Nou ja, waarom dat toen niet lukte was niet bepaald een groot mysterie. Wat een gefaal was dat zeg, althans, de periode van TROS paling pop bullshit die ons de 3J’s enzo gaven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:47 schreef TLC het volgende:
Nederland begint nu toch n aardig CV op te bouwen wat betreft kwalificeren voor de finale, -tig jaar geleden wist je nog bijna zeker dat er geen finale in zat.
Ohja, toen we nog het publiek lieten stemmen op de inzending... Gekkiesquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, waarom dat toen niet lukte was niet bepaald een groot mysterie. Wat een gefaal was dat zeg, althans, de periode van TROS paling pop bullshit die ons de 3J’s enzo gaven.
Maneskin en Noorwegen achter elkaar KOEKOEK.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen die alleen de finale kijken denken meteen WTF
Vraag het me af.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ze heel goed hebben gescoord in de voting dan zetten ze die niet op 1 denk ik.
Nationale finale heeft ook wel iets, maar in het buitenland gaat dat ook wel eens mis. Dat ze echt een minder nummer kiezen omdat die artiest het meest bekend is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ohja, toen we nog het publiek lieten stemmen op de inzending... Gekkies
Met Weelderig Waardeloos in het Nederlands hadden ze nog wel finale gehaald.
Ben zelf middelbaar denk ik qua leeftijd. Geen haar op mijn hoofd die op die landen zou stemmen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag het me af.
Aan de keuzes te zien denk ik dat het stemmende publiek toch wat ouder is gemiddeld dan velen denken. De jongeren roepen vooral veel online maar of ze allemaal ook echt stemmen. Portugal. Zwitserland. IJsland. Litouwen. Vind het toch keuzes voor de wat meer middelbare leeftijd zoals ik.![]()
Als Moldavië wint word ik gek van vreugde maar ik zie het echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben zelf middelbaar denk ik qua leeftijd. Geen haar op mijn hoofd die op die landen zou stemmen.
MOLDAVIE 4 THE WIN
Ik wil gezelligheid. Ben enorm klaar met die treurnis allemaal. We pray for Ukraine etc etc. Het zal allemaal wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |