Ik wil die piemelfoto's wel zien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
Er is nog steeds niet echt keihard bewijs....
Zijn die er dan? Volgens Roddelpraat had vooral Römer om naaktpics gevraagd, al zie ik daar geen screenshots van.quote:
Ik denk ook niet dat we zitten te wachten op de foto’s van Nena als 14 jarige. Die correspondentie en afbeeldingen zullen wel naar de zedenpolitie gaan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:01 schreef SEMTEX het volgende:
Er is nog steeds niet echt keihard bewijs....
Oh, ik dacht ergens te lezen dat Nena (of hoe ze heet) allemaal dickpics van Thijs had.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zijn die er dan? Volgens Roddelpraat had vooral Römer om naaktpics gevraagd, al zie ik daar geen screenshots van.
Ik dacht meer aan screenshots van uitgewisselde DMs.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat we zitten te wachten op de foto’s van Nena als 14 jarige. Die correspondentie en afbeeldingen zullen wel naar de zedenpolitie gaan.
En heb je ook niet meer info over vermeende piemelfoto's?quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:19 schreef Noek het volgende:
Het laatste wat de "fantast" zei dat ze het niet zo op Twitter had moeten gooien, dat was stom en dat ze het naar de politie gaat brengen dus nee, er is 2 dagen later geen bewijs omdat ze ws ook geen contact met De Story, het AD, de Volkskrant, Humberto, Yvonne, Jan Roos en Trump heeft opgenomen.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:19 schreef Noek het volgende:
Het laatste wat de "fantast" zei dat ze het niet zo op Twitter had moeten gooien, dat was stom en dat ze het naar de politie gaat brengen dus nee, er is 2 dagen later geen bewijs omdat ze ws ook geen contact met De Story, het AD, de Volkskrant, Humberto, Yvonne, Jan Roos en Trump heeft opgenomen.
Hoe dan ? Waar sloeg jij als 14 jarige je mobiele fotos op? Inmiddels zal ze wel een nieuw mobieltje hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:26 schreef Soury het volgende:
Ondanks dat het 7 jaar geleden is zou ze foto's toch wel ergens opgeslagen hebben.
Nou het is maar ??? zeven jaar geleden he?quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe dan ? Waar sloeg jij als 14 jarige je mobiele fotos op? Inmiddels zal ze wel een nieuw mobieltje hebben
Toen Soury 14 was kon je nog niets mobiel opslaanquote:Op donderdag 12 mei 2022 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe dan ? Waar sloeg jij als 14 jarige je mobiele fotos op? Inmiddels zal ze wel een nieuw mobieltje hebben
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Soury 14 was kon je nog niets mobiel opslaan
Bij zulke beschuldigingen maakt het echt niet meer uit of degene die de beschuldigingen doet labiel is. Als ze niet waar zijn, dien je aangifte van laster en smaad te doenquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het meisje is nogal kwetsbaar en kennelijk hadden ze in het verleden contact juist omdat zij een fan was die het lastig had. Kan me voorstellen dat je het dan ook moeilijk vindt om tegen zo’n meisje aangifte te doen.
Er even vanuit gaande dat dit meisje dingen ziet die er niet zijn, misschien als reactie op de roddels door een vrouw vorige week van vreemdgaan door Thijs met haar.
Ik denk dat dat makkelijk praten is als je erbuiten staat. Als je met zo’n meisje een hechte band hebt gehad, met haar begaan was en haar problematiek kent, is dat misschien niet zo nuchter te beschouwen allemaal. Het kan een behoorlijk precaire situatie zijn, als zij echt heel labiel is. Denk dat je dan best angstig zou kunnen zijn dat ze zichzelf wat aandoet bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bij zulke beschuldigingen maakt het echt niet meer uit of degene die de beschuldigingen doet labiel is. Als ze niet waar zijn, dien je aangifte van laster en smaad te doen
Maar dan is hij dus dom. Een intelligent iemand begrijpt dat je niet constant maar empathisch kan zijn. Je kan niet iemand die labiel is een vrijbrief geven om maar wilde verhalen de wereld in te slingeren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat makkelijk praten is als je erbuiten staat. Als je met zo’n meisje een hechte band hebt gehad, met haar begaan was en haar problematiek kent, is dat misschien niet zo nuchter te beschouwen allemaal. Het kan een behoorlijk precaire situatie zijn, als zij echt heel labiel is. Denk dat je dan best angstig zou kunnen zijn dat ze zichzelf wat aandoet bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dan is hij dus dom. Een intelligent iemand begrijpt dat je niet constant maar empathisch kan zijn. Je kan niet iemand die labiel is een vrijbrief geven om maar wilde verhalen de wereld in te slingeren.
Je maakt het nu wel heul dramatisch hoor, Dudequote:Op donderdag 12 mei 2022 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat dat makkelijk praten is als je erbuiten staat. Als je met zo’n meisje een hechte band hebt gehad, met haar begaan was en haar problematiek kent, is dat misschien niet zo nuchter te beschouwen allemaal. Het kan een behoorlijk precaire situatie zijn, als zij echt heel labiel is. Denk dat je dan best angstig zou kunnen zijn dat ze zichzelf wat aandoet bijvoorbeeld.
Ja, haha!quote:Op donderdag 12 mei 2022 21:43 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je maakt het nu wel heul dramatisch hoor, Dude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |