Ik vind die show in zijn absurbheid altijd wel grappig als ik niks te doen heb maar dan wel de finale en niet eerder.quote:
Denk dat het wat krap wordt om een vlucht naar Turijn te boeken.quote:
Wel zin om te posten, niet om te kijken.quote:
Ik heb vooral zin om in dat topic te gaan trollen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wel zin om te posten, niet om te kijken.
Heel verstandig!quote:
Sorryquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
Heel de tijdlijn vol met mensen die naar een gehandicaptenfestival kijken en die wél een kaart hebben voor Tirana
Tijd om mezelf in slaap te gaan huilen
Sterkte ouwe reus. Slaap lekker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
Heel de tijdlijn vol met mensen die naar een gehandicaptenfestival kijken en die wél een kaart hebben voor Tirana
Eigenlijk zouden mensen die zoveel wedstrijden in eerdere rondes bezoeken voorrang moeten krijgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:52 schreef Caland het volgende:
Ja ach, risico van het vak zullen we maar zeggen. Eerder waardeloos van de UEFA dat ze zo’n finale in zo’n stadion spelen (en daar volgend seizoen doodleuk weer voor kiezen)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden mensen die zoveel wedstrijden in eerdere rondes bezoeken voorrang moeten krijgen.
Ja, dat laatste slaat natuurlijk ook helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ach, risico van het vak zullen we maar zeggen. Eerder waardeloos van de UEFA dat ze zo’n finale in zo’n stadion spelen (en daar volgend seizoen doodleuk weer voor kiezen)
Zo zie je maar dat als er een paar rotte appels uithaalt (@Lenny_Leonard) het hartstikke gezellig kan zijnquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:14 schreef MC-M het volgende:
We hebben het uitstekend gedaan mannen.
VBL wordt volwassen.
Erg mooi
Jeetje wat ingewikkeld allemaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ze heet Stien maar haar artiestennaam is es-tien
Dit is niet leuk. Ik heb nog nooit iets verkeerds gedaan in ESF.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat als er een paar rotte appels uithaalt (@:lenny_leonard) het hartstikke gezellig kan zijn
Is het liedje over bananen door?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat als er een paar rotte appels uithaalt (@:lenny_leonard) het hartstikke gezellig kan zijn
Je gedraagt je maar gewoon.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is niet leuk. Ik heb nog nooit iets verkeerds gedaan in ESF.
Gefeliciteerd met Nederland @:greys @:yvonne .
Het was echt fantastisch!!
[ afbeelding ]
Vlaggetjesvolk blijft dan weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik kan niet wachten tot de tweede halve finale van het ESF. Het was erg mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |