Dit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 02:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat denk ik helemaal niet (toen dit topic begon dacht ik zelfs: wie?![]()
). Maar om een vermeende vreemdganger ook maar meteen kindermisbruik in de schoenen te schuiven zonder enig bewijs, dat gaat me inderdaad te ver.
Die heeft iemand in dienst om dat te doen. Dat is waar ze van leeft.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:34 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Yvonne plaatste binnen 6 minuten een screenshot van Nena's twitterberichten (met al begeleidend liedje uh oh ) om Juicechannel voor te zijn.
Haar volgers zijn 20 jarige tiktokkers, die hebben geen mening.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:18 schreef vencodark het volgende:
Denk dat Yvonne dit keer een beeetje te gretig is geweest met deze roddel.
Nee joh, zijn 30-40 jarigen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Haar volgers zijn 20 jarige tiktokkers, die hebben geen mening.
Het is tijd dat Elon Musk ingrijpt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:35 schreef NoXia het volgende:
[ twitter ]
Hier geeft ze het zelf eigenlijk al aan toch?
Die moeder vindt/vond hetgeweldig. Die reageerde zelfs met zoiets als "ik kan mijn dochter wel begrijpen" onder zo'n foto.quote:
Misschien gevalletje Friedel/Rochelquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Die moeder vindt/vond hetgeweldig. Die reageerde zelfs met zoiets als "ik kan mijn dochter wel begrijpen" onder zo'n foto.
Yup uit 1 zo'n tweet kun je dat idd halen....man man manquote:Op woensdag 11 mei 2022 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Die moeder vindt/vond hetgeweldig. Die reageerde zelfs met zoiets als "ik kan mijn dochter wel begrijpen" onder zo'n foto.
Heeft ze ergens gereageerd met "he Thijs, hou een beetje afstand" of "kindje, zou je niet eens wat minder twitteren over/met Thijs en doe het niet openbaar" ?quote:Op woensdag 11 mei 2022 12:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Yup uit 1 zo'n tweet kun je dat idd halen....man man man
Spelen ze toch goed. Business model dat nagenoeg niks kost, maar heel veel opleverd.quote:
Jeetje. Nog meer fantasten want aan Thijs -Waar is Volkert- ligt het zeker niet. Onze Thijs deugt.quote:
Ik ken ook wel mensen die Thijs heten... Komt wel erg dichtbij zo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |