Ik zet mijn geld op Moldavie, Noorwegen Spanje een van die 3. Nederland gaat top 7 halen denk ik.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Moldavië wint word ik gek van vreugde maar ik zie het echt niet gebeuren.
Ik blijf erbij dat Sam Ryder wint. En dan ben ik NOG GEKKER VAN VREUGDE.
In Zweden gaat dat wel goed, maar hier snapt het kijkerspubliek kennelijk echt niet waarom hun slechte muzieksmaak niet echt lekker gaat op het songfestival.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ohja, toen we nog het publiek lieten stemmen op de inzending... Gekkies
Met Weelderig Waardeloos in het Nederlands hadden ze nog wel finale gehaald.
Een jury met Gerard Joling en Tatjana was het volgens mij in begin jaren 00 in Nederland?quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In Zweden gaat dat wel goed, maar hier snapt het kijkerspubliek kennelijk echt niet waarom hun slechte muzieksmaak niet echt lekker gaat op het songfestival.
OME GEERquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Een jury met Gerard Joling en Tatjana was het volgens mij in begin jaren 00 in Nederland?
Was net lekker ook op dreef bij den Beau!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
OME GEERLaat je likken voor een keer
Wijn ging er goed in. Lekker de pony laten grazenquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:20 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
Was net lekker ook op dreef bij den Beau!!
Haha ja, breek me de bek niet open.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Een jury met Gerard Joling en Tatjana was het volgens mij in begin jaren 00 in Nederland?
7 idd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:23 schreef Momo het volgende:
Bijna iedereen in semi 2 naar 2de helft straks
Idd! Ze is vorig jaar op uitnodiging aan een perspas gekomen want ze doet veel op Tiktok en Insta en dat vonden ze leuk. Best. Maar dan dit jaar ook een perspas voor fukking Turijn en @Greys en @Cee zijn afgewezen voor een accreditatie ter plekke en mogen alleen op afstand meedoen? Sorry hoor.quote:
Snollebollekes zou toch wel hoge ogen kunnen gooien.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:17 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
In Zweden gaat dat wel goed, maar hier snapt het kijkerspubliek kennelijk echt niet waarom hun slechte muzieksmaak niet echt lekker gaat op het songfestival.
Ze is toch een huismoeder die vertelt hoe goed NL wel niet is ten opzichte van de US. WTF heeft ESF hier mee te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
Idd! Ze is vorig jaar op uitnodiging aan een perspas gekomen want ze doet veel op Tiktok en Insta en dat vonden ze leuk. Best. Maar dan dit jaar ook een perspas voor fukking Turijn en @:Greys en @:Cee zijn afgewezen voor een accreditatie ter plekke en mogen alleen op afstand meedoen? Sorry hoor.
Denk vooral omdat tiktok een sponsor is nu willen ze meer perspassen geven aan "tiktokkers"quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ze is toch een huismoeder die vertelt hoe goed NL wel niet is ten opzichte van de US. WTF heeft ESF hier mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |