ZOALS HIJ OOK MET HAAR POENIE HEEFT GEDAANquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Over welke 'zoveelste smaad' heb je het dan?
En zelfmoord plegen na smaad, is wel heel dom. Zeker als je geld en macht hebt. Je wint dat altijd. Als Nena niet met bewijs komt, kan Thijs haar helemaal de vernieling in helpen.
Ja leuk. Het is alleen onzin.quote:
Dat heeft hij dus helemaal niet. Als je dan met "hilarische onzin" komt, zorg er dan tenminste voor dat het een beetje klopt volgens het verhaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
ZOALS HIJ OOK MET HAAR POENIE HEEFT GEDAAN
Niet echt. Maakt t uit?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt het verhaal wel gelezen?
Helemaal niet is niet uit te sluiten natuurlijk. Waarheid ligt in het midden. OP NAAR DE STUDIO!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus helemaal niet. Als je dan met "hilarische onzin" komt, zorg er dan tenminste voor dat het een beetje klopt volgens het verhaal.
Het was een smadelijk grapje Mexicano, sorry dat de ironie aan je voorbij gaatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus helemaal niet. Als je dan met "hilarische onzin" komt, zorg er dan tenminste voor dat het een beetje klopt volgens het verhaal.
Ja hoi, hier met Shownieuws. Kunnen we in contact komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
ZOALS HIJ OOK MET HAAR POENIE HEEFT GEDAAN
Pas bij de fandag van Rene Le Blanc geweest. Iedereen was daar netjes @Wereldgozer @de_boswachterquote:
Nouja het is soms lastig om ze te negeren. Je hebt van die types die ook naar elke voorstelling, optreden etc komenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:48 schreef theunderdog het volgende:
Even los of de roddels van Nena waar of niet waar zijn. Je bent überhaupt kneiterdom om zo close te zijn met een fan. Na de zoveelste 'ik houd van je Thijs', denk je toch: 'meid, volgens mij sla je wat door. Ik negeer je even
'
Dat houdt je niet tegen. Maar als je weet wie het is, dan zou ik er niet mee op de foto gaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja het is soms lastig om ze te negeren. Je hebt van die types die ook naar elke voorstelling, optreden etc komenJe komt er niet vanaf.
Lijkt wel soort stalkgedrag zeg maar. Rihanna had toch ooit zon stalker die in haar tuin ging slapen enz?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat houdt je niet tegen. Maar als je weet wie het is, dan zou ik er niet mee op de foto gaan.
Laten we hopen dat de vrouw de juiste begeleiding krijgt. Die krijgt momenteel een bak stront over zich heen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja het is soms lastig om ze te negeren. Je hebt van die types die ook naar elke voorstelling, optreden etc komenJe komt er niet vanaf.
Klopt. Daarom moet je ook mensen die zeggen beroemd te willen worden ernstig wantrouwen. Want dan spoor je niet, hoor. Rijk ja, natuurlijk. Maar beroemd?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt wel soort stalkgedrag zeg maar. Rihanna had toch ooit zon stalker die in haar tuin ging slapen enz?Lijkt mij ontzettend raar
Wat ik kan zien in haar Twitter historie ontbreekt iedere begeleiding. Ze is niet helemaal honderd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de vrouw de juiste begeleiding krijgt. Die krijgt momenteel een bak stront over zich heen.
Als het onzin is, meer dan terecht. Als het waar is, buitengewoon treurig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de vrouw de juiste begeleiding krijgt. Die krijgt momenteel een bak stront over zich heen.
Zeker sinds social media vooral een hoop gezeik, waarbij er ook nog eens elk moment een of ander hysterisch type van jaren terug op kan duiken dat een appeltje met jou te schillen heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moet je ook mensen die zeggen beroemd te willen worden ernstig wantrouwen. Want dan spoor je niet, hoor. Rijk ja, natuurlijk. Maar beroemd?
Allemachtig....
Ja hallo Poepz0r, hier met het AD. Kan ik met je in contact komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt wel soort stalkgedrag zeg maar. Rihanna had toch ooit zon stalker die in haar tuin ging slapen enz?Lijkt mij ontzettend raar
Hallo AD, hier Dennis en Jan, kunnen wij met je in contact komen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:03 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ja hallo Poepz0r, hier met het AD. Kan ik met je in contact komen?
Hoi Marsenal, Shownews hier. Zouden we je hierover kunnen spreken?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:04 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hallo AD, hier Dennis en Jan, kunnen wij met je in contact komen?
Hallo cheeseburgert, hier Yvonne, kan ik contact met je krijgen? Als het niet lukt is het ook goed, ik schrijf zelf wel wat opquote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:05 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hoi Marsenal, Shownews hier. Zouden we je hierover kunnen spreken?
Moest lachen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:08 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hallo cheeseburgert, hier Yvonne, kan ik contact met je krijgen? Als het niet lukt is het ook goed, ik schrijf zelf wel wat op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |