Nee geheel gelijk trekken zullen ze niet doen, maar een paar van dit soort dingen is wel leuk, volgens mij waren de nummer 1 van de bekendmaking ook de nummer 10 van de ranking dacht ikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja ok, maar waren er verder ook matches? Ik bedoelde meer dat ik me niet kan voorstellen dat ze dat in geheel gelijk trekken.
Ik kan dat niet aan hoor, dan moet ik straks overal wat in gaan zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee geheel gelijk trekken zullen ze niet doen, maar een paar van dit soort dingen is wel leuk, volgens mij waren de nummer 1 van de bekendmaking ook de nummer 10 van de ranking dacht ik.
BNW versie van ESFquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet aan hoor, dan moet ik straks overal wat in gaan zien.
Dat is veel, en het zijn ca. 300.000 streams uit het buitenland. Buiten het eigen land scoort Oekra๏ne wel veel beter dan Nederland. Maar ook Subwoolfer doet dat. Wel een kleine kanttekening dus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef drxanax het volgende:
[..]
Is dat veel? Kun je ook zien hoeveel uit het buitenland?
Off topic; wat verdient een artiest per stream?
Je kan nu beter niet meer naar de winstmarkt kijken. Nederland staat daar nu 10e op 300-1 oftewel 0,33% kans. Het zegt natuurlijk niet zo veel als dat verandert naar 0,30% of 0,36% ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:46 schreef TDHS het volgende:
bij mij op oddschecker.com gaat iets vreselijk mis met NL op 17de plaats. Klopt nooit natuurlijk en er staan uitgeschakelde landen bij, maar je schrikt heh. Je schrikt gewoon.
[edit: het is de tiende plek blijkt nu]
Gezien het aantal streams dat S10 trekt ivm andere qualifiers van de eerste semi, lijkt me dat wel een aanwijzing dat de televote ook prima in orde is. Emotie scoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk toch weer dat we een gevalletje "veel jurypunten" (100+), "weinig televote" te pakken hebben, zoals de Nederlandse selectiecommissie zo goed kan
Maar zijn dat niet vooral Nederlandse streams?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:30 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Gezien het aantal streams dat S10 trekt ivm andere qualifiers van de eerste semi, lijkt me dat wel een aanwijzing dat de televote ook prima in orde is. Emotie scoort.
Nee hoor, die streams komen overal vandaanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar zijn dat niet vooral Nederlandse streams?Zag dat ze weer dik bovenaan stond in de Nederlandse Spotify Top 50.
Maar Kalush en Subwoolfer worden buiten het eigen land meer gestreamd dan S10. Ze zal vermoedelijk achter hen zijn ge๋indigd in de televote.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:30 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Gezien het aantal streams dat S10 trekt ivm andere qualifiers van de eerste semi, lijkt me dat wel een aanwijzing dat de televote ook prima in orde is. Emotie scoort.
Dat denk ik inderdaad ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar Kalush en Subwoolfer worden buiten het eigen land meer gestreamd dan S10. Ze zal vermoedelijk achter hen zijn ge๋indigd in de televote.
Als ik moet gokken, denk ik 3e of 4e in de televote en ook zoiets bij de jury. In de finale zal dat dan 7e of 8e ofzo zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad ook.
Maar denk niet dat ze laag is ge๋indigd in de televote. (Dat zeg jij ook niet hoor!) Gewoon een mooie uitslag denk ik. Ben echt benieuwd na de finale als we alles mogen weten qua scoren!
Ik denk dat ook hoor, die televotes zitten wel goed. De emoties spatter van haar af. Daar zijn kijkers gevoelig voor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:31 schreef lashatumbai het volgende:
In veel voorspelling lijstjes zie je dat de meeste mensen S10 niet hoog inschatten wat betreft televote. Ze zou nog best eens kunnen gaan verrassen denk ik. Ze doet het echt wel beter dan vele anderen bij de streamingdiensten, dat moet wat zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |