Weet ik zo niet! Maar denk gewoon heel veel oefenen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe kan zij zo goed Engels, heeft ze Engelse familie/roots?
Tijdje in Londen gewoond dacht ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe kan zij zo goed Engels, heeft ze Engelse familie/roots?
Luca Hanni!quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Moira het volgende:
Ik denk dat dit een beetje Zwitserland van een paar jaar geleden kan zijn, wie was dat ook alweer die alles in het rood deed toen. Ook zo'n dansnummertje
Blijft zo jammer he. Ook Slovenie en Finland bijvoorbeeld die hun hele plan moesten aanpassen op een falende zon of andere technische problemen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zag vandaag een interview waarin hij aan gaf dat ze wel echt een heel ander staging plan hadden met visuals waar maanden aan was gewerkt. Nu moesten ze hierdoor terug grijpen op hun staging van het The Voice optreden...
Ja, van wat ik aan commentaar las was het ongenspireerd en weinig gerepeteerd overkomen. Dit zou dan wel een logische oorzaak kunnen zijn.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Zag vandaag een interview waarin hij aan gaf dat ze wel echt een heel ander staging plan hadden met visuals waar maanden aan was gewerkt. Nu moesten ze hierdoor terug grijpen op hun staging van het The Voice optreden...
Als ze goed zingt tijdens de jury- en liveshow heb ik geen zorgenquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik had er even niet bij stilgestaan dat we donderdag niet mogen stemmen, ik kan Tsjechi niet helpen
Maar niet NQ op afknappen. Toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:14 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hoop dat dat video-editor al die memes ter harte heeft genomen, zie de jury er nogal op afknappen.
Kan me ook bijna niet voorstellen dat ze niet doorgaat, nu zeker met die laatste startpositie.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Als ze goed zingt tijdens de jury- en liveshow heb ik geen zorgen
Ik denk het niet, maar ben sinds die tweede rehearsal wel flink aan het twijfelen geslagen.quote:
Yeess dit geeft de burger moedquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:11 schreef Nexum het volgende:
Cyprus schijnt wel beter te zijn dan vorige week lees ik nu, ik hou hoop![]()
[ twitter ]
Het liedje is ook wel echt goed, en ik denk zeker dat de jury's van alle Scandinavische landen, Estland, Belgi, Poelen, de UK en Duitsland er wel punten aan moeten geven. Komt goed?quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan me ook bijna niet voorstellen dat ze niet doorgaat, nu zeker met die laatste startpositie.
Maar goed, gisteren gebeurden er (voor mij) ook rare dingen, dus je weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |