Was dat voor of na dat je een tank in de vangrail parkeerdequote:
Ik was daar niet eens in de buurt! Ik heb nu voor het eerst van m'n leven afslag Oosterhesselen genomen.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Was dat voor of na dat je een tank in de vangrail parkeerde
Maandag niet meer.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 08:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik donderdag en zaterdag. Zondag en maandag misschien.
Ik neem aan dat je op een vakantiepark zit... Huttenheugte of Aelderholt?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was daar niet eens in de buurt! Ik heb nu voor het eerst van m'n leven afslag Oosterhesselen genomen.
Correct.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op een vakantiepark zit... Huttenheugte of Aelderholt?
Dat zijn toch een beetje de expatcompounds waar je alleen onder begeleiding uit mag, om de inheemse bevolking te zien vanuit een busje.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je op een vakantiepark zit... Huttenheugte of Aelderholt?
Aelderholt ligt vlakbij een AZCquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:26 schreef densmee het volgende:
[..]
Dat zijn toch een beetje de expatcompounds waar je alleen onder begeleiding uit mag, om de inheemse bevolking te zien vanuit een busje.
Ja, je moet een bandje om zodat de locals je kunnen identificeren.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:26 schreef densmee het volgende:
[..]
Dat zijn toch een beetje de expatcompounds waar je alleen onder begeleiding uit mag, om de inheemse bevolking te zien vanuit een busje.
dat de bus wel bij het azc stopt en niet bij het vakantiepark.quote:
Nope, we zijn vandaag op familiebezoek geweest en we hebben Orvelte bezocht. Dat laatste een goed voorbeeld van sterke marketing, want uiteindelijk is het vooral een snuisterijenwinkelcentrum verpakt in oude boerderijen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:55 schreef lipje het volgende:
[..]
dat de bus wel bij het azc stopt en niet bij het vakantiepark. Trouwens al de speurtocht gedaan ?
Viel de ford uit elkaar?quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:57 schreef Duvel het volgende:
A37 opritten Oosterhesselen deels geblokkeerd door een hoop troep vandaag.
Zoals afgelopen dinsdag?quote:Op woensdag 27 juli 2022 18:57 schreef Duvel het volgende:
Ja, ik zag het ook. Flauwekul zegquote:Op woensdag 27 juli 2022 18:57 schreef Duvel het volgende:
Nee, die tikte moeiteloos de 220.000 aan vanmorgen.quote:
Heb je het wel een beetje kunnen vieren ?quote:
Nee, helaas… 😔quote:
Hoe ging ie bij jou? 👍🏻quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:43 schreef Dingest het volgende:
Nou ja, ik ga morgenochtend weer op pad, de route aflopen
Nou.. vrijdag 29 juli zijn we om 22:15 uur vertrokken naar Spanje. Gisteren 30 juli kwamen we tussen 18:00 en 19:00 uur aan. Van de 20 uur hebben we 6 uur in totaal in de file gestaan 😅quote:Op zondag 31 juli 2022 10:00 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je het wel een beetje kunnen vieren ?
Ah wel een goed gesprek gehad tijdens het wachtenquote:Op zondag 31 juli 2022 10:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou.. vrijdag 29 juli zijn we om 22:15 uur vertrokken naar Spanje. Gisteren 30 juli kwamen we tussen 18:00 en 19:00 uur aan. Van de 20 uur hebben we 6 uur in totaal in de file gestaan 😅
Bij aankomst wel twee bier gedaan om te proosten, maar daarna was het eten en naar bed. Was kapot en verhit 🥵😂
Het was een verjaardag om niet te vergeten 😊😉
Sorry te laat, gefeliciteerd nog en maak er een mooie vakantie van!quote:
Dankjewel!quote:Op zondag 31 juli 2022 16:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry te laat, gefeliciteerd nog en maak er een mooie vakantie van!
Ik vind het al knap dat je het einde van de eerste dag hebt gehaald.quote:Op zondag 31 juli 2022 10:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, helaas… 😔
Ik had (of heb) echt nog veel last van naweeën van Corona van vier weken geleden (ademnood, pijn op mijn borst) en door die ene dag lopen was het weer erger geworden. Hoestte ook weer als een zeehond. Dus dag 2 (officieel dag 3) wel de wekker gezet, maar uiteindelijk niet gestart.
Wat jammerquote:Op zondag 31 juli 2022 10:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, helaas… 😔
Ik had (of heb) echt nog veel last van naweeën van Corona van vier weken geleden (ademnood, pijn op mijn borst) en door die ene dag lopen was het weer erger geworden. Hoestte ook weer als een zeehond. Dus dag 2 (officieel dag 3) wel de wekker gezet, maar uiteindelijk niet gestart.
Beetje zwaar, maar ik heb nu ook het Maarten van Rossumpad uitquote:
Voor 50-100 meter of zo gaan het Pieterpad, het Maarten van Rossumpad, en het Overijssels Havezatenpad in Ommen samen opquote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:43 schreef derLudolf het volgende:
Maarten van Rossumpad heb ik een paar honderd meter van gelopen en het Pieterpad ook. Loopt door Ommen, waar ik nu weer in een groepsaccommodatie zit.
Aha. Ja in het centrum zag ik alleen voor het Havezate en MvR pad, PP loopt voor de accommodatie langs.quote:Op woensdag 3 augustus 2022 16:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Voor 50-100 meter of zo gaan het Pieterpad, het Maarten van Rossumpad, en het Overijssels Havezatenpad in Ommen samen op
Minder luchtweerstand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 17:31 schreef derLudolf het volgende:
Waarom hebben elektrische auto's vaak van die foeilelijke "platte" velgen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben je weer opgenomen?quote:Op woensdag 3 augustus 2022 15:43 schreef derLudolf het volgende:
Loopt door Ommen, waar ik nu weer in een groepsaccommodatie zit.
Ja, met de stichtingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En qua wandelen moet ik eerst even m'n nieuwe schoenen inlopen voordat ik iets anders kan doen - verder zelfde merk/model, alleen nieuw vs 2700+ kilometers![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |