abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204721399
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 20:46 schreef RipCity het volgende:

[..]
Oh ja was ik vergeten na die penalty ellende. Zelfde. Nog een mooi afstandsschot. Laat staan eens een keer een vrije trap. Mis de tijd van Nilis.
De kwaliteit van goals gaat achteruit ja. Scherp gezien.
pi_204721635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 17:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou ben stiekem wel benieuwd naar jullie mening over Gotze :@
Onder aan de streep valt het tegen, vind ik. Dat baseer ik dan vooral op z'n naam en faam plus z'n salaris.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:07:04 #153
279824 Mansjester
City>United
pi_204731937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 18:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik had er meer van verwacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij valt toch enorm tegen? Niet qua fitheid, dat zit wel redelijk goed. Maar juist gezien zn weinige blessures vind ik het echt heel matig wat hij levert. In twee seizoenen in alle competities bij elkaar 18 goals en 18 assists, ik vind het verrassend dat er niet veel meer kritiek op hem is.
pi_204731985
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:07 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Hij valt toch enorm tegen? Niet qua fitheid, dat zit wel redelijk goed. Maar juist gezien zn weinige blessures vind ik het echt heel matig wat hij levert. In twee seizoenen in alle competities bij elkaar 18 goals en 18 assists, ik vind het verrassend dat er niet veel meer kritiek op hem is.
Proef soms toch een beetje het sfeertje van "geen gezeik, wees blij dat zo iemand bij PSV komt voetballen"...
pi_204732002
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:07 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Ik denk dat de kritiek met name komt van mensen die PSV niet zo vaak zien spelen. Het eerste seizoen vond ik zeker niet top, maar dit seizoen vind ik hem erg goed Er wordt steeds gewezen naar Sangaré en naar Gakpo, maar Götze is het smeermiddel geweest dit seizoen.

Kritiek op zijn seizoen zou wat mij betreft ook wat vreemd zijn als je ooit van tevoren een wedstrijdje van Dortmund of Bayern zou hebben gezien. Hij is niet de man van heel veel doelpunten en assist. Dat wil niet zeggen dat je dan niet belangrijk kunt zijn.

Ik vind wel dat hij heel erg veel centjes verdient en persoonlijk zou ik daarom wel afscheid van hem nemen zodat je ruimte creërt binnen je salarishuishouding.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 11:19:41 #156
279824 Mansjester
City>United
pi_204732072
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:13 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Ik denk dat de kritiek met name komt van mensen die PSV niet zo vaak zien spelen. Het eerste seizoen vond ik zeker niet top, maar dit seizoen vind ik hem erg goed Er wordt steeds gewezen naar Sangaré en naar Gakpo, maar Götze is het smeermiddel geweest dit seizoen.

Kritiek op zijn seizoen zou wat mij betreft ook wat vreemd zijn als je ooit van tevoren een wedstrijdje van Dortmund of Bayern zou hebben gezien. Hij is niet de man van heel veel doelpunten en assist. Dat wil niet zeggen dat je dan niet belangrijk kunt zijn.

Ik vind wel dat hij heel erg veel centjes verdient en persoonlijk zou ik daarom wel afscheid van hem nemen zodat je ruimte creërt binnen je salarishuishouding.
Mwah. In zn topjaren bij Dortmund had ie 16 en 15 goals en 13 en 20 assists. Ik had dat ook wel verwacht dat ie dat in onze Mickey Mouse competitie zou kunnen, ook al lijkt ie over zn top heen.

Maar het heeft imo vooral met jouw laatste punt te maken. Als Doan zulke cijfers had als Gotze dit jaar is het prima, maar van iemand met zo'n salaris als Gotze verwacht je toch meer. Ik zou hem persoonlijk ook weg doen.
pi_204732206
Ik vind Doan meer toevoegen dan Gotze. Heeft meer vergif, is effectief en staat ook verdedigend zijn mannetje. Betere prijs/kwaliteit verhouding. Maar ik vind het nog steeds een genot om naar Gotze te kijken. Soms vraag je je wel af, doet ie wel mee? Gotze maakt wel vaak de juiste keuzes.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204732438
Als je hele wedstrijden van PSV kijkt, dan zie je echt wel de enorme toegevoegde waarde van Götze, dat kan niet anders. Qua statistieken valt het wat tegen.
pi_204733123
Overigens stoere mannen van PSV die na de wedstrijd van PSV-NEC met capuchon op vaders met kinderen aanvielen na de wedstrijd van afgelopen zondag
  vrijdag 13 mei 2022 @ 14:19:04 #160
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_204733787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:19 schreef Cupfighter het volgende:
Overigens stoere mannen van PSV die na de wedstrijd van PSV-NEC met capuchon op vaders met kinderen aanvielen na de wedstrijd van afgelopen zondag
Oké, je doelt waarschijnlijk op afgelopen woensdag.
Maar dat zijn inderdaad de stoere mannen ja.
pi_204734302
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:19 schreef Cupfighter het volgende:
Wat was dat precies? Klinkt wel vrij sneu ja. Net als dat zingen (over Sala) van Nice-supporters afgelopen week. Nog 5 jaar en dan speel je alleen nog maar voor thuispubliek.
pi_204735752
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 15:30 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Wat was dat precies? Klinkt wel vrij sneu ja. Net als dat zingen (over Sala) van Nice-supporters afgelopen week. Nog 5 jaar en dan speel je alleen nog maar voor thuispubliek.
https://www.gelderlander.(...)het-niets~a4567d9ff/
pi_204741570
Raatsie transfervrij weg bij Ajax, ik zeg: oppikken!
  zaterdag 14 mei 2022 @ 11:58:19 #164
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204742036
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 10:58 schreef Ciscus het volgende:
Raatsie transfervrij weg bij Ajax, ik zeg: oppikken!
moest even opzoeken wie dat is, heb jij hem zien keepen?
  zaterdag 14 mei 2022 @ 14:18:36 #165
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204743043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 11:19 schreef Mansjester het volgende:

[..]
Mwah. In zn topjaren bij Dortmund had ie 16 en 15 goals en 13 en 20 assists. Ik had dat ook wel verwacht dat ie dat in onze Mickey Mouse competitie zou kunnen, ook al lijkt ie over zn top heen.

Maar het heeft imo vooral met jouw laatste punt te maken. Als Doan zulke cijfers had als Gotze dit jaar is het prima, maar van iemand met zo'n salaris als Gotze verwacht je toch meer. Ik zou hem persoonlijk ook weg doen.
Götze is bij PSV tot op heden inderdaad geen groot succes te noemen. Als je zo'n naam weet te contracteren voor een absoluut topsalaris, mag je toch wel wat meer verwachten. Zo'n speler wordt toch voor veel meer gehaald dan enkel te dienen als 'smeermiddel'. Dit zou een leider moeten zijn, een speler die ook structureel beslissend kan zijn en toch wel jaarlijks een doelpunt of 15 en 15 assists kan overleggen in de Eredivisie alleen al. En niet dit pas in twee jaar tijd halen, als je al zijn gespeelde wedstrijden (dus ook buiten de Eredivisie) gaat meetellen.

Ik maak niet graag een vergelijking, maar ik zie wel een behoorlijk contrast met bijvoorbeeld een Tadic. Die is in alle competities in diezelfde periode (twee seizoenen) tot 36 goals en 46 assists gekomen. Dat zijn cijfers waar je een topsalaris prima voor over kunt hebben.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 14 mei 2022 @ 14:22:27 #166
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_204743068
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Götze is bij PSV tot op heden inderdaad geen groot succes te noemen. Als je zo'n naam weet te contracteren voor een absoluut topsalaris, mag je toch wel wat meer verwachten. Zo'n speler wordt toch voor veel meer gehaald dan enkel te dienen als 'smeermiddel'. Dit zou een leider moeten zijn, een speler die ook structureel beslissend kan zijn en toch wel jaarlijks een doelpunt of 15 en 15 assists kan overleggen in de Eredivisie alleen al. En niet dit pas in twee jaar tijd halen, als je al zijn gespeelde wedstrijden (dus ook buiten de Eredivisie) gaat meetellen.

Ik maak niet graag een vergelijking, maar ik zie wel een behoorlijk contrast met bijvoorbeeld een Tadic. Die is in alle competities in diezelfde periode (twee seizoenen) tot 36 goals en 46 assists gekomen. Dat zijn cijfers waar je een topsalaris prima voor over kunt hebben.
De vergelijking met Tadic slaat op zoveel punten nergens op dat uit je post gewoon blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
pi_204743182
Ik vind het wel een aardige vergelijking. Het gaat om twee oudere spelers die een puike eindpass in de voeten hebben, en die op basis van hun ervaring en hun status een team moeten/kunnen leiden. Daar waren Tadic en Blind indertijd ook voor gehaald. Waar Tadic bij bijna iedere aanval is betrokken, wordt Gotze regelmatig overgeslagen. En dat is jammer, want hij heeft fluwelen voetjes, die Gotze. Ziet het spel uitstekend. Dat hakje ook weer laatst, het is genieten.

