Welke bericht danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze heeft openbaar hierover gepost onder een bericht over hem. Dus met naam en toenaam en inclusief een foto van hun samen (een normale foto overigens).
Is de paling in de vijver geweest?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ah Thijs hanteert het motto ‘staat er riet rondom de vijver dan kan de paling er in’.
Welke smeerlap denkt nou zoiets?
Je ziet ‘m bij Life of Yvonne in de stories. Ik zit mobiel dus screenshot plaatsen vind ik omslachtig maar er is vast iemand op desktop die dat wel kan doen.quote:
Ja, maar het is pas echt geloofwaardig als ze de logs van de seksueel getinte vragen nog heeft.quote:
Ik geloof Nena wel trouwensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:04 schreef NoXia het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een beetje geobsedeerd is door Thijs.
[ twitter ]
[ twitter ]
Ziet eruit als een stalkster. Heimelijk verliefd op die vent, en zwaar beledigd zijn wanneer hij haar niet wilt. Met dit als resultaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:18 schreef FlauwKapsel het volgende:
Vriend, dat wijf was verre van lekker. Is dit niet gewoon verzonnen?
Da's zijn dochterquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nena is gewoon jaloers omdat ze ingewisseld is
[ afbeelding ]
Op dit moment heb ik dat idee ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een stalkster. Heimelijk verliefd op die vent, en zwaar beledigd zijn wanneer hij haar niet wilt. Met dit als resultaat.
Dat is zijn dochter van 11 jaar (!)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nena is gewoon jaloers omdat ze ingewisseld is
[ afbeelding ]
Yup. Dit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een stalkster. Heimelijk verliefd op die vent, en zwaar beledigd zijn wanneer hij haar niet wilt. Met dit als resultaat.
Tsja, altijd lastig te bewijzen in hoeverre zoiets waar is het. Romer is natuurlijk een hele nare jongen, dat is wel algemeen bekend, maar je hoopt toch dat het een of ander hersenspinsel is van deze. Maar ik kan me wel voorstellen dat er wel 'iets' is gebeurd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:18 schreef FlauwKapsel het volgende:
Vriend, dat wijf was verre van lekker. Is dit niet gewoon verzonnen?
Ik zou er wel wat mee gaan doen ja, en wel vandaag nog. BN'ers bashen neemt bizarre vormen aan en er moet eens een flink signaal afgegeven worden dat er ergens een grens is. Mocht dit allemaal niet waar zijn uiteraard.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Yup. Dit.
Aanpakken die mafketel, ook al spoort ze niet. No mercy! Hup, voor het gerecht ermee!
Ik sluit niks uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, altijd lastig te bewijzen in hoeverre zoiets waar is het. Romer is natuurlijk een hele nare jongen, dat is wel algemeen bekend, maar je hoopt toch dat het een of ander hersenspinsel is van deze. Maar ik kan me wel voorstellen dat er wel 'iets' is gebeurd.
Dit. Mensen blijven toch denken "Waar rook is, is vuur".quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leuk al die showbizzroddels, maar dit gaat echt een flinke stap te ver. Zo de wereld inslingeren dat iemand pedofiele praktijken erop na houdt zonder hard bewijs of een aangifte. Schuldig of niet, zoiets blijft altijd aan je kleven.
Het lijkt erop dat de harde concurrentie onder de juicekanalen zwaar over de ruggen gaat van BN-ers. Leuk die roddels, tot op een zeker punt. Dit is niet leuk meer.
Zoals ik het lees: omdat ze mentaal gebroken zou zijn door het contact met Thijs.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef ikbent het volgende:
En deze mevrouw zou nu volgens juicechannel 24/7 onder toezicht wonen? Als 20 jarige? Omdat ze in onmin met haar ouders leeft?
Scooooooooopquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
Thijs is een beffer.
@:zipportal @:wereldgozer @:poepz0r
Bedoel je seksueel getinte vragen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, maar het is pas echt geloofwaardig als ze de logs van de seksistische vragen nog heeft.
Ik geloof haar niet, maar dat is mijn mening. Ik denk dat ze veel meer problemen heeft.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef Viv het volgende:
[..]
Dit. Mensen blijven toch denken "Waar rook is, is vuur".
[..]
Zoals ik het lees: omdat ze mentaal gebroken zou zijn door het contact met Thijs.
Als ze voor haar eigen gevoel seksueel is uitgebuit (als het verhaal klopt zit daar wel een kern van waarheid is) en daardoor bijvoorbeeld trauma's heeft kan ik me dat voorstellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:50 schreef ikbent het volgende:
En deze mevrouw zou nu volgens juicechannel 24/7 onder toezicht wonen? Als 20 jarige? Omdat ze in onmin met haar ouders leeft?
Dan sta je met 18 gewoon weer buiten hoor.
Als je 20 bent en je hebt serieuze psychologische problemen echter....
Pedofilie staat hier in de TT maar daar wordt hij niet van beschuldigd. Dat heeft TS volgens mij zelf bedacht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Leuk al die showbizzroddels, maar dit gaat echt een flinke stap te ver. Zo de wereld inslingeren dat iemand pedofiele praktijken erop na houdt zonder hard bewijs of een aangifte. Schuldig of niet, zoiets blijft altijd aan je kleven.
Het lijkt erop dat de harde concurrentie onder de juicekanalen zwaar over de ruggen gaat van BN-ers. Leuk die roddels, tot op een zeker punt. Dit is niet leuk meer.
Je hebt gelijk. Misschien kan de TT even aangepast worden?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pedofilie staat hier in de TT maar daar wordt hij niet van beschuldigd. Dat heeft TS volgens mij zelf bedacht.
Verder snap ik je punt natuurlijk wel. Maar in dit geval vind ik het ietsje anders omdat het meisje openbaar heeft gepost met de hashtag #grensoverschrijdendgedrag en #boos. Echt elk ander kanaal had dit kunnen oppakken of het had gewoon een miljoen keer geretweet kunnen worden door niet-BN’ers met vragen hierover. Daarnaast geeft Juicechannel aan dat Nena aangifte gaat doen maar of dat daadwerkelijk gaat gebeuren valt inderdaad maar te zien.
Meisje was lid van de fanclub (zover ik begrijp) dus dat zij veel (blij) tegen en over them praatte vind ik dan niet weer zo gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |