mok koffie nummer twee meer energie zit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204731548
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:33 schreef Kaatje1 het volgende:

Veel plezier vandaag @:Memento-Mori geniet met volle teugen ^)
Dit!!!! ^) *O* *;
pi_204731559
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 07:31 schreef Blues het volgende:
Ik lees dat er nog tot de zomer lange rijen staan op Schiphol.
Dus.... als wij 1 juni om 6.15 vliegen, hoe laat zouden jullie er dan willen zijn :?
Boek mee en wat gcjoel zegt over voorseizoen enzo.

@Memento-Mori Veel plezier samen en Carpe diem beiden ^) 💐
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:31:51 #294
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204731680
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen :W
Geniet ervan vandaag, ik wens je een fantastische bruiloft! ^)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:38:06 #295
217702 Lonaa
Honger!
pi_204731732
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Maar als het zo waait als het nu doet, valt er (hier in deze achtertuin) weinig te BBQen vanmiddag / vanavond.
Het is hier ook niet je van het nog.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204731869
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:38 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
[..]
Dank jullie wel *O* over iets meer dan 'n uur de deur uit naar de B&B van m'n ouders waar ook de kapper komt voor haar en make up en dan gaat het echt beginnen :o

Thanks kaatje!
Veel plezier, Memo *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204731878
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 08:38 schreef fietsie het volgende:

[..]
Maar als het zo waait als het nu doet, valt er (hier in deze achtertuin) weinig te BBQen vanmiddag / vanavond.
Ik ga het wel proberen :Y Ben morgen pas jarig, maar kreeg zondag alvast een LetzQ Tandoor-spiezending voor de kamado in mijn handen gedrukt met het dringende verzoek dat het bbq-seizoen geopend was en of ik ze deze week wilde gebruiken _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 13 mei 2022 @ 10:58:32 #298
217702 Lonaa
Honger!
pi_204731882
Ik ga ook wel soberso BBQen straks.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204732033
Veel plezier vandaag Memento! *O* *O* *O* *O*
pi_204732071
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 09:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen en heel veel plezier en liefde gewenst vandaag @:Memento-Mori!

Ik baal van m'n hotel, ik had om 7.30 al de wekker gezet zodat ik kon ontbijten voor ik om 8.30 nog een meeting had met studenten en 9.20 naar congreslocatie moest rijden. Niemand beneden om 7.30.. eerst maar gaan douchen dan. Niemand beneden om 8.00.. maar even wat ander werk gedaan en meeting met de studenten, die gelukkig al om 8.55 klaar was. Toen naar beneden, inmiddels wel koffie en thee, maar nog steeds geen eten. As we speak wordt nu het beleg klaargelegd. Hopelijk komt het brood ook zo, dan kan ik nog even snel daadwerkelijk iets eten, en dan ga ik 9.30 weg ipv 9.20 en ben ik precies-pas op tijd. Maar wel voor niks om 7.30 opgestaan, en ik had al maar van 00-5 geslapen en toen om 6.30 weer in slaap gevallen, dus alle extra slaap was wel heel fijn geweest.
Hier zou ik ook flink gefrustreerd van raken. :D
  vrijdag 13 mei 2022 @ 12:26:32 #301
63722 z80
I fink you freaky
pi_204732667
Dicht.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')