Tadic vind ik wel een enorme eikel. Iemand die je het niet gunt. Maar het is wel iemand die zich in de kleedkamer laat gelden. Bij Gotze is dat niet het geval. Geen idee waarom.

Ik vind dat bij PSV sowieso een eeuwig probleem, al uit de tijd van van der Kuijlen. Het zijn altijd van die aardige bleue, provinciaalse ventjes, PSVers. Soms heb je er dan zo'n Toivonen of Van Bommel tussen zitten, en dan begin ik me ook meteen te ergeren. Maar dat soort spelers heb je wel nodig. Daar mag wat mij betreft best op ingekocht worden, want blijkbaar zit er iets in het water (het heerlijkste water ter wereld) in Eindhoven (ik ben daar opgegroeid, haha), waardoor ons eigen talent veel moeite heeft om voor zichzelf op te komen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zaterdag 14 mei 2022 @ 14:52:12 #168
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204743272
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
De vergelijking met Tadic slaat op zoveel punten nergens op dat uit je post gewoon blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Ik maak die vergelijking omdat zoals @Lyrebird al aangeeft, het twee ervaren spelers zijn waar Nederlandse topclubs ver voor zijn gegaan om zulke ervaren krachten te kunnen contracteren. Je verwacht daar dan ook echt wat van. Maar je ziet gewoon een verschil enorm verschil qua impact. Het kan natuurlijk prima dat jij het daar niet mee eens bent, maar geef dan tenminste even aan waarom je het geen goede vergelijking vindt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:40 schreef Lyrebird het volgende:
Ik vind het wel een aardige vergelijking. Het gaat om twee oudere spelers die een puike eindpass in de voeten hebben, en die op basis van hun ervaring en hun status een team moeten/kunnen leiden. Daar waren Tadic en Blind indertijd ook voor gehaald. Waar Tadic bij bijna iedere aanval is betrokken, wordt Gotze regelmatig overgeslagen. En dat is jammer, want hij heeft fluwelen voetjes, die Gotze. Ziet het spel uitstekend. Dat hakje ook weer laatst, het is genieten.

Tadic vind ik wel een enorme eikel. Iemand die je het niet gunt. Maar het is wel iemand die zich in de kleedkamer laat gelden. Bij Gotze is dat niet het geval. Geen idee waarom.

Ik vind dat bij PSV sowieso een eeuwig probleem, al uit de tijd van van der Kuijlen. Het zijn altijd van die aardige bleue, provinciaalse ventjes, PSVers. Soms heb je er dan zo'n Toivonen of Van Bommel tussen zitten, en dan begin ik me ook meteen te ergeren. Maar dat soort spelers heb je wel nodig. Daar mag wat mij betreft best op ingekocht worden, want blijkbaar zit er iets in het water (het heerlijkste water ter wereld) in Eindhoven (ik ben daar opgegroeid, haha), waardoor ons eigen talent veel moeite heeft om voor zichzelf op te komen.
Tadic kan zeker een enorm vervelende speler zijn op het veld. Maar inderdaad, daar heb je er soms één of twee van nodig in je team.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204744490
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 11:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
moest even opzoeken wie dat is, heb jij hem zien keepen?
In Fifa en Footbalmanager 2019, hoezo?
  zondag 15 mei 2022 @ 09:24:58 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204758448
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 17:41 schreef Ciscus het volgende:

[..]
In Fifa en Footbalmanager 2019, hoezo?
dacht dat je misschien jeugdvoetbal volgt, ik niet namelijk dus heb geen idee of hij er wat van kan
  zondag 15 mei 2022 @ 10:12:53 #171
Niet te kritisch
pi_204758739
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 14:52 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik maak die vergelijking omdat zoals @:Lyrebird al aangeeft, het twee ervaren spelers zijn waar Nederlandse topclubs ver voor zijn gegaan om zulke ervaren krachten te kunnen contracteren. Je verwacht daar dan ook echt wat van. Maar je ziet gewoon een verschil enorm verschil qua impact. Het kan natuurlijk prima dat jij het daar niet mee eens bent, maar geef dan tenminste even aan waarom je het geen goede vergelijking vindt.

Ten eerste omdat het in de basis al totaal verschillende spelers zijn op een andere positie.

Ten tweede omdat ze uit een totaal andere situatie de overstap naar de Eredivisie maken en ook op een heel ander punt in hun carrière waren. Waardoor verwachtingen anders zijn.

Ten derde omdat we de inhoud van hun contracten niet kennen.

Ten vierde hebben we geen idee hoe hun invloed in de kleedkamer en op de training is.

De enige overeenkomst is dat ze beide niet jong zijn en ervaring op hoger niveau hebben. Voor de rest is het een zeer gemankeerde vergelijking.
  zondag 15 mei 2022 @ 10:15:05 #172
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204758750
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ten eerste omdat het in de basis al totaal verschillende spelers zijn op een andere positie.

Ten tweede omdat ze uit een totaal andere situatie de overstap naar de Eredivisie maken en ook op een heel ander punt in hun carrière waren. Waardoor verwachtingen anders zijn.

Ten derde omdat we de inhoud van hun contracten niet kennen.

Ten vierde hebben we geen idee hoe hun invloed in de kleedkamer en op de training is.

De enige overeenkomst is dat ze beide niet jong zijn en ervaring op hoger niveau hebben. Voor de rest is het een zeer gemankeerde vergelijking.
Ik zou fitheid nog willen toevoegen want ballen kan Mario echt nog wel.
  zondag 15 mei 2022 @ 10:21:21 #173
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204758777
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik zou fitheid nog willen toevoegen want ballen kan Mario echt nog wel.
Schoppen kan hij ook nog wel, een beetje onderbelicht dit gedeelte maar hij maakt aardig wat overtredingen waar anderen geel voor zouden krijgen.

Al met al had ik wel gehoopt op meer toen hij naar NL kwam, gewoon wat te weinig laten zien, al had dat vorig seizoen ook met de trainer te maken die eigenlijk een jaar heeft weggegooid.
  zondag 15 mei 2022 @ 10:27:02 #174
Niet te kritisch
pi_204758810
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:21 schreef Tarado het volgende:

[..]
Schoppen kan hij ook nog wel, een beetje onderbelicht dit gedeelte maar hij maakt aardig wat overtredingen waar anderen geel voor zouden krijgen.

Al met al had ik wel gehoopt op meer toen hij naar NL kwam, gewoon wat te weinig laten zien, al had dat vorig seizoen ook met de trainer te maken die eigenlijk een jaar heeft weggegooid.
Te weinig laten zien impliceert dat hij beter kan en dat niet doet. Ik denk dat hij vorig jaar vooral nog heel erg ritme miste. Dit jaar ging het al stukken beter.

Maar wat je zegt, veel overtredingen al is dat vaak ook omdat hij gewoon net te laat is.
  zondag 15 mei 2022 @ 10:52:58 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_204758996
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Te weinig laten zien impliceert dat hij beter kan en dat niet doet. Ik denk dat hij vorig jaar vooral nog heel erg ritme miste. Dit jaar ging het al stukken beter.

Maar wat je zegt, veel overtredingen al is dat vaak ook omdat hij gewoon net te laat is.
minder dan ik gehoopt had, laat ik het dan zo zeggen
pi_204759809
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 09:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
dacht dat je misschien jeugdvoetbal volgt, ik niet namelijk dus heb geen idee of hij er wat van kan
Ik ook niet joh, bedoelde het ook niet echt serieus. Was wel een groot talent altijd. Bij jong Ajax doet hij het wel aardig, begreep ik. Nu Jay Gorter daar ook keept staat hij er wat minder goed op.

Ben wel serieus benieuwd wat PSV gaat doen qua keepers. Ik verwacht dat MVogo blijft, Cillissen wordt aangetrokken en er nog een jonkie bijkomt.
pi_204761075
Ik begin Madueke een hele vervelende voetballer te vinden.
pi_204761137
Fijn om nog even een pagina 'van die Gotze hadden we wel meer verwacht he' te lezen. Was bijna vergeten dat ie wereldkampioen is geweest.
pi_204761549
Ledezma, heerlijke pass.
pi_204761624
Is het gat zo nog 1 punt ook. :') Extra zuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')