Nou die van Gakpo vorige week mocht er ook zijn, die 1-2 met een stiftje erna.quote:
Oh ja was ik vergeten na die penalty ellende. Zelfde. Nog een mooi afstandsschot. Laat staan eens een keer een vrije trap. Mis de tijd van Nilis.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou die van Gakpo vorige week mocht er ook zijn, die 1-2 met een stiftje erna.
Blessure. Einde seizoen al.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met Vertessen? Die speelt ook bijna nooit meer he?
Welke reactiequote:Op donderdag 12 mei 2022 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
Die reactie van psv, sommige zeggen humor maar het is toch op en top calimero?
Vooral een gebrek aan creativiteit.quote:Op donderdag 12 mei 2022 00:12 schreef kurk_droog het volgende:
Die reactie van psv, sommige zeggen humor maar het is toch op en top calimero?
Wie had dat ook alweer eerder gedaan? Duitse club meen ikquote:Op donderdag 12 mei 2022 07:39 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Vooral een gebrek aan creativiteit.
Leverkusen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie had dat ook alweer eerder gedaan? Duitse club meen ik
Ik kan er eigenlijk niet mee zitten of Feyenoord-fans PSV wel of niet sympathiek vinden. Wel een beetje een karige en onoriginele tweet.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Holy shit.Wat treurig zeg. Ik hoop dat jullie dat calimero-complex met Ruud heel snel weer van jullie afspelen want dit kan echt niet.
Op dit moment ligt zelfs de sympathie van veel Feyenoord-fans minder bij PSV dan bij Ajax. Dan heb je het bont gemaakt.
Sowieso is het echt de grootst mogelijke onzin, nog even los van het feit dat Ajax afgelopen seizoen een ploeg had die zelfs nog treuriger en onsportiever was dan het PSV ten tijde van Toivonen. Een soort Getafe 3.0quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk niet mee zitten of Feyenoord-fans PSV wel of niet sympathiek vinden. Wel een beetje een karige en onoriginele tweet.
Er zitten er toch minimaal 4 in dat team waar ik een grondige hekel aan heb, dat was een paar jaar geleden toch niet zo.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso is het echt de grootst mogelijke onzin, nog even los van het feit dat Ajax afgelopen seizoen een ploeg had die zelfs nog treuriger en onsportiever was dan het PSV ten tijde van Toivonen. Een soort Getafe 3.0
Dat boeit ook niet veel. En het zal de mensen hier ook echt niets schelen wat Pietjepuk2000 van dit PSV vindt maar ik heb echt niets met deze ploeg. (Terwijl ik PSV normaal gesproken altijd veel meer gun dan Ajax.) Door Schmidt is PSV wel wat identiteit kwijtgeraakt vind ik.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk niet mee zitten of Feyenoord-fans PSV wel of niet sympathiek vinden. Wel een beetje een karige en onoriginele tweet.
Eens. Dit is ERG sneuquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoopte echt dat dit nep was... PSV is een zeer kleine club.
Iedere ploeg heeft 1 of 2 spelers nodig die op het randje onsportief balanceren, de boel op scherp zetten en op de momenten dat het er om gaat de beuk er letterlijk ingooien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten er toch minimaal 4 in dat team waar ik een grondige hekel aan heb, dat was een paar jaar geleden toch niet zo.
Al mis ik natuurlijk wel Joel Veltman om lekker op te schelden.
Toon doet dat beterquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Iedere ploeg heeft 1 of 2 spelers nodig die op het randje onsportief balanceren, de boel op scherp zetten en op de momenten dat het er om gaat de beuk er letterlijk ingooien.
Waar het misgaat is als die spelers eigenlijk alleen dat doen en verder niet veel toevoegen, zoals Veltman of van Bommel in zijn laatste jaar. Of als ze constant over het randje gaan en dat is wat je bij Ajax nu ziet bij een aantal spelers.
Overigens is de betreffende tweet niet origineel en niet grappig en hadden we best zonder gekund. Zeg maar een hoog @:pietjepuk2000 gehalte.
Waarom zou je je als PSV'er storen aan Veltman? Die heeft zoveel blunders gemaakt voor Ajax dat je er dan juist blij mee moet zijn. Dat is net alsof Ajacieden zich gaan storen aan Bruma of Drommels.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zitten er toch minimaal 4 in dat team waar ik een grondige hekel aan heb, dat was een paar jaar geleden toch niet zo.
Al mis ik natuurlijk wel Joel Veltman om lekker op te schelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |