Oke dank je dan is het goed!quote:Op maandag 9 mei 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel zijn server maar er staat RTVe in beeld
Ah, ze doen het beter als er publiek kijkt dusquote:Op maandag 9 mei 2022 23:18 schreef Greys het volgende:
Italie weer nu.
Ah, dit komt al aardig in de buurt van Sanremo vocaal!
Of tot nu toe eigenlijk net zo goed als toen.
Ik weet niet hoe de streams reageren maar ik vind het echt uitstekend klinken!quote:Op maandag 9 mei 2022 23:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah, ze doen het beter als er publiek kijkt dus
Wauwquote:Op maandag 9 mei 2022 23:14 schreef hole1988 het volgende:
vanaf 2:00 S10
https://video.hole1988.nl(...)m3u8?idasset=6531914
quote:Op maandag 9 mei 2022 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van hole zo te zien niet.
Toch? Of kijk ik verkeerd? Zie link.
Mijn server idd. Maar het laad de video van RTVe. Gaat wat sneller.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel zijn server maar er staat RTVe in beeld
Het zegt meer over mij, maar ik vind dit jammer.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de streams reageren maar ik vind het echt uitstekend klinken!
Blanco nog ietsje onzeker. Mahmood als vanouds goed. Maar als geheel klinkt het echt prima nu.
Opgeluchte gezichten en welgemeende hug na afloop.
Bologna 2023quote:Op maandag 9 mei 2022 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de streams reageren maar ik vind het echt uitstekend klinken!
Blanco nog ietsje onzeker. Mahmood als vanouds goed. Maar als geheel klinkt het echt prima nu.
Opgeluchte gezichten en welgemeende hug na afloop.
Ik hoop dat ze niet teveel kaartjes aan bobo's hebben gegeven morgenavond....quote:Op maandag 9 mei 2022 23:21 schreef Greys het volgende:
Heel lange shots nu op de zaal met de lege plekken.
Dit hele stuk zit er morgen natuurlijk niet in.
quote:
YOU'RE HIREDquote:Op maandag 9 mei 2022 22:58 schreef H_T het volgende:
Hallo EBU mag ik ook voor jullie komen Photoshoppen hieronder zie je mijn portfolio gr gr H_T
Jammer van dat bewegende laatste shot.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:14 schreef hole1988 het volgende:
Moira waar heb je de afgelopen weken gezeten?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Is het letterlijk een greenroom met allemaal bomen?
Hopelijk wel allemaal echte planten en niet van die plastic meuk die ze na de show direct de zee in mieteren.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Is het letterlijk een greenroom met allemaal bomen?
Zijn die banken nou zo hoog? Het lijkt alsof ze op de bus zitten te wachten.quote:
Wat een mooi einde zeg! Prachtig in beeld gebracht!quote:Op maandag 9 mei 2022 23:14 schreef hole1988 het volgende:
Ja sorry mijn leven wordt er so far elk jaar chaotischer opquote:Op maandag 9 mei 2022 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Moira waar heb je de afgelopen weken gezeten?
We hebben de tuinslangen gezien voor water geven.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hopelijk wel allemaal echte planten en niet van die plastic meuk die ze na de show direct de zee in mieteren.
Dit is niet best, al hadden we dat ook niet echt meer verwacht.quote:
JAWEL ITALI MAG STEMMEN, gooi al je beltegoed er doorheen!quote:Op maandag 9 mei 2022 23:26 schreef drxanax het volgende:
[..]
Wat een mooi einde zeg! Prachtig in beeld gebracht!
Kan ik morgen op S10 stemmen? We zijn op vakantie aan het Gardameer. Of mag ita morgen niet stemmen?
Heb je ook een Italiaans 06-nr dan?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:26 schreef drxanax het volgende:
[..]
Wat een mooi einde zeg! Prachtig in beeld gebracht!
Kan ik morgen op S10 stemmen? We zijn op vakantie aan het Gardameer. Of mag ita morgen niet stemmen?
Dus plastic planten die intussen in een bak water drijven is nog steeds een optie?quote:Op maandag 9 mei 2022 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben de tuinslangen gezien voor water geven.
Volgens mij heeft de Spaanse omroep hier toestemming voor.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:27 schreef Em31 het volgende:
Dat zoveel uitlekt, dat gebeurde toch vorig jaar helemaal niet. Dacht dat dat een EBU ding was.
JAAAAAAAA ik dacht er ook meteen aan.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Sietse is een aardige man maar die bijna-dood-ervaring in 2013 vergeef ik hem nooit.
Groetjes aan Biet en de Griekquote:Op maandag 9 mei 2022 23:29 schreef Greys het volgende:
Oke ik stop ermee
Hondjes uitlaten
Tot morgen liefjes!
quote:Op maandag 9 mei 2022 23:27 schreef Em31 het volgende:
Dat zoveel uitlekt, dat gebeurde toch vorig jaar helemaal niet. Dacht dat dat een EBU ding was.
Ik denk dat delegaties en fans iets meer spreekwoordelijke schijt hebben gekregenquote:Op maandag 9 mei 2022 23:27 schreef Em31 het volgende:
Nee niet echt!quote:Op maandag 9 mei 2022 23:29 schreef Moira het volgende:
Waren er trouwens nog vocale missers vanavond?
Ja maar volgens mij komt ondertussen veel niet alleen van de Spaanse omroepquote:Op maandag 9 mei 2022 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Spaanse omroep hier toestemming voor.
Weet niet waarom.
Maar vorig jaar mochten ze het ook.
Bedankt weer!quote:Op maandag 9 mei 2022 23:29 schreef Greys het volgende:
Oke ik stop ermee
Hondjes uitlaten
Tot morgen liefjes!
Ik had echt een stuk meer van haar verwachtquote:
deze gaat hoog eindigen - mark my wordsquote:Op maandag 9 mei 2022 23:06 schreef molloot200 het volgende:
Langer clipje van Armeni met het grote applaus van het publiek bij de overgang
https://www.rtve.es/play/(...)a-semifinal/6532059/
Dat nummer is op Spotify in m'n top 3, maar daar blijft on stage niks van over. Ben ik na die minuut juryshow die ik nu heb gezien eigenlijk nog steeds van overtuigdquote:Op maandag 9 mei 2022 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet echt!
Oostenrijk klonk niet zo heeeeeeeel goed maar beter dan tijdens haar rehearsals.
Ik ben na het zien van die ene minuut van vandaag juist weer wat gekeerd. Het was het eerste nummer dat ik hoorde en toen vond ik het (zonder te weten dat het Oekrane was) wel een top 3 nummer. Afgelopen weken steeds meer over gaan twijfelen, maar nu je een beetje ziet wat er on stage allemaal van over blijft denk ik dat het toch zeker nog wel kans maakt om top 3 (en daarmee dus ook kans om #1) te worden.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:37 schreef lashatumbai het volgende:
Ik zie Oekrane toch echt steeds minder snel winnen. Mochten ze een iets meer benaderbare artiest hebben dan was het denk ik wel echt kat in t bakkie geweest.
Zo mooi hoe Stien met de Nederlandse taal mensen kan inpakken die helemaal niet begrijpen wat ze zingtquote:
Even snel hoofdrekenen zegt me dat het totaal op de graphic 80.5 % is, dus de rest heeft gemiddeld nog zo'n 3 % van de stemmen.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:43 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Volgens mij moesten ze die 10 Qs noemen, dan lijkt 10% maximaal toch?
Albani valt hier tegenquote:
Ik ook wel, heb net het hele optreden gezien. Denk toch dat ook best wat kijkers gaan afknappen op haar optredenquote:Op maandag 9 mei 2022 23:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Albani valt hier tegenHad die wel wat hoger verwacht in het perscentrum waar iedereeen steeds zo idolaat van haar is. Ik zie haar nog wel als shock NQ hoor.
Oeiquote:
En dan te bedenken dat ze bang is dat haar tieten zichtbaar zijn tijdens het optreden.quote:
Nou ja dan zijn ze niet afgeplakt he, toch wel een verschil tussen vrijwillig en onvrijwillig en voor miljoenen kijkers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze bang is dat haar tieten zichtbaar zijn tijdens het optreden.
Kan ik mij voorstellen. Maar Mika moet zo nodig zijn nieuwe single pluggen in de finalequote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:24 schreef Greys het volgende:
Zo eens met onderstaande.
Wt een optreden.
[ twitter ]
Dat had idd meer iets voor een semi geweest. Dat van Diodato is echt onbeschrijfelijk mooi om te zen en horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:26 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Maar Mika moet zo nodig zijn nieuwe single pluggen in de finale
en hier het vervolg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:41 schreef lashatumbai het volgende:
Brividi in bijna zijn geheel
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:41 schreef lashatumbai het volgende:
Brividi in bijna zijn geheel
[ twitter ]
Pff, mij hebben ze nog hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:14 schreef hole1988 het volgende:
Inmiddels het hele optreden van S10 gezien. Het lijkt een paar keer dat er iets te vroeg geschakeld word naar een andere camera.Mooi, ze klinkt erg goed. Maar inderdaad, best veel slechte shots.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe snel kun je na een optreden wegschakelen![]()
je ziet haar niet eens meer.
Mee eens! Vooral bij de bridge is dat jammer, dat is zo’n sterk deel van het lied. Haar zang gaat wel echt door merg en been zeg, geweldigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:19 schreef Fred_B het volgende:
Vooral de eerste minuut van het optreden is erg sterk (ondanks de regie-foutjes). Naar het einde toe had er eigenlijk wel iets van een memorabel moment in gemoeten, nu kabbelt het wat te veel naar het slot toe.
Ik had echt wel graag meer shots gezien in dat stuk van de zaal en de lichtjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:29 schreef Mlita het volgende:
De lichtjes in het publiek zijn wel super als ze gaat lopen, hopelijk blijft het publiek dat doen..
Inmiddels het hele optreden van S10 gezien. Het lijkt een paar keer dat er iets te vroeg geschakeld word naar een andere camera.Qua zang is de tweede helft een stuk beter dan de eerste helft. Staging is mooier gedaan dan de laatste dagen de teneur was. Ik ben gerustgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanx!
Inmiddels het hele optreden van S10 gezien. Het lijkt een paar keer dat er iets te vroeg geschakeld word naar een andere camera.Dat begin ziet er wel mooi uit inderdaad met dat lichteffectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel wat statisch die opmerking begrijp ik wel, maar het is ook geen nummer of veel te bewegen of veel verschillende camerashots erin te verwerken. Hier zitten ook wel wat kleine foutjes in qua camerawerk.
Inmiddels het hele optreden van S10 gezien. Het lijkt een paar keer dat er iets te vroeg geschakeld word naar een andere camera.En de camera’s ook erg slecht. Zijn nog in beweging of niet scherp. Dit is geen professioneel team. Zelfs in de Kuip na een goal schudt de camera nog minder dan in de handen van Italiaanse cameramannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Dat randje hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:59 schreef lashatumbai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind mij toch een partijtje storend
Waar kan ik deze ministeck kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |