ik drink soms wel koffie witquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:25 schreef MC-M het volgende:
[..]
Dan deel jij die mening met @:oriente
Alhoewel, hij heeft nog nooit koffie gehad dus misschien vindt hij het wel geweldig.
We zullen het wel nooit weten.
Sterkte en succes makkerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Net verpleegster over een uur ambulance naar Utrecht ik wordt morgen al geopereerd. Jippie
Herman.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Net verpleegster over een uur ambulance naar Utrecht ik wordt morgen al geopereerd. Jippie
Herman.
ik denk dat je op vakantie nu gaat makkerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben tegen die uitgekochte vennoot van @:Danny die de pedo uithangt in Thailand.
Sterkte en succes ouwe reus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Hopelijk ken je na die operatie wel 't kofschip!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Einde tijdperk Drizztquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, gisteren gluten binnengekregen door foutieve informatie op de verpakking. Zombie-leef voor 4-5 dagen. Antigenot.
TedGod niet de allergrootste baas op aarde vindenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben tegen die uitgekochte vennoot van @:Danny die de pedo uithangt in Thailand.
Beterschap makker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, gisteren gluten binnengekregen door foutieve informatie op de verpakking. Zombie-leef voor 4-5 dagen. Antigenot.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:09 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Sterkte heren. Hopen dat alles goedkomt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja geef die verpakking maar weer de schuld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Ik wordt" heeft niets met 't kofschip te maken, dom varken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk ken je na die operatie wel 't kofschip!
Sterkte Hermpie.
Ik hoorde het op de radio, ik dacht nog, dit moet ik tegen @Drizzt_DoUrden zeggen, maar ik denk er nu pas weer aan. Waren het crackers van de Albert Heijn?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |