En dat laatste is nog niet eens een zekerheid. Genoeg bekende mensen die een vermogen hebben waarvan je zegt: 'nou.... is dat het allemaal waard geweest'?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:02 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zeker sinds social media vooral een hoop gezeik, waarbij er ook nog eens elk moment een of ander hysterisch type van jaren terug op kan duiken dat een appeltje met jou te schillen heeft.
Het materiele gedeelte lijkt me inderdaad het enige leuke aan bekendheid.
Hij ziet er wel een beetje Hunter Biden achtig uit hier. Dus als de theorie van fysionomie klopt zou hij best van kinderen kunnen houden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nena is gewoon jaloers omdat ze ingewisseld is
[ afbeelding ]
😂 😂 😂quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hallo cheeseburgert, hier Yvonne, kan ik contact met je krijgen? Als het niet lukt is het ook goed, ik schrijf zelf wel wat op
Wacht even. Is dat meisje daar 11???quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hij ziet er wel een beetje Hunter Biden achtig uit hier. Dus als de theorie van fysionomie klopt zou hij best van kinderen kunnen houden.
Jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wacht even. Is dat meisje daar 11???
Ja, is zijn dochter.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wacht even. Is dat meisje daar 11???
Sommigen kunnen gewoon niet zo goed met het vele geld om gaan. Dan gaan ze failliet terwijl ze gemakkelijk de rest van hun leven op de Bahama's hadden kunnen zitten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat laatste is nog niet eens een zekerheid. Genoeg bekende mensen die een vermogen hebben waarvan je zegt: 'nou.... is dat het allemaal waard geweest'?
Precies dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:39 schreef roos94 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom je als slachtoffer hem dit via twitter wil laten opbiechten en niet gewoon naar de politie gaat? Als ze nou eerst naar de politie was gegaan en die hadden haar genegeerd snap ik het meer. Maar das niet zo. Ze doet het eerst via twitter en dreigt dan met politie. Raar. En als hij echt fout is gegaan met haar, gaatie dat toch nooit random opbiechten op twitter. Dat kan een mongool nog zelfs snappen.
Ja dat ook. Maar je hebt ook genoeg die weliswaar bekend zijn, maar niet veel fans hebben. Dus dan heb je praktisch alleen de bekendheid.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Sommigen kunnen gewoon niet zo goed met het vele geld om gaan. Dan gaan ze failliet terwijl ze gemakkelijk de rest van hun leven op de Bahama's hadden kunnen zitten.
Allereerst waar is zij slachtoffer van?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:39 schreef roos94 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waarom je als slachtoffer hem dit via twitter wil laten opbiechten en niet gewoon naar de politie gaat? Als ze nou eerst naar de politie was gegaan en die hadden haar genegeerd snap ik het meer. Maar das niet zo. Ze doet het eerst via twitter en dreigt dan met politie. Raar. En als hij echt fout is gegaan met haar, gaatie dat toch nooit random opbiechten op twitter. Dat kan een mongool nog zelfs snappen.
Het kind is niet goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:39 schreef roos94 het volgende:
Of misschien een boos misbruikt meidje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Allereerst waar is zij slachtoffer van?
Dat is me nog niet duidelijk, een boze fan die loopt te dreigen.
Ik denk dat ze gewoon een beetje aandacht zoekt dan. Of het allemaal waar is zal ik niet over speculeren, maar de vorm die ze nu zoekt is er eentje van pure aandacht trekken. Ik vraag me af of er überhaupt een evenwichtige volwassene in haar nabijheid isquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:39 schreef roos94 het volgende:
Ja dat is ook de grapquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euhm, tis dinsdag toch? Of snap ik 'm gewoon niet genoeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |