Nee, maar die had wel inside info van een van de meisjes. Ik denk zelf van die Famke Louise.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof Dennis er hoogstpersoonlijk bij was
Doen ze allemaal. Sterker nog een Story/Weekend kun je gewoon bellen met een roddel en als je dat kunt bewijzen ook dan krijg je daar een vergoeding voor. Uit mijn hoofd 200-250 euro.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boulevaar werkt inderdaad steeds meer samen met die kanaaltjes.
Wij wachten nog steeds op een riemfoto.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:41 schreef Fok-it het volgende:
Oh Keith Bakker vergeten we natuurlijk. Dat is natuurlijk wel echt een goed voorbeeld van iemand die van zijn positie misbruik maakte. Maar daar had niemand geen enkel juice kanaal voor nodig om dat kenbaar te maken
Mooie aanvulling op je wajongquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doen ze allemaal. Sterker nog een Story/Weekend kun je gewoon bellen met een roddel en als je dat kunt bewijzen ook dan krijg je daar een vergoeding voor. Uit mijn hoofd 200-250 euro.
Wajong goden. Helaas kom ik daarvoor niet in aanmerking met 10k per maandquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:14 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Mooie aanvulling op je wajongTering zeg
10k snickers per maand door het mondjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wajong goden. Helaas kom ik daarvoor niet in aanmerking met 10k per maand#hardeflex
Effe wachten wat ootje en pietjepuk zeggen, dan kunnen we prima een mening vormen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:19 schreef Ronzz het volgende:
Dat meisje lijkt wel heel erg labiel en aandachtsgeil (wat ze dus blijkbaar vroeger gemist heeft)..
Ik weet niet wat ik moet geloven. Thijs lijkt me ook wel een viesterd maar dat is natuurlijk nergens op gebaseerd.
Moeilijk.
Omdat roddelkanalen dat altijd al hebben gedaan? daarom zijn het roddelkanalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:18 schreef ikbent het volgende:
[..]
Kan allemaal, het kan ook dat er hele andere issues bij haar spelen en haar adoratie voor deze man is doorgeslagen. Ik zeg niet dat haar verhaal niet waar kan zijn, ik vraag me enkel af hoe zo'n juicechannel zo iets schadelijks durft te plaatsen zonder overtuigend bewijs.
Op haar vorige account was Nena in 2020 nog aan het tweeten wat een grote fan ze van Thijs is en is hem aan het retweeten. Zou er niet een kans zijn dat er hier wat andere problematiek speelt?
https://mobile.twitter.com/nenakruizenga1
Die doen het een stuk verstandiger altijd. Die kijken op zijn minst eerst of de aantijgingen hard genoeg gemaakt kunnen worden om het naar buiten te brengen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:21 schreef roos94 het volgende:
Dennis Schouten is ook met de zaak bezig heeft al contact met het meisje
Aww gossie. De daders zijn eigenlijk de slachtoffers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 procent ja. Ben benieuwd wanneer die onzin ophoudt. Wanneer er een 'bn'er' tot zelfmoord wordt gedreven na de zoveelste smaad? Zie het zover wel komen tbh
Ja hoi, Shownieuws hier. Zou ik je hierover kunnen spreken?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:24 schreef roos94 het volgende:
Nena zat nog niet zo lang geleden 12 uur per dag in de isoleercel is te lezen op haar twitter. Hoe dan ook een sneu verhaal.
Je zou hoogstens kunnen zeggen dat de populariteit van 'juicekanalen' ook debielen aantrekt die niet weten hoe je roddels de wereld in brengt. Het is niet de bedoeling dat je 'zomaar' roddels de wereld in slingert. De roddels die je de wereld in gaat slingeren, daarvan moet je wel het vertrouwen hebben dat ze waar zijn. Om het risico op laster en smaad aan je broek te krijgen te verkleinen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nogmaals wat is het verschil met RTL Boulevard? Er is geen verschil dus ik snap die haat richting juicekanalen niet zo. Immers dat is RTL Boulevard ook en SBS Shownieuws etc.
Jezus, wat triest is het weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:27 schreef Sfancta het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)pelijk-verschijnsel/
Die aasgieren van de media
Bijzonder dat je dat er uit haalt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aww gossie. De daders zijn eigenlijk de slachtoffers.
Over welke 'zoveelste smaad' heb je het dan?quote:
Het was toch hypothetisch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Over welke 'zoveelste smaad' heb je het dan?
Dat zou buitengewoon dom zijn. De consequenties voor die desbetreffende juice-kanalen zijn dan groot.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het was toch hypothetisch?Juice-kanalen staan nog in de kinderschoenen dus in de toekomst zal je buiten waarheden ook veel smaad gaan tegenkomen. Inherent aan dit soort kanalen. Dus in de toekomst kan je hypothetisch spreken over `de zoveelste'smaad
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:37 schreef theunderdog het volgende:
Dat zou buitengewoon dom zijn. De consequenties voor die desbetreffende juice-kanalen zijn dan groot.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:13 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ja, die verdienen bakken met geld. Ruimschoots voldoende om een verloren schadeclaim vanuit de kontzak lachend contant af te tikken wetende dat je dat geld in de tijd dat je in de rechtbank doorbracht al in tienvoud hebt terugverdiend.
+1quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zou buitengewoon dom zijn. De consequenties voor die desbetreffende juice-kanalen zijn dan groot.
We hebben al ik weet niet hoe lang roddelkanalen, en de keren dat die zich schuldig hebben gemaakt aan smaad en/of laster zijn op een hand te tellen. Het is namelijk nogal in eigen voet schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